ÖZEL BÖLÜM -2

4.7K 228 25
                                    

-MERHABA ÖZEL BÖLÜM 2 İLE GELDİM.SİZLERİ ÇOK ÖZLEDİM VE YAZMAK İSTEDİM.VE SİZDENN BİR ŞEY İSTEYEBİLİR MİYİM?YENİ HİKYEM EGOİST E BAKAR MISIINIZ?YENİ OMEDİ HİKAYEMLE SİZLERE POLLO İLE RİTANIN YERİNİ TUTMASADA BİR KOMEİ HKAYESİ DAHA KATMAK İSTEDİM.KEYİFLİ OKUMALAR.. :D-  

6YIL SONRA RİTA DAN..


Yaşanılan korkular,geçirilen zaman bunlar sadece araçtır insanın yaşamını anlayabilmesi için.Korktuğumuzda yaptığımz şeyler üzerimize çullanır sanki ve nefes alamıyormuşuz gibi hissederiz.Çok saçmadır aslında.Bu sadece size olmaz.Yaşadığım altı yılda o kadar çok şey öğrendim ki geriye benden ne kaldı yada ne değişiklikler yaptım diye düşündüm.Pollo beni hava alanından aldıktan sonra içime bir güven ve aynı zamanda ters köşe yapılmış bir bıçak oturdu.Ya halledemezsek sorunlarımızı ve o kaçarsa diye düşündüm.Kolay bir şey değildi.Çocuğumuzu yitirmiştik ve hepsi benim suçumdu.Boynuna kafamı gömdüğümde sanki hiçbir şey olmazmış gibi hissetmem hastalıktı ve biliyordum ben hastaydım.O günden sonra umduğum gibi olmadı.Pollo ile o konuyu hiç konuşmadık ve Pollo ben ne zaman psikolojik bir baskı hissetsem yüreğimi kavradı.O çok yüce yürekli bir adam,tam anlamıyla yaralı bir çocuk ve mükemmel bir babaydı.Simon karnıma düştüğünde hüngür hüngür ağlamıştı.O kadar çok korkmuştum ki çocuğumuz için dokuz ay boyunca neredeyse evden çıkmamıştım.Siz şimdi diyorsunuz değil mi eski Rita ya ne olmuş?Merak etmeyin hala içimde krallığını sürdürüyor.Tabiki hamile kaldıktan sonra Pollo yu başıboş bırakmadım.Tamam Pollo benim için mükemmel derecede bağlı bir adam olabilir ama etrafta kaltaktan bol ne var?

   Simon için aşırı korkuyordu ve ben bu korkusunun yersiz olduğunu düşünüyordum.Hayatta o kadar çok haksızlığa uğraması onu güven eksikliğine itmişti ve Pollo hiç bir zaman hayatını gelişi güzel yaşayan bir tip olmayacaktı.Lan düşünüyorum da hayatımda tek yaptığım plan ne diye mal gibi kalıyorum.Gelişigüzel yaşadım ben hep.Hiç bir zaman ideal bir tip olmadım bunu siz çok iyi biliyorsunuz.Pollo bana nasıl baktı hala hiç bir fikrim yok.Size güleceğiniz bir şey söyleyeyim doğumdan sonra yine balina gibi oldum ve bir diyetisyenle anlaştım.Tabi Pollo dünyayı başıma geçirdi ben seni böyle seviyorum diye ama yılmadım.Hayır ben bu adamı anlamıyorum ya insan neden balina sever.Neymiş elini bana attığında kemikle karşılaşmak istemiyormuş.Lan bende aynaya baktığımda bir mandayla karşılaşmak istemiyorum benim psikolojim ne olacak?

  Alexande ve Tedd de İspanya ya taşınmıştı ben hamile kalmadan önce.Tam anlamıyla mutluluğu yakaladığımı düşündüm .Martin,Lily,Alexander,Tedd,Pollo ve ben hepimiz bir aradaydık.Minik Kendra ve benim sevimli oğlum Simon da hayatımızdaki neşelerdi.Tedd in yerini bende hiçbi çocuk alamayacak bunu biliyordum ve onu derinden bir anne şevkati ile beslemeye çalışıyordum.Yüreğimi sızlatıyordu bana bakışları.Annesinin olmayışı benim için büyük kederdi.Onun ne kadar ilgiye muhtaç olduğunu biliyordum ve bu yüzden Alexander la konuşup bizim yan villamıza taşınmaları için ısrarda bulunmuştum.Böylece Tedd ile yedi yirmidört beraber olabilecektik ki oldukta.Şuan on yaşnda iki ay sonra onbir olacak ve ben onun için çok gururluyum.Alexander ona mükemmel bir baba oldu ve onun için kendi hayatından vazgeçiyor.Tüm zamanı oğlu işi ve Simon arasında geçiyor.Alexander Simon u aşırı seviyor.Tedd i söylememe gerek yok minik oğlum ve Tedd resmen birbirlerine tapıyorlar ve bu aşırı sevgi beni dünyanın en mutlu kadını yapıyor.

  Martin...Ah söylerken bile gülme iç güdüsü bastırıyor.Hergün Lily komik komik tezlerle geliyor bana.Martin takmış çocuklara ve bir kaç tane daha istiyormuş.Lily de o kadarıyla başa çıkamayacağını söyleyince nasıl çirlefleşmiş anlatamam.Martin her zaman çocuksu kalacak sanırım.Adam takım elbisenin altına spor ayakkabı giyen insan ve geçen gün Lilly utançtan yerin dibine girerek bana yaşadıkları bir olayı anlattı ve ben gülmekten yerlere yattım.Geçen gün evlerinin bahçesinde Martin yine boxer ı ile dolanıyormuş.Birden yan komşusu bahçe kapılarını tıklatıp içeri girmiş ve Martin de kaşını kaldırmış adama .Adam "Bayım eğer şu boxer larınızla bahçede dolanmazsanız beni çok mutlu edeceksiniz aksi taktirde karımın katili olacağım ." demiş.Martin adama bakmış ve elindeki birayı adama tutması için vermiş.Adam birayı tutarken boxerını indirmiş ve eline alıp boxerı adama uzatmış.Adam şok olmuş bir şekilde Martin e bakarken Martin birasını almış ve adama eğilip ,"Hediye paketi önemli değildir önemli olan içindekidir.Gidin ve ona hediye paketinizin içindeki güzelliği gösterin." demiş ve gidip koltuğuna oturmuş.Lily utançtan yerin dibine girdiğini söyledi ama bana hiç tuhaf gelmedi.Sonuçta bu Martin di ve ondan uslu durulması beklenemezdi.

SARSILMAZ EGO *2*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin