10-Bizimle kal

7K 335 81
                                    

     'SENİ BIRAKACAĞIM VE BENİ GÖRMEYECEKSİN EMİN OL.SADECE BİR GECE RİTA.SADECE BİR GECE SENİNLE BERABER OLMAK İSTİYORUM.BU VEDAYI İKİMİZDE HAKEDİYORUZ.TAMAM DERSEN BİR DAHA EMİN OL RAHATSIZ ETMEYECEĞİM VE SENDE O ADAMLA KALDIĞIN YERDEN DEVAM EDECEKSİN.'

  Dediğinde direk gözlerine baktım.Ben kim için gururumu ayaklar altına almıştım ki?Bu adam bal gibi de kendi egosundan başka hiç bir bok düşünmüyordu.Şu ada faişeler bile yanımda tövbe etmiş durumdaydı sanırım.Gözlerim yanıyordu ve hiç bir şey olmadan kirlenmiş hissediyordum.Onu bir daha gerçekten görmek istemiyordum ama bunun karşılığında vücudumu istemesi içime tarifi imkansız bir sızı bırakıyordu.Pollo adi herifin tekiydi ve beni yine dibe çekiyordu.Ruhumun boklara karışmaması için yüzüne baktım ve kafamı dimdik tuttum.'SENİ BİR DAHA ETRAFIMDA GÖRMEYECEĞİM.ALEXANDER VE BENDEN UZAK DURACAKSIN VE BENDE SENİNLE AMERİKA YA DÖNÜNCE BİR GECE BİRLİKTE OLACAĞIM.' Dedim ve eteğime ellerimi geçirip sıkarak tuvalete gittim.Gözlerim yanıyordu.Yüzünü görmek istemiyordum.Ruhuma açtığı kaçıncı darbeydi bu?Onu bırak ben neden ısrarla uslanmıyordum?Her seferinde ilk günkü gibi elinden tutuyordum?Aslında en büyük salak bendim burada.Ona çokta kızmaya gerek yoktu.Adam benim ne mal olduğumu bilipte bu teklifi sunuyordu.Neden Ellie ye aynı boku yapamamıştı?Çünkü kadın olarak çok farklıydık ve ben o basit grubun lideri gibi birşeydim onun gözünde.Aynada aksime bakınca nasılda paçoz bir ifadee ile karşılaştım.Hayır yıkılmayacaktım.Onun keyifle eserini ne duruma düşürdüğünü izlemesine müsade etmeyecektim.Hayattımdan defolsun gitsin bok herif.Sikerim böyle aşkı günden güne kadınlık gururum yok oluyor ki bu da beni iğrenç bir bunalıma yuvarlıyor.Tedd olmasa çoktan kafayı yemiştim bunun bilincindeydim.O minik ışıltı ruhumu süslüyordu sanki.İçim düğün yeri gibi oluyordu o bana gülümseyince.Hayır dik duracaktım ve arkadaşımın düğününü mahvetmeyecektim kendi problemlerimle.

     Alexander ın yanına döndüğümde bir kızla muhabbet ediyordu.Onları bölmemek adına Martin e ilerledim.'Çirkin damat beninmle dans eder misin?' dediğimde çarpıcı bir gülüş gönderdi bana.'O çirkin bir değil binlerce dans eder hanımefendi sizinle.Hayatında bu kadar çirkine bir daha nerede rastlayacak çünkü.' dediğinde elimi kavramıştı.Piste çıktığımızda Alexander dikkatle suratıma bakıyordu.Ne olmuştu acaba?'Alexander a ne yaptın cadı?' dediğinde Martin gözlerimi ona diktim.'Hiç bir şey.Neden ki?' dedim gözlerimi pörtleterek.'Ben onu hiç böyle mutlu görmemiştim karısından sonra.' dediğinde olumluca başımı salladım.'Leila çok özel bir kadın.Tanıştık biz böyle olması normal bence.' dedm.u sefer gözlerini pörtleten oydu.'Tanıştınız mı?Alexander için cidden önemlisin Rita.' dediğinde gülümsedim.'Sandığın gibi birşey yok Martin Alexander ve ben çok iyi arkadaş olduk tıpkı sen ve ben gibi.' dedim.'Pollo buradaydı .' dedi kaygılı bir ses tonuyla.'Biliyorum konuştuk.Artık beni rahat bırakacakmış.Alexander le birlikteyiz sanıyor.' dediğimde kafasını salladı.'Herkes öyle biliyor tatlım ve emin ol öyle bir şey olsa ilk destekçiniz ben olurum çünkü senin ruhuna Alexandr ın ruhu onun batmış ruhuna da senin ruhun çok iyi gelecek.Biliyorum Pollo yu unutamadın ama bu ömrünün sonuna kadar böyle devam edemez.Bunu sana ben diyorum.Kızarkadaşım öldüğünde ne halde olduğumu biliyordun ama ben Lily i tanıdığımda sanki tekrar nefes aolmaya başlamışım gibi hissettim.Emin ol sende atlatacaksın bebeğim.' dedi ve anlımdan öptü.^' 'Teşekkür ederim Martin sen mükemmel bir dostsun ve mutluluğu en çok hakeden insansın.' dedim gülümseyerek.

     Alexander omzuma ceketini attığında teşekkür ettim ve arabaya bindim.Oda şöför koltuğuna geçince Martin leri takip etmeye başladık.Balayına gitmediler Kendra küçük diye ama içimden bir ses Martin in evde bizlere canlı canlı o anları hissettireceğini fısıldıyordu.Onun evine giderken okulumun önünden geçemk içimde çok acı yerlere dokundu.Sanki Pollo ile ruhlarımızz hala o okuldaydı ve ben o gerçeğe elimi sürdüğümde onların yanına gidecekmişim gibi hissediyordum.Orada kavga etsekte mutluyudk ve ben oraya dönmek isterdim.Kimbilir belki bir gün...

SARSILMAZ EGO *2*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin