'POLLO..'
Deyip gözlerimi kapatınca hayal olmasını o kadar çok istedim ki sımsıkı kapattığım gözlerim acıyordu.Biliyordum açarsam ağlardım.Açarsam onu görmeye dayanamazdım.Bu yüzden ona bakmak yerine önüme döndüm ve hızlı adımlarla oradan uzaklaşmaya başladım.Biliyordum peşimi bırakmayacaktı ama şu anda onunla konuşamazdım.Dün bana pis pis bakan adam yine sırıtınca adımlarımı dahada hızlandırdım.'Alexander sadece bir gece mi yatağına aldı ?Ah bebeğim ben seni her gece alırım.' dediğinde ben değil de Pollo nun hızla adama gidişini gördüm.Tüm kinimi özlemimi siktir edip koştum.Burada da başını belaya sokacaktı.'Ne diyorsun lan sen?Sikerim seni!' diye bağırdığında adamdan önce ben onun önüne geçtim ve ellerimi onun göğüslerine koydum.'Pollo lütfen yapma.Sarhoş bırak.' dediğimde beni dinlemeden adamın üzerine gitmeye devam etti ama ben ısrar ettim.'Lütfen Pollo yapma!' diye bağırdığımda elimden tutup beni sürüklemeye başladı.Rezil olmuştum koridordaki insanlara.Tom da onlardan birisiydi ama o diğerlerinin aksine Pollo yu süzüyordu ve bize doğru gelmeye başladı.'Rita!' dediğinde kafamla onu durdurdum.'Geleceğim Tom sorun yok.' dedim ve Pollo nun elimden tutuşunu yok saymaya çalıştım.O kadar özlemiştim ki kokusunu şu an burnum deliriyordu bu kokunun her zerresini ziyan etmeden alması için.Eli öyle bir kavramıştı ki elimi birdaha bırakmayacak gibiydi.'Pollo dur paparziler var dışarıda lütfen.' dediğimde hışımla bana döndü ve 'Ne o korkuyor musun sevgiline yakalanmaktan?Geceleri seni yatağına alıp akşamlarıda çalıştırıyor mu?' dediğinde gözlerindeki kine bir kez daha şahit oldum.Hiç değişmemişlerdi.Aynı lacivert ...Aynı hiddet ve aynı hırs.'Hayır Pollo karının duyup üzülmesini istemem.' dediğimde dişlerini sıktı.'Kardeşiz ya sorun yok.' dedi alay eder gibi.
Beni arabasına fırlattığında binmek istemedim ama gücüne karşılık gelmem imkansızdı.Arabaya bindiğimde oda hızla dolandı ve şöför koltuğuna oturdu.Herşeyi o kadar özlemiştim ki şu an gururumla kavga ediyordum içimde.'Pollo ben bir yere gidemem işe dönmem gerek.' dediğimde bana öyle bir baktı ki tamam dedim bu gidişle ben dayak yemeden terketmem burayı.Bu evlenince çirkinleşmiş mi ne?Hayır Rita hatlar karıştı o kadınlar doğum yapınca oluyordu.Pollo da çocuk doğuramadığına göre.'Eve gidiyoruz.' dediğinde boğazımdaki yangı hiç geçmemiş gibi kendini ortaya çıkardı.Ben o eve dönemezdim.Hayır çıkışım iyi olmadı ki dönüşüm iyi olsun.'Hayır durdur ineceğim!' dediğimde dahada hızlandı.'Ağlayıp bağırmaya kalkma çünkü bunların bende işe yaramadığını biliyorsun.!' dedi sinirle.Hayır bunu ruhuma yapamazdım.Ben yedi ayda kendimi çok zor bulmuşken birdaha olmazdı.
Evin garajına girdiğimizde ben bayılacak gibi oluyordum.'Lütfen dur buraya giremem.' dediğimde sesim o kadar güçsüz çıkmıştı ki ben bile inanamamıştım.Ona kendimi bu kezde teslim edersem ben gurursuz bir kadın olarak yaşayamazdım.Bu defa kendimi öldürürdüm.Gururumda yoksa yaşamanın bir anlamı yoktu ki.Kolumdan tutup beni sürüklerken direniyordum ama işlemiyordu.Lanet olsun o yedi ayda dahada güçlenmişti.Kapıyı açıp beni içeri ittiğinde salonda durdum.Kendide arkamdan gelip ışığı açtı ve ben ağlamaya başladım.'Ağlama sakın ! Yedi ay boyunca millletle gezerkende böyle ağladın mı?' dediğinde gazeteyi gördüğü dank etti bana ama onun yalan olduğunu söylemeyecektim.Senin yaptıklarını ben unuttum mu orospu çocuğu?Ben orada kıvranırken senin evlendiğini yedirdim mi kendime?Madem sen açtın konuyu sikilmeye hazır ol.'Alexander çok kızar Pollo ne olur bırak beni.' dediğimde hışımla üzerime geldi ama yılmayacaktım.Tamam çok acı çekmiş olabilirdim ama ben ezik değildim.Seninde yaşamına sıçmadan buradan dışarı adım atmayacaktım.O değilde Alexander ne ya?Adam benden gördüğü yerde tiksinç bakışlarını eksik etmiyor ama ben durmuş burada sanki benim üzerime çok düşermiş gibi göremeyince ülkeyi birbirine katacakmış gibi bahsediyorum.Lan adam beni ortadan kaldırana para verecek tip yeminle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SARSILMAZ EGO *2*
Teen FictionSarsılmaz Ego 2 ile karşınızdayım.Birinci kitabı okumadan tavsiye etmem.Bu defa işler tersine döndü.Bir sürü cevapsız soru kaldı geriye.Onlara beraber cevap aramak isterseniz hikayemiz tüm hızı ve heyecanıyla devam ediyor.Komedi ve aşkın birleştiği...