5-Elimi başkasının tutması

7.7K 343 112
                                    

  'ÇABUK ODAMA ÇIK SENİNLE HESAPLAŞACAĞIZ!' 

  Diyen patronumun gözleri alev saçıyordu ortalığa.Hiç sesimi çıkarmadan tın tın peşine düştüm.Arkama dönüp baktığımda Tom dudaklarını oymattı.'Bittin sen!' Boku yediğimin kanıtıydı işte.Odasına çıkarken aklımdan senaryolar geçmeye başlamıştı.Tabiki böyle şeylerde hemen yalana başvuracaktım.Benden oturupta kendime acındırarak,ağlayarak adamdan af dilememi bu işe çok ihtiyacım var diyerek yalvarmamı beklemeyin.Korkudan gebersem yinede yapmam.Hem o kim ki ben ona yalvaracağım.Ya birde şöyle acı bir gerçek var.Adam bana öyle bir taktı ki bahaneye bakıyor kovmak için.Gözümün yaşına bakmaz vurur tekmeyi.O değilde artık babamın paralarını kullanmanın zamanı geldi bence.Ben Pollo beni bulmasın  diye ne kredi kartı nede babamın hesabıma yatırdığı paralara dokunmuyordum ama şimdi işler değişti.

   Odasına girdiğimde bir kadının kucağında ağlayan Tedd i görmemle oraya koşturdum.'Tedd bebğim.' dediğimde gözlerinden dayanamadığım yaşlar akmaya devam ediyordu.'Tita..' deyince kucağıma aldım.Boynuma kapanıp içini çekerken etimden et kopuyordu sanki.Hey benim çocuklara bağımlı olmam kesinlikle yanlıştı.'Ovv neden ağlıyorsun benim yakışıklım?' dediğimde içini çekti.'Tita Sona bana senin gittiğini söyledi.Sen beni sevmiyor musun?' dediğinde onu dahada sıkı sardım.Dört yaşındaki bir çocuğa bunu hangi gerizekalı aşılamıştı ki?'Hayır hayır bebğim ben seni çok seviyorum .Biryere gitmiyorum.' dediğimde boynuma kollarını doladı ve biz kanepeye oturduk.Kucağımda oturunca yaşlı gözlerle bana baktı.'Tita acıktım.' dediğinde gülümsedim ve yanağını öptüm.Biberonunu kadından aldım ve ona uzattım.'Mamanı neden yemedin bakalım?' dediğimde aynı büyük insanmış gibi omuz silkti.Kucağımda otururken neşeyle mamasını içmesini seyrettim.Hangi mal dört yaşında bir çocuğa biberon veriyordu onuda anlamış değildim.'Alexander bey bu çocuğun mama değil ev yemekleri yemesi gerek.Siz neden biberona müsaade ediyorsunuz?' dediğimde hayretle ağzını laçtı.'Ben ben bilmiyodum.' dedi koca adam azarlanmanın ağırlığı altında.'Çorba ve sebze yemekleri yedirmemiz gerek.Birde bolca meyve ile yoğurt.' dediğimde bakıcı kadın kendini savunmaya geçti.'Biz alıştırmaya çalışıyoruz ama mama bile yemedi.' dedi.Kadına şimdi Alexander a yaranmak için çirozlar gibi diklenemezdim.Nefret ederim öyle orospulardan.'Tedd biraz zo bir çocuk ama Tita nın sözünü dinler değil mi benim bebğim?' dediğimde Tedd elini kalbimin üzerine koydu ve biberonunu emmeye devam etti.Bu çocuk cidden çok tatlıydı ve ben ona sadece iki görüşümde hayran olmuş,bağlanmıştım.

     Tedd uyuyunca kucağımda Alexander gülümsedi.'Ne yaptın oğluma doğru söyle.' dediğinde aslında bana ilk kez gülümsediğini farkettim.'Asıl Tedd in bana brşeyler yaptığından şüpheliyim.' dedim ve Tedd in saçlarını okşadım.Bakıcısı bana dikkatle bakarken bende kadına gülümsedim.'Ciddi anlamda şaşkınım şuan.Hanımefendi gün boyunca ağlayan çocuk biranda nasıl sustu anlayamadım.' dediğinde Tedd in battaniyesini aldım ve üzerine örttüm.'Lütfen huysuzlandığında buraya getirmeyin Alexander bey bana haber verir ben gelirim.' dedim gülümseyerek.'Çok naziksiniz teşekkür ederim.' dedi kadın minnetle.Tedd i kadın kucağına alınca bende son bir kez öptüm ve Alexander a baktım.'Sen burada kal.Ben onları şöföre vereyim geleceğim.' dedi.Hay sikeyim hesaptan kaçış yoktu.Korkudan tırnaklarımı yiyecek durumdaydım.Bana kesin çıkış verecekti.Ya of yeni bir işi,sapık mı değil mi çalışanlar belli değil bunları düşünmekten kafayı yiyecektim.Çok rahattım burada ben Tom ile.

    Alexander içeriye girdiğinde ben korkudan yalan bile düşünememiştim.'O adamı gördüm.' dediğinde salağa yatmayı düşündüm.Kim ki o?Bende bu gece tanıdım kim o? Demeyi düşündüm ama bu adamda hiç yiyecek ışık görmedim.'Ben aslında onun buraya gelmesini istemezdim ama yemin ederim geldiğinden haberim yoktu.' dediğimde kendime on dolar bahşiş veresim geldi.Tam dilenciler gibi acındırmaya başlamıştım kendime.'Biliyorum.Martin durumdan haberdar etmişti beni.' dediğinde ağzım iki karış açık kaldı.'O adamla ne sorunun var bilmiyorum ama klübümdeki müşterileriime bulaşmasın sonu fena olur.' dediğinde ben mal mal baktım.Lan adamın ağzıma sıçmasına resmen göz yumuyordum.'Şimdi işinin başına dönebilirsin.' dedi beni mala çevirmeye devam ederek.

SARSILMAZ EGO *2*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin