23-ilk defa hayatın ne getireceğinden korkmak

5.1K 294 36
                                    

-KAYIT İÇİN GİTMEDEN ÖNCE SİZLERİ MERAKTA BIRAKMAMAK İÇİN İKİ SAATTE YAZDIĞIM BÖLÜM.KEYİFLİ OKUMALAR VE ALLAH A EMANET OLUN CANLARIM....-

 Ben şaşkınlık ve sakladığım şeyin açığa çıkmasıyla aniden Pollo ya döndüm ama Pollo çoktan yerinden fırlamış ve Alexander a geliyordu.Alexander Tedd i yere bırakırken ben Pollo nun önüne geçmeye çalıştım."SENİ OROSPU ÇOCUĞU!" diye bağırınca kendimi Pollo nun önüne attım ama beni fırlatması bir oldu ve Alexander ın suratına yumruğu gömmesi saniyelerini almadı.Yerden kalkarken canımın yandığını hissediyordum ama Tedd in çığlıkları onu unutmama yetiyordu."LAN BENİM OLANA SEN EL SÜRDÜN YA ANCAK SİKTİM SENİ." diyerek Alexander in suratını yumruklamaya devam ediyordu.Alexander tek karşı bir harekette bulunmuyordu ve ben Pollo nun kollarına ikinci kez koştuğumda yine beni  itti ve bu defa ayaklarımın altından yer çekildi sandım.Bedenimi kontrol edemeyip kendimi boşluğa bıraktığımda minicik Tedd in sesi hala kulaklarımdaydı.

  "TİTA ÖLÜYORRRR BABA..."

    Uyandığımda yine lanet bir hastane odasındaydım ama bu defa tek değildim.Başımda Alexander ,Tedd ve Pollo vardı.Pollo ellerinin içine başını almış yere çökmüştü.Canım benim unutmada  giderken bir tekmede ben atayım.O ne ya öyle piçler gibi.Benim sevgilim bu kadar dağılmış olamaz.Lan şaka falan dedik ama bu Pollo beni gerçekten seviyor.Bunu gördüm ya kalkıp dans edip boğaları yeryüzünden iğrenç dansımla silmek geliyor içimden.Alexander Tedd i kucağına almış sakinleştirmeye çalışıyordu.Gözlerimi tamamen açıp sesimi bulmak adına boğazımı temizledim.Ay kendimden iğrendim yeminle.O nasıl boğaz temizleme lan sanki bozuk elektirik sürüpgesinin çalışmaya uğraşması gibi birşey çıktı benden.Tedd hemen babasının kucağından atladı ve yanıma geldi."Tita." dedi boğuk sesiyle.Ah ben kendime küfretmeyimde kimler etsin?Şu çocuğu ne hallere düşürdüm?

   Pollo hışımla yerinden kalktı ve yanıma geldi ama Alexander çekimserdi."Aşkım?" dedi ve elimden tuttu.Ben Tedd ile muhattaptım."Korkma bebeğim birşey olmadı." dedim Tedd in elini tutmaya çalışarak."Nasılsın?" dedi Pollo gözlerime pişman pişman bakarak ama onunla konuşmaya niyetli değildim."Alexander beni buradan götürebilir misin?" dediğimde Pollo sinirle elini saçlarına götürdü ve saçlarını yoldu.Tamam sizden saklamayacağım trip olsun diye yaptım ama haketmedi mi sizcede ?O kim lan beni itiyor?Sokuk önce bir dinler insan değil mi?Hart diye çekil sen havaları ağzına sıçarım işte böyle adamın."Sen beni delirtmek mi istiyorsun kadın amacın ne senin?" diye bağırınca Tedd babasının yanına döndü."Çocuk korkuyor Alexander lütfen hızlı olur musun?" dediğimde kelimeleri geri almak için herşeyi yapardım çünkü amacım dışına çıkmıştı bu olay.Boku yedim dedim kendi kendime.Pollo saçlarını bırakmış üzerime kükrer gibi geliyordu.Kolumda bağlı olan serumu çıkarınca çığlık atmak istedim acıdan değil birinin beni şu kaçıktan kurtarması için."Ne yapıyorsun  sen aşağılık herif?" diyen Alexander sanki gücünü yeni aşlmış gibi Pollo nun üzerine yürüdü."Onu seninle göndermeyeceğim .O benim." diye kükreyince bende irkildim." Rita senin falan değil öküz herif onu korkutmuşsun sadece." deyince Alexander bu Polo yu çileden çıkaran son damla oldu sanırım.Beni tuttuğu gibi kucağına aldı ve yürümeye başladı.Ah lanet rezil oluyorduk herkese.Hastane kıyafeti ile götüm başım açık ay biri beni iki saniye uzaklaştırsın ölüp geri geleceğim bu adam delirmiş.Aralık olan kapıyı ayağıyla itti ve dışarıya çıktık.Ah kocamanından bir SİKTİR.Herkes bize gülümseyerek bakıyor.Sanırım bizim birbirimiz için delitrdiğimizi falan düşünüyorlardır  dışarıdan."Pollo bırak beni herkes bize  bakıyorr!" diye cırldaığımda kucağında beni dahada kendine çekti ve herkese pirim verir gibi böğürdü."BIRAKMIYORUM.SEN BENİM SEVGİLİM DEĞİL MİSİN? BENİMSİN VE BEN SENİ BIRAKMIYORUM!" Deyince utançtan yerin dibine girecektim ama Pollo nun yanında o bile mümkün değildi.

SARSILMAZ EGO *2*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin