2

559 32 0
                                    

Když Max vešel do kuchyně Alec dělal snídani.Vždycky to byl Alec kdo dělal snídani,ale Maxovi to bylo jedno.Miloval palačinky.Rafael seděl u kuchynňský linky a  byl hluboce zamyšlený při čištění svého meče.
"Dobré ráno Maxi"Alec měl obrovský úsměv na tváři,když viděl svého nejmladšího syna a Max věděl proč.

Bylo to den potom co jeho rodiče měli rande a po dlohé době noc jen pro sebe.Max neodpověděl jenom kývl na pozdrav.Snažil se nemyslet na to,co jeho rodiče dělali včera v noci.Max si sedl vedle svého bratra a otevřel si knihu na straně,kde skončil včera večer.

Pokaždé,když otevřel knihu bylo to jako by byl v jiném světě.Nevnímal ze svého okolí absolutně nic.Bylo to stejný jako Rafael a jeho zbraně.Když se Alec otočil a podíval se na své dva syny odkašlal jsi,ale ani jeden ho neslyšel.Dal před oba chlapce talíře.
"Maxi snídaně je hotová" ale žádna reakce.

Skřížil si ruce na hrudníku,ale stále nic tak se naštaval.Naklonil se a do jedné ruky vzal knihu a do druhé meč aby ty dva dostal zpátky do reality.
"Tati notak" řekli oba ve stejnou chvili."Žádné výmluvy dejte si snídani nebo mám snad vzbudit Magnuse?"zvedl obočí a oba chlapci potřásli hlavou.Nikdo nechtěl vidět Magnuse,když se musí budit před budíkem.

Alec měl zase úsměv ve tváři a sedl si za chlapcema.Rafael začal mluvit o poslední misi kterou měli,ale Max neřekl nic jen se podíval na svůj talír a  poslouchal.Alec nepotřeboval slova,aby mohl komunikovat s Maxem všiml si že je něco špatně.To bylo spojení které měl Max jen s Alecem a jeho táta byl dost znepokojený.

"Maxi je všechno v pořádku?"Rafael okamžitě mlčel.Max byl překvapený a tikal očima s Aleca na Rafaela.
"Co...jo všechno je v pořádku" po tehle věte se Maxova pozornost vrátila k talíři a lahodným palačinkám.Alec jenom přikývl.Věděl,že mu Max neřiká pravdu,ale také věděl,že jeho syn za ním příjde až v ten správný čas.

Lightwood-Bane Family (Malec) PRÁVĚ PROBÍHÁ OPRAVAKde žijí příběhy. Začni objevovat