Aaron si odkašlal a pustil Maxe.Jeho srdce tlouklo,tak rychle a chtěl znovu držet Maxe v náručí.Max neřekl ani slovo a jen se podíval na Aarona.Připadalo mu to,jako by se díval přímo do jeho duše a to udělalo Aarona nervozního "Měl..by..jsi..si lehnout Maxi"Aaron chtěl jít,ale Max ho popadl za ruku a přitáhl si ho zpět ke svému tělu.Aaron neměl čas reagovat,když Max natiskl své měkké rty na ty jeho.Jednou rukou Max stále držel Aaronovu paži a druhou rukou potahoval Aaronovy vlasy.Bylo to tak měkké a cítil se jako v hedvábí.
Max nikdy nechtěl přestat.Aaron nevěděl co má dělat,ale na okamžik se nechal vtáhnout do Maxova kouzla a políbil ho zpátky.Polibek nabral více chtíče a vášně,ale pak Aaron polibek ukončil."Co?"Max byl zmatený a chtěl Aarona znovu políbil,ale on se odtáhl "Maxi,tohle nemůžeme udělat".Max se zasmál "A proč ne?A neříkej,že to nechceš.Nebo je to proto že jsem čaroděj a ty jsi Lovec stínů?Jen ti chci připomenout kdo jsou moji rodiče."znovu se chichotal.
Aaron si povzdechl "Ne,to není ten důvod,ale potom co se dneska málem stalo a jsi opravdu opilí.."Aaron nedončil větu.Jakmile si Max vzpomněl na situaci co se stalo ustoupil pár kroků od něj a jeho pohled spadl na zem.Bez dalších slov si zalezl do postele a natáhl si přes hlavu peřinu.Aaron se cítil provinile nechtěl to Maxovi připomínat,ale kdyby nezastavil polibek byl by falešný.Aaron chtěl odejít,když ale uslyšl Maxův vzlyk znovu se otočil."Prosim..neodcházej..nechci tu být...sám".Aaron neodolal "Nikam..nepůjdu..slibuji".Nikdo nemusel říkat další slova a Aaron si lehl vedle Maxe a objal ho.Cítil jak Maxovo tělo nebylo už tak napjaté a okamžitě se uvolnil.A pak oba usnuli ruku v ruce.
ČTEŠ
Lightwood-Bane Family (Malec) PRÁVĚ PROBÍHÁ OPRAVA
FanfictionPříběh ze světa Lovců stínů zaměřený na nejmladšího syna Aleca a Magnuse. Je to příběh o Maxovi.Přečtěte si tu nejdůležitější kapitolu v jeho životě.