Mohl jen slyšet jak Max plakal.Srdce Aleca a Magnuse se rozbilo,když viděli svého syna takhle.Pak si oba vyměnili znepokojený pohled a Max najednou pustil Magnuse.Magnuse chtěl okamžitě držet svého syna v objetí,ale Max udělal pár kroků od svého otce zpátky.Max se podíval na zem a jeho hlas byl stěží slyšitelný a chvěl se "Já...musím vám něco říct".Alec a Magnus pochopili,že to musí být velmi důležitý."Dobře měli bychom se posadit?"Alec pečlivě volil slova a Max přikývl.Magnus a Alec se posadili na pohovku a Max si sedl na do křesla na opačné straně.Max se zdál tak malý a bez energie,když tam seděl.Bylo zase ticho a ve vzduch byl v místnosti tak hustý.
Alec si odkašlal,když pochopil,že je pro Maxe těžké jím to říci co chtěl."Maxi,bez ohledu na to co nám chceš říct,víš že tě budeme poslouchat a jsme tu pro tebe...prosím..řekni nám co se děje".Alec se na něj povzbudivě usmál.Max se zhluboka nadechl a vydechl.Když se podíval na své rodiče uviděl jak Magnus držel Alecovu ruku a pevně ji stikl.Dva páry oči ho sledovali."Věci co jsem řekl...nemyslel jsem vážně...Nešlo o Rafaela nebo o vás...nebo něco takového..Byl jsem...Byl jsme tak naštvaný..."Alec si trochu oddechl když zjístil,že to Max nemyslel vážně,ale teď se víc bál.
"Proč jsi byl naštvaný?"Max se znovu podíval se zem."Jsem naštvaný...na sebe.."Alec s Magnusem zvedli obočí a oba byli v šoku."P..Proč?"Zeptal se Magnus."Co se stalo?"Max začal váhat.Magnus pustil Aleca a přišel k Maxovi a klekl si před Maxe a chytl ho za ruky " Můj malý Blueberry neboj se.Řekni nám co se stalo".stiskl o něco více Maxovi ruce. "Před několika...týdny jsem navštívil klub..Podstvěťanů.Než něco řekneš já vím,neměl jsem tam chodit...ale já jsem se chtěl jen trochu pobavit.Přísahám,že jsem o tom vůbec nepřemýšlel.Já...trochu jsem pil.Ale opravdu jenom trochu,ale najednou jsem se necítil dobře..Chtěl jsem jít jen domů.Cítil jsem se tak špatně,že jsem nemohl otevřít portál,tak jsem chtěl jít pěšky ale pak..."
ČTEŠ
Lightwood-Bane Family (Malec) PRÁVĚ PROBÍHÁ OPRAVA
FanfictionPříběh ze světa Lovců stínů zaměřený na nejmladšího syna Aleca a Magnuse. Je to příběh o Maxovi.Přečtěte si tu nejdůležitější kapitolu v jeho životě.