12

378 20 3
                                    

Maxův pohled byl sice rozmazaný k vůli alkoholu,ale toho člověka rozeznal hned.Předtím,než Max mohl něco udělat nebo říci osoba ho přitlačila ke zdi.Max byl příliš opilý na to,aby se bránil.Ta osoba měla pevně přiloženou ruku kolem Maxovi paže a druhou kolem jeho boku.Osoba natlačila jejich těla na sebe a naklonila se,aby něco pošeptala Maxovi do ucha "Odpusť mi můj krásný modrý,ale chci tě tak moc že nemohu příjmout ne od tebe".Max se opřel o stěnu a pevně zavřel oči.Nemohl uvěřit tomu v jaké situaci se nacházel.Ten člověk byl ten vlkodlak z baru.Max cítil jeho horký dech na své kůži a vlkodlakovi rty na jeho krku.

Max přišel do klubu,aby se bavil,ale neznamenalo to,že to chtěl.Max se ho snažil od sebe odstrčit "Ne..nedot.."nestačil to dokončit protože vlkodlak pokračoval v líbaní.Líbal jeho krk,tvář a pak i rty.Ten polibek byl agresivní a bez citů.Nikdy se necítil tak špatně a špinavě a cítil,jako by už ani nebyl ve svým vlastním těle.Chtěl jít jenom domů.Najednou Max ucítil,jak  mu muž položil ruku pod jeho košili a zmáčkl jeho modrou kůži."Ne..prosím.."zašeptal.Vlk měl obrovský úsměv na tváři a zatahal Maxe za jeho černé vlasy "Vždy dostanu co chci čaroději!" a znovu políbil Maxův krk.Jednou rukou sklouzl na Maxův zadek a pak chtěl rozepnout Maxovi kalhoty.

Max nechtěl,aby se to stalo a dal mu facku "Nedotýkej se mě!".Muž udeřil Maxe do tváře sílou vlka.Max cítil krev v jeho ústech a vlk rozepnul jeho pásek."Řekl ti,že se ho nemáš dotýkat!" vlk se zastavil ve svých pohybech a Maxovi oči se rozšířili,když viděl kdo stojí za vlkem.Byl to Aaron a kdyby mohl zabíjet pohledem udělal by to hned.Vlk se otočil ale nemohl čelit Aaronovi,Aaron ho udeřil,tak těžkým úderem,že vlak spadl na zem.Aaron mu nedával čas,aby zpracoval to co se stalo a chytil ho za límec.Udeřil ho znovu a znovu.Když Aaron pustil vlka zvedl se ze země a znovu hodil na muže smrtelný pohled "Máš štěstí,že zákon je zákon a,že tě nemohu zabít,ale nemám problém ho porušit vlku!Takže pokud se ho ještě jednou dotkneš ty zmrde budeš mrtví hned potom co ti znovu rozbiju  hubu!".Vlk viděl že to nebyl vtip a utíkal do noci.

Musela jsem se hodně držet,abych neudělala to co jsem chtěla...Ale myslím,že takhle to je lepší.

Lightwood-Bane Family (Malec) PRÁVĚ PROBÍHÁ OPRAVAKde žijí příběhy. Začni objevovat