20

384 27 1
                                    

Max a Aaron byli zabraní natolik do svého tréninku,že si nevšimli že se k nim Rafael přibližil.Alec ho chtěl zastavit,ale Jace popadl svého Parabatai  za paže a zavrtěl hlavou.Alec se pak vrátil na své staré místo a vypadal napjatě a hleděl na své syny.V okamžiku,kdy na sebe Max a Aaron chtěli zaútočit Rafael mezi nimi prošel a oni se zastavili ve svých pohybech.Na okamžik bylo mrtvé ticho a dva bratři se  dívali na vzájem hluboko do očí.Najednou Rafaelův hlas přerušil ticho "Co je s tebou?!Už to nemůžu dělat Maxi.Od té doby co jsem  řekl o své Parabatai věci s nikým z nás si nemluvil ani se mnou....Vím,že to co jsi řekl jsi nemyslel vážně nikdy by jsi to neudělal své rodině."Max byl šokovaný.Nikdy s ním Rafael takhle nemluvil.

Nikdy s nim nemluvil tak agresivně a se strachem,ale Max nemohl nic říct.Chtěl to říct.Chtěl říct proč je tak plný strachu a proč byl tak zraněný,ale nemohl a to ho tak zabíjelo."Maxi,nevím co dělat!Prosím řekni mi co je s tebou špatně!To nemůže být pravda to co jsi řekl předtím ne?Nebo...jo ? Já už nevím..."Max už nedokázal zadržet svůj hněv".Samozřejmě,že jsem to nemyslel vážně!Jak bych mohl někdy něco takového říct?!Není to o vás dvou o Parabatai!Je mi to jedno!Nejde o tebe nebo o ní jde o mě!O té noci co se stalo!"vykřikl na něj.

 "Co?..CO?"Rafael byl zmatený a Maxovy oči se rozšířily,když si uvědomil co řekl.Rozhlédl se a všichni byli zmatení a znepokojeni.Max panikařil a předtím než někdo stihl něco říct,utekl jako v minulých týdnech.Slyšel,jak na něj volají,ale on běžel a běžel.Dokud se nezastavil před Aaronovými dveřmi.Nevěděl proč,ale tady se cítil v bezpečí.Max vešel dovnitř a lehl si.Vzal si přikrývku a přehodil si ji přes hlavu a pevně zavřel oči,dokud nebyl obklopen temnotou.

Lightwood-Bane Family (Malec) PRÁVĚ PROBÍHÁ OPRAVAKde žijí příběhy. Začni objevovat