Když byl Max malý dítě,často dostával divný pohledy od některých Lovcu stinu,když byl v institu a i když byl dítě věděl co to znamená.Dávali mu na jevo,že jsem nepatří.Když byl malý často se bál když viděl ten pohled nebo zaslech šepot.Zkoušel nikdy nebýt sám a většinu času trávil s Alecem protože před ním by jsi nedovolil nikdo nic říct.
Hodně Lovců stínu změnilo jejich názor na podsvětany,ale pořád tu byli někteří Nephilim kteří se na něj divně koukali a pomlouvali ho za zády,ale Max vyrostl a zesílil a naučil se je ignorovat i když ho to uvnitř zraňovalo.
Když Max kráčel podel dlouhé chodby přemýšlel nad informacemi,co mu řekl dneska ráno jeho táta a Rafael povzdychl si.Nechtěl se zajímat o nějaké nové lovce a ukazovat jim to tu.Nechtěl s nimi trávit čas,ale rozkaz je rozkaz.
Když došel do hlavní haly všichni tam byli.Jace a Clary stály tak blízko sebe,že si myslel že se každou vteřinu spojí.Clary se široce usmívala,když ji Jace jemně pohladil po tváři.Nemohl uvěřit že i po tolika letech se tolik milovali.
Max slyšel hlasitý smích od jeho tety Izzy.Smála se nějakýmu vtipu Simona.Pokaždé byla jediná.To musela být láska.Max zvedl oči od země když se náhle otevřel portál prošli nim Alec s Magnusme a Rafaelem.Max viděl jak je jeho otec Magnus unavený vypadalo to,jako by ho Alec musel na poslední chvíli budit.
Magnus lusklu prsty a v ruce držel horký šálek s kafem.Když Alec uviděl svého syna chtěl jít za ním.Ale Max s ním nechtěl mluvit a ani mu odpovídat na jeho otázky.Věděl že se jim dlouho nemůže vyhýbat,ale chtěl to zkusit co nejdéle.Max se otočil a postavil se mezi Simona a Izzy.
Když se Max krátce podíval na svého otce
uviděl že se Alec možná se chtěl omluvit za to co se stalo.Max nebyl svůj když viděl smutný výraz na tváři Aleca.Magnus něco zašeptal Alecovi do ucha ale,Alec jen potřásl hlavou a pak Magnus chytl Aleca zpátky za ruku.Max věděl že mluví o něm a cítil se smutný.Chtěl si se svým otcem rychle promluvit,ale pak uslyšel jak si Alec odkašlal.Alec byl seriozni a profesionálni a Max se vratil do zpátky do reality a věnoval jeho otci plnou pozornost jako všichni ostatní.
ČTEŠ
Lightwood-Bane Family (Malec) PRÁVĚ PROBÍHÁ OPRAVA
FanfictiePříběh ze světa Lovců stínů zaměřený na nejmladšího syna Aleca a Magnuse. Je to příběh o Maxovi.Přečtěte si tu nejdůležitější kapitolu v jeho životě.