Už je to Pár dnů potom co přišli Eva s Aaronem do institutu.Max neměl ani vteřinu na to,aby se s nimi lépe poznal a ani se o to nesnažil.Rafael byl přesný opak.Kdekoliv,kde byl Rafael byla Eva,kdekoliv byla Eva její bratr nebyl daleko.Aaron byl stále pro Maxe vzácnou knihou,kterou nedokázal přečíst a to ho ještě více frustrovalo.Na druhou stranu Max a Rafael už si nebyli tak,blízko i když to Max nikdy neřekne nahlas mrzí ho to.Ranilo ho,že jeho velký ho jeho bratr vynechavá a cítil,že je jeho druhá stránka pryč.
Pokaždý,když Max potkal Rafaela osamotě zkoušel s ním mluvit,ale Rafael mluvit jenom o .... Evě.Max nesnášel Evu ještě víc,ale nikdy nebude sdílet své myšlenky a pocity s ostatními.Max se izoloval ještě víc a zvláštěj od Rafaela Aleca a Magnuse.Sotva mluvil a snažil se být chladný,jak jen mohl.
Jeho rodiče se o svého syna velice báli pokaždé,když s Maxem mluvili lhal jim.Zbytek rodiny si všiml nového negativniho chováni a také byli velice znepokojeni.Max byl ve tréninkové místnosti a dával drsný údery.Jeho klouby byli červené a oteklé.Když to nebude hojit bude mit krvavé rány.Bylo to vzácné,že Max dělal něco,tak nekotrolovaného a tak brutálního jako právě teď.
Normálně bylo všechno na jeho tréninku dobře naplánované a kotrolované,ale nyní jeho obrovský a těžký hněv musel ven.Snažil se všeho nechat.Byl tak zamyšlený,že si si nevšiml,že někdo na něj volal dokud toho člověka neviděl stát za ním."Maxi?"rozpoznal ten hlas patřil Evě té poslední osobě,kterou by chtěl vidět.Protočil očima a snažil se ji ignroval ale neuspěl.
"Maxi?". "Co?!"vyhrkl a otočil se elegantním pohybem a podíval se na ní s plnou nenávistí.Eva z něj cítila,tak silný hněv,že trochu ustoupila.Viděla v Maxovích úzkost.
ČTEŠ
Lightwood-Bane Family (Malec) PRÁVĚ PROBÍHÁ OPRAVA
FanfictionPříběh ze světa Lovců stínů zaměřený na nejmladšího syna Aleca a Magnuse. Je to příběh o Maxovi.Přečtěte si tu nejdůležitější kapitolu v jeho životě.