Užijte si kapitolu 😇 Prosím pod kapitolou máte zase nějakou prosbu.Doufám,že si to přečtete 😊Je to už pár dni co Max nevyšel ze svého pokoje.Nechtěl s nikým mluvit.Magnus a Alec pověděli ostatním co se stalo,když se ptali na Maxe.Od toho dne se Alec s Jacem pokusili najít vlkodlaka,který to udělal Maxovi,ale bez velkého úspěchu.Každý den za Maxem někdo přišel a snažil se s ním mluvit,nebo ho vytáhnout z pokoje,ale nic nefungovalo.Téměř každou noc Alec a Magnus se budili k vůli Maxovím křikům,protože měl další noční můru.Chtěli ho uklidnit,ale Max neotvíral dveře.Magnus pokaždé vyslovil kouzlo a Max mohl klidně spát.
Nevěděli co dělat ráno.Magnus zaklepal na Maxovi dveře,ale žádná odpověď."Maxi?žádná odpověď.Magnus si povzdechl."Tvůj táta udělal snídani,kdyby jsi měl hlad".A opět žádná odpověď.Magnus se si povzdychl a vrátil se zpátky do kuchyně.Rafael s Alecem se na něj podívali s nadějí,ale Magnus jen potřásl s hlavou a posadil se ke stolu.
"Zase žádný úspěch?"Zeptal se Rafael.Stejně jako jeho rodiče se strachoval o svého malého bratra.Rafael se obviňoval z toho že si nevšiml ničeho co se stalo Maxovi."Ne..Tvůj bratr potřebuje čas.Až bude připravený..přinde k nám..."Magnus se snažil uklidnit Rafaela.Alec si všiml,jak je Magnus napjatý a znepokojený,položil ruku na tu jeho a slabě se usmál na svou lásku.Když Magnus viděl ten úsměv trochu se uklidnil,protože věděl že tím společně projdou jako rodina.
"Takže dneska je ta noc Rafe.Ty a Eva projdete ceremoniálem a stanete se Parabatai".Rafael jen přikývl na odpověď."Hey Rafe nejsi šťastný?"znepokojeně se na něj Alec podíval".Ano...ano,ale Max...Přál bych si aby tam byl,ale vím že nepříjde..Možná bychom to měli přesunout na jiné datum".Alec si odkašlal."Rafe vím,že se o něm bojíš stejně jako my,ale jsem si jistý,že by Max nechtěl.I když se cítí....špatně..chce aby jsi byl šťastný".Rafael o tom chvíli přemýšlel a pak kývl."Jo máš pravdu..."A než to stihl do říct někdo zaklepal na přední dveře.
Už jsi sepisuji pár návrhů na pokračování protože už nám zbývá jenom pár kapitol tohoto prvního dílů.Mám takovou prosbu pro některé z vás.Napište mi do komentáře co by jste chtěli vidět v druhém díle a nějaké nápady nebo tak nějak.:) Doufám že se vám tahle kapitola líbila.
ČTEŠ
Lightwood-Bane Family (Malec) PRÁVĚ PROBÍHÁ OPRAVA
FanficPříběh ze světa Lovců stínů zaměřený na nejmladšího syna Aleca a Magnuse. Je to příběh o Maxovi.Přečtěte si tu nejdůležitější kapitolu v jeho životě.