19

374 21 1
                                    

Poslední dny se Max snažil ignorovat svou rodinu,tak dobře jak jen mohl.Nemohl spát doma a tak trávil noci v istitutu.Mluvil s nimi jen když se jednalo o misi a když se někdo pokusil mluvit o tom,co se stalo,tak změnil téma nebo odešel.Zvláště u Aleca byla situace velmi napjatá.Max věděl,že to co řekl bylo špatné,ale nemohl to vzít zpět,protože když to udělá věděl,že se ho budou ptát co s ním je špatně,a pak by jim to musel říct,co se stalo před klubem  to nemohl udělat.Max se styděl.

Max se o té noci snažil nepřemýšlet,ale to nefungovalo.Jediná osoba s niž Max mluvil nebo trávil čas,byl Aaron.Často spolu trénovali nebo jen mluvili někdy šli do parku nebo jen pili kávu.I když Max nemohl ze začátku Aarona vystát,tak teď už nemohl přemýšlet ani o jednom dni bez něj,protože na tu noc už ani nemyslel a byl prostě spokojený s Aaronem.Max se nikdy necítil tak uvolněný,jako když byl s Aaronem.Když byli spolu všechny jeho starosti se zdály tak malé.

Oba měli volný den a rozhodli se trochu trénovat,ale když dorazili do místnosti Max se zastavil u dveří a jeho úsměv zmizel celé jeho tělo bylo tak napjaté.Byl tam Rafael spolu s Jacem a Izzy a jeho tatém Alecem.Když viděli  celá atmosféra v místnosti byla těžká a hustá.Max se otřásl,když cítil ruku na jeho rameni,ale uklidnil se když viděl že je to Aaron. "Hey je to dobrý jsem tady s tebou Maxi"usmál se na něj.A ta slova a Aaronův úsměv stačily k tomu,aby se Max znovu uklidnil a přikývl.Šli do středu místnosti a začali trénovat.Max zapomněl na ostatní kolem sebe a jeho smích se vrátil rychle.Bylo to  po dlouhé době co  ho jeho rodina viděla se  takhle smát.Max byl,tak soustředěný na Aarona a jejich výcvik že neviděl,jak se na něj díval jeho smutný a rozzlobený bratr.

Lightwood-Bane Family (Malec) PRÁVĚ PROBÍHÁ OPRAVAKde žijí příběhy. Začni objevovat