Když se Aaron ráno vzbudil věděl,že je postel prázdná,ale i tak se podíval na druhou půlku postele,aby jsi byl jistý.Max byl pryč .Aaron se posadil a vzdychl,ale rychle to přijal a pak se zvedl z postele a šel se připravit na den.Dneska měl Aaron volný den tak se rozhodl,že půjde trochu trénovat.Když šel kolem kolem tréningové haly někdo ho popadl za ramena a zatáhl ho do prázdné místnosti. "Hey co to sakra?!"Když se rozhlídl okolo a podíval se ke dveřím pozvedl obočí a překřížil si ruce na hrudi "Co chceš Maxi?" V Maxovích očích viděl,jak si čaroděj nebyl jistý,ale Max by to nikdy neřekl.
"Dobře,poslouchej mě.Bez ohledu na to,co se včera stalo,nebo co jsem řekl,okamžitě na to zapomeň.Zvlášť to,co se stalo před....klubem"na konci věty jeho hlas zněl tak smutně a zoufale.Aaron nemohl takhle Maxe vidět.Normálně se Aaron nezajímal o ostatní kromě jeho sestry,ale s Maxem to bylo jiné."Maxi je mi to líto.Co se stalo minulou noc..Kdyby jsi si chtěl s někým pr-"Max zastavil Aarona."Ne!Řekl jsem ať na to zapomeneš Tak mi nepřipomínej,jak se mnou flirtoval a trochu se se mě dotýkal..."Aaron se přiblížil k Maxovi a jemně mu pohladil ruku."Maxi řekl jsi mu ne a on neměl právo.Bylo to špatné a ty jsi nic takového nezasloužíš".Teď se Aaron koukal Maxovi do očí.
"Poslouchej neřeknu nikomu nic,ale kdyby jsi si chtěl promluvit jsem tady.Věř mi prosím."Max už nedokázal zadržet slzy a ty se mu skutálely po tvářích.Aaron je opatrně utíral palcem.Dívali se hluboko do očí stejně jako včera večer,něž se políbili a Max chtěl něco říct,ale někdo zaklepal na dveře a vstoupil do místnosti.Byl to Jace."Maxi tady jsi.Hledal jsme tě.Alec s Magnusem tě chtějí zabít a ... počkat je všechno v pořádku?"Teprve potom si Aaron a Max všimli,že tam stále stojí ruku v ruce.Odkašlali jsi a odtáhli se od sebe."Ano..ano všechno je v pořádku.Co chceš?" "Rafael nám chce něco říct".Bez jakéhokoliv dalšího slova Max a Aaron vyšli ven a nechali zmateného Jace za sebou,ale ten se rychle vzpamatoval a následoval je.
ČTEŠ
Lightwood-Bane Family (Malec) PRÁVĚ PROBÍHÁ OPRAVA
FanfictionPříběh ze světa Lovců stínů zaměřený na nejmladšího syna Aleca a Magnuse. Je to příběh o Maxovi.Přečtěte si tu nejdůležitější kapitolu v jeho životě.