17

382 21 5
                                    

Max se cítil tak moc provinile.Nechtěl tohle všechno říkat a věděl,že to ublížilo jeho rodině,ale nemohl to vzít zpět.Věřil svému bratrovi a důvěřoval mu,i když Eva nebyla jeho oblíbená osoba na planetě.Max věděl,že jeho agresivní reakce má jiný zdroj.Jednalo se o tu noc v klubu a o to co se stalo.Potom,co se s tím vlkem stalo cítil se tak špinavý a nevěděl,jak se toho zbavit,ale byl na sebe hrdý,že to nikomu neřekl.Stačilo,že to věděl Aaron a pak se Max zachvěl,když cítil silnou ruku na svém rameni,ale uvolnil se,když slyšel ten jemný a hluboký hlas za ním.

Otočil se a za ním stál Aaron."Maxi počkej.Co to bylo?Vím že se dlouho neznáme,ale vím,že jsi to takhle nemyslel.Vím,že své rodině by jsi nikdy tak neublížil." Max nevěděl co na to říct.Nevěděl,jak tohle mohl chlapec přes jeho masku vidět a dokázal Maxe přinutit aby ho potřeboval,aniž by o tom přemýšlel.Aaronovy oči se rozšířily,když viděl,že se Maxovi oči začaly plnit slzami a jeho jemná tvář byla plná smutku a viny.V tomto okamžiku byl Max tak moc zranitelný a zdálo se,že se něco zlého dotýká jeho duše a to ho zlomilo.A pak se najednou jeho slzy prodraly a skutálely se po Maxových lících.

Max se podíval na zem a doufal že je Aaron nevidí,ale Aaron mu držel tiše ruku a utíral mu slzy."Prosím řekni mi co se děje".Ale Max nedopověděl."Prosím,řekni mi to.Nemůžu tě takhle vidět"zašeptal. "Proč?"Maxův hlas byl sotva slyšet, "CO? podivil se Aaron."Proč?" Max se znovu podíval na Aarona a ten viděl v Maixově obličeji strach a hněv a odstrčil Aaronovu ruku,"Proč se o mě staráš?!Ty mě neznáš!"vykřikl na něj Max."Ale vím co se stalo".Max okamžitě věděl co má na mysli."Řekl jsem ti,aby jsi na to zapomněl!Nestarej se o můj život!"A bez dalšího slova Max zanechal Aarona a jeho zranění výraz za sebou.

Lightwood-Bane Family (Malec) PRÁVĚ PROBÍHÁ OPRAVAKde žijí příběhy. Začni objevovat