3

506 29 0
                                    

Když dokončili jejich snídani.Alec dal nádobí do dřezu a sedl si zpátky ke stolu.Max luskl jeho prsty a měl zpátky v ruce svoji knihu.
Hluboce se ponořil do svých myšlenek.Jeho táta měl pravdu,protože ho opravdu tížil divný pocit a byl zmatený nevěděl proč nebo co to měl za divný pocit,proto řekl že je všechno v pořádku.Najednou uslyšel jak si Rafael odkašlal a protočil očima.Luskl svýma prsty a jeho meč ležel před Rafaelem na stole.

"Diky Maxi" řekl Rafael.
"Maxi co jsem ti říkal o používání své magie?"zamračil se na něj Alec.
Max se na Aleca ani nepodíval a jen nad ním mávl rukou"Jo,jo vim,že svoji magii nemám používat na všechno a pokaždé"
Alec si povzdychl a zakroutil hlavou.
"Dobře lidi.Musím vám něco říct předtím něž půjdeme do institutu".Potom co to Alec řekl měl plnou pozornost obou chalpců.

"Dneska k nám dojdou nový dva lovci stínů.Jsou z Londýna a chci,aby jste jim všchno ukázali.Myslím vás oba" když to řekl podíval jenom na Maxe.Rafael se snažil zadržet jeho smích."A proč to?" Max znovu prootočil očima.Alec si odkašlal a pokrčil rameny."Jsou zhruba v tvým věku,tak jsme si mysleli-"

"Ty jsi-"nevěřícně na něj hleděl."Myslel si že je na čase si najít nějaký kamarády v tvým věku,nebo spíš vůbec si najít nějaký kamarády"řekl Rafael a zasmál se a Alec přikývl.Max si povzdechl a zvedl se.Předtím než Alec něco stihl říct Max prošel pryč dveřmi a odešel.

"Neber si to osobně tati znáš Maxe zachvíli se uklidní".Max nebyl naštavný.On byl nervozní a vystrašený.Nebylo pro něj jednoduchý se potkávat s novými lidmi.Chtěl to,ale styděl se a nemluvil tolik.To byl důvod proč si lidé mysleli,že je odtažitý a má chladné srdce.

Nikdo se nesnažil poznat skutečného Maxe a na smutného Maxe si zvykli.A na druhou stránku nemohl uvěřit že jeho rodina pro něj hledala nové kamarády.Už nebyl dítě.Když dorazil do institutu zahnal svoje myšlenky stranou a nasadil svoji falešnou kamennou masku.

Lightwood-Bane Family (Malec) PRÁVĚ PROBÍHÁ OPRAVAKde žijí příběhy. Začni objevovat