28

379 25 7
                                    

Max se posadil vedle Aarona a držel ho za ruku.Pak si položil Max hlavu na jeho rameno a zavřel oči.Aaronovo srdce rychle bušilo,že se bál aby mu vypadlo z hrudi.Byl tak šťastný,že byl Max konečně opět s ním."Maxi?."potichu zašeptal."Hmmm?"zabručel Max.Aaron zpočátku zaváhal,ale musel to říct."Myslím že by jsi se měl dneska dneska zúčastnit ceremonie..."Aaron okamžitě cítil jak se Maxovo tělo napjalo.Pustil Maxovu ruku a přitáhl si ho blíže k tělu."Chybí ti Maxi.Nikdo na tebe není naštvaný a nikdo tě neobviňuje.Rafael tě neobviňuje.Bojí se o tebe jako tvoji rodiče.Jsi stejný jako před tím a oni tě milují pořád stejně.To co Rafael dneska nejvíc chce,je to že tam budeš.Budu po tvém boku tak dlouho jak budeš chtít".

Pak bylo ticho.Aaron se obával že zašel příliš daleko.Najednou se Max postavil a šel do svého pokoje."Maxi...?"Když chtěl Max zavřít dveře ještě jednou se na Aarona podíval "Připravím se.Chceš abychom mohli jít spolu?"Aaronovy obavy byly pryč a on měl úsměv na tváři.Byl šťastný,že se Max rozhodl jít a doufal,že se Max bude cítit lépe,když uvidí,že je tu jeho rodina stále pro něj.Po chvíli se dveře znovu otevřeli a Aaron byl ohromen,když viděl jak Max hezky vypadá.Na sobě měl černou košili se stříbrným límcem a knoflíky byli také stříbrné.Aaron nikdy předtím neviděl Maxe tak elegantního a musel přiznat,že se mu líbilo to co viděl.

Aaron měl na sobě stále věci z lovu."A co ty ? To chceš jít v tomto?"Aaron se tak moc soustředil na Maxe že jen potřásl hlavou.Max se zasmál a zamával rukou.Nyní Aaron vypadal také elegantně.Měl na sobě stejnou košili jako Max akorát měl místo stříbrné zlatou. "Mnohem lepší"řekl Max a mrkl na něj.Aaron se začervenal a Max se zasmál,protože to pokládal za velice roztomilé když se Aaron styděl."Pojďme"kývl Max."Ano" usmál se Aaron.Max natáhl ruku k Aaronovi.Aaron se usmál a vzal Maxe za ruku.Pak prošli společně portálem do institutu.

Lightwood-Bane Family (Malec) PRÁVĚ PROBÍHÁ OPRAVAKde žijí příběhy. Začni objevovat