21

390 26 4
                                    

Max nevěděl co má dělat.Nikdy po svém bratrovi nekřičel a nemohl uvěřit,že jim téměř všechno řekl.Hluboce se ponořil do svých myšlenek a tak nevnímal že se dveře otevřeli.Najednou cítil teplou ruku na své paži.Nepotřeboval se otočit aby věděl,kdo to byl protože tento dobrý pocit uvnitř jeho srdci měl jen tehdy když byl s Aaronem."Maxi?"jeho hlas byl měkký a krásný.Max nejdřív zaváhal,ale pak se obrátil k Aaronovi.

Nechtěl,aby ho litoval,ale to nebylo to co Max viděl v jeho očích.Viděl pochopení a jemný úsměv na rtech.Aaron položil ruku na tvář Maxe a opatrně ji pohladil.Jeho jemná a klidná ruka uvolnila Maxe a všechny jeho problémy vypadaly tak vzdálené."Hledal jsem tě všude Blue".Max se trochu zasmál,když zaslechl svoji přezdívku."Kde bych měl být,když ne tady?"Aaron se zachichotal a ani jeden na sekundu neztratil úsměv.

"Víš co ti chci říct".Max přikývl a znovu se otočil.Aaron položil ruku na jeho rameno a naklonil se do předu.Pak jemně políbil Maxe na tvář a zašeptal mu do ucha "Víš,že s nimi musíš mluvit a víš,že jsem tady pro tebe".Než stihl Max cokoliv říct,slyšel jak Aaron odešel ze svého pokoje a zavřel za sebou dveře.Max věděl že má Aaron pravdu.Chtěl svým rodičům a Rafaelovi říct,co se stalo.Chtěl říct,jak moc je zraněný a jak moc byl pošpiněn a jak moc je znechucený sám sebou,když se dívá na sebe do zrcadla stydí se,ale Max se bál.

Jak by jeho rodina reagovala?Mysleli by si,že je slabý,protože se nemohl bránit a oni by se tomu smáli.Mysleli by jsi,že je nechutný,jak si to sám o sobě myslel.Max se bál a zpanikařil.Několik slz se mu skutálelo po tváři.Neměl žádnou energii a tak zavřel oči,než s tím něco mohl udělat.Nespal moc dobře znovu a znovu měl noční můry o té noci,ale nějak se mu podařilo usnout a ráno se zamyslel nad tím co mu Aaron řekl.Teď stál před jeho domovem.Bylo brzy a Max věděl že jeho rodina ještě nebude vzhůru.Znal svoji rodinu dobře.

Lightwood-Bane Family (Malec) PRÁVĚ PROBÍHÁ OPRAVAKde žijí příběhy. Začni objevovat