10

394 23 5
                                    

Když se Max podíval doprava viděl,jak se na něj kouká vlkodlak jako na jeho hračku.Byl možná o tři roky starší než Max a vypadal velmi pohledně.Byl to přesně Maxův typ,ale Maxovi bylo jedno kdo to je,protože chtěl jen rozptýlení.Max se naposled napil z jeho drinku a položil ho zpátky na bar.Věděl,že ten vlkodlak sleduje každý jeho pohyb protože Max cítil jeho pohled na svém těle.Max se mu podíval přímo do očí a mrkl na něj a šel na taneční parket.Taneční parket byl plný a Max cítil teplo od lidi kolem sebe.Zavřel oči a nechal hudbu proudit jeho tělem.

Max mel obrovskou kontrolu nad svým tělem k vůli výcviku a tak se začal pohybovat v rytmu hudby.Kroužil svůdně boky a horní částí těla.Max věděl,že se na něj většina lidi dívá a věděl co chtějí,ale Maxovi to bylo jedno protože se jen chtěl cítit svobodně.Najednou někdo položil ruce na Maxovi boky ze zadu a on se usmál.Nepotřeboval se otočit,aby zjístil,kdo to byl.Byl to ten vlkodlak z baru.Max ucítil svalnatou hruď na jeho zádech a teplý dech na krku.

Max zvedl ruce a položil je kolem krku toho muže.Nechal se upadnout do euforie z doteků.Společně tancovali do rytmu hudby a vzduch byl plný vášně a chtíče.Muž nechal svoje ruce volně procházet se  po Maxovém těle a rozepnul  mu další knoflíky u košile.Mužova ruka zabloudila pod Maxovu košili a jemně a láskyplně se ho dotýkal a obdivoval Maxovu modrou kůži.Max nedokázal zadržet svoje sotva slyšitelné sténání,ale věděl,že vlk to slyšel.Maxovo tělo bylo horké a musel zadržet další sténání,když cítil jeho rty na svým krku.

Ten muž ho políbil a svůdně mu zašeptal do ucha "Co si o tom myslíš krasavče?Měli bychom jít domů a bavit se tam?".Maxovo tělo trochu ztuhlo.Domů?Zase přemýšlel o institutu a jeho rodičích.O Rafaelovi a Evě.A dokonce i o Aaronovi.Doma,co by to mělo být?Jestli by měl být Max upřímný už dlouho se necítil jako doma.

Lightwood-Bane Family (Malec) PRÁVĚ PROBÍHÁ OPRAVAKde žijí příběhy. Začni objevovat