Když se Max uklidnil odešel domů.Nikdo tam nebyl.Chtěl si jenom lehnout a chtěl jít spát,ale jeho myšlenky ho nenechaly,takže se rozhodl,že tuto noc půjde ven.Stoupl si a všechno si vyslékl s zůstal stát před jeho skříní jen v boxerkách.Normalně je jeho oblečení velmi nepestré a nudné,ale když jde ven vypadá jinak.Vzal si černé kalhoty a tmavě červenou košili s elegantními zlatými knoflíčky.Šel do koupelny a navoněl se Magnusovou voňavkou.Pak si zapnul košili kromě prvních dvou knoflíků viděl svoji modrou kůži.Sotva by ho někdo poznal vypadal hezky.
Jeho rodiče a ostatní ho nikdy takhle neviděli a nevěděli,že někdy chodí večer ven.Skrýval to velmi dobře.Za pár minut stál před klubem Podsvěťanů.Věděl,že tady nikoho nezajímá odkud pochází nebo kdo jsou jeho rodiče.Nikdy v tomto klubu neviděl žádné lovce stínů a to bylo jedině dobře.Tady byl sám a nakonec mohl zapomenout na všechno.Muž před dveřmi si Maxe prohlížel od hlavy až k patě.Max nedokázal skrýt svoji demoní značku a tak viděl jeho tmavě modrou kůži a rohy.
Viděl,že se tomu muži líbil.Max se na něj svůdně usmál."Hey" řekl Max svým sexy a jemným hlasem.Maxe to nestálo žádné úsilí,aby muž otevřel dveře."Pojď dál.Vždycky tady chceme,tak pěkné muže jako jsi ty"mrkl na něj muž a pustil ho do vnitř.Když byl Max uvnitř první věc čeho si Max všiml byl rytmus hudby a druhou věcí bylo teplo lidí.Celý klub byl naplněným každým druhem podsvěťana nikoho nezajímá odkud pochází.
Když šel Max k baru cítil,že se mu někdo díval na záda a to se mu líbilo bylo to ono co teď potřeboval.Když dorazil k baru zamával na dívku.Byla to upírka s dlouhými hnědými vlasy "Hey, ty pohledný mladý muži co ti můžu dát?"usmála a pak na něj mrkla.Trochu se zasmál."Dej mi něco silného prosím chci se cítit dobře"slabě se usmál. "Někdo se potřebuje uvolnit?"Max se teď smál hlasitěji.Dívka mu dala jeho drink.Vzal si ho a pak se otočil a podíval se na dav.Popíjel z nápoje a cítil,jak mu alkohol hořel v krku a zároveň to bylo,tak příjemné.Bylo to co přesně potřeboval poprvé za dnešek se cítil dobře a svobodně.
ČTEŠ
Lightwood-Bane Family (Malec) PRÁVĚ PROBÍHÁ OPRAVA
FanficPříběh ze světa Lovců stínů zaměřený na nejmladšího syna Aleca a Magnuse. Je to příběh o Maxovi.Přečtěte si tu nejdůležitější kapitolu v jeho životě.