1

906 37 0
                                    

Max Lightwood-Bane je nejmladší dítě Aleca a Magnuse Lightwood-Bane.Jsou to ti nejlepší rodiče jaké jsi mohl přát.Vždycky stojí na jeho straně a on věděl,že tomu nebude nijak.Vždycky se na ně mohl spolehnout a cítil se s nimi v bezpečí.Měl Izzy,Simona,Clary a Jace.Nevzpomene si na jediný okamžik kdy tu pro něj nebyli.

Když byl Max mladší miloval trénovat s Izzy a Jacem ukazovali mu všechno,co věděli a on v tom byl nejlepší,ale jak byl starší ztratil chuť na jejich tréninky a raději trávil více času v knihovně společně s Clary a Simonem.Max rád zůstával sám izolovaný od svého okolí jako když byl mladší.Myslel na zvláštní věci.Nemluvil o tom často,ale i když o svých pocitech a myšlenkách tak často nemluvil,miloval svoji rodinu a oni to věděli.

Ale v jeho životě byl člověk pro kterého byl Max schopný kdykoliv umřít.Byl to jeho starší bratr Rafael.Nebyl čaroděj jako Max,ale na tom jim nikdo nezáleželo šlo o bratrství.Měli spojení,které mohli pochopit jen oni dva.Rafael je přesný opak Maxe.Je otevřený a miluje to jak může bojovat s démony.Ale tyto jejich odlišnosti z nich dělali silný tým.Vzájemně se doplňovali což bylo velice praktické hlavně na misi.....

Když brzy ráno otevřel oči slyšel hlasy Aleca a Rafaela.Postavil se a luskl svými prsty.Upravili se mu vlasy a měl na sobě černou košili a černé džíny.Bylo to něco co má od Aleca.Slyšel Rafaelův hlasitý smích zakroutil očima.Nemohl pochopit,jak může být hned po ránu plný energie a štěstí.Vzal si jednu ze svých knih co ležela v jeho pokoji a šel do kuchyně.

Lightwood-Bane Family (Malec) PRÁVĚ PROBÍHÁ OPRAVAKde žijí příběhy. Začni objevovat