Když uviděl Max její reakci znovu protočil očima .Chtěl jenom,aby odešla,aby mohl být zase sám. "Co?! Co sakra chceš?!" vykřikl na ni Max."Já..já chtěla jsme se tě... zeptat jestli...jestli nevíš,kde je Rafa-" nestihla dokončit svoji otázku."NE.nevím,kde je.Ty jsi vždycky s ním,jak bych to měl vědět?!".Maxovi oči se rozšířily,když viděl že Eva jemně položila ruku na jeho paži."Maxi omlouvám se" a na okamžik se jeho oči změkčily."Vím,že pro tebe Rafael opravdu hodně znamená a protože jsem tady,tak spolu už netrávíte tolik času".
Měkkost v jeho tváři nahradil hněv,který se hluboce horšil.Nehctěl být sobecký a nechtěl tolik Evu nenávidět,protože pravda byla taková ,že Eva byla hezká a upřímná dívka a nic mu neudělala.Jediná věc,kterou chtěl byl jeho bratr,protože se bez něj cítil tak prázdý.Prostě nemohl snést skutečnost,že Eva dostala to co chtěla.Rafaela.Max chtěl svého bratra po boku a její slova,tak bolely na srdci a její dotyky na jeho kůži hořel jako oheň.
Max měl pocit,že se nemůže ovládat a nenáviděl to a už se s tím nemohl vypořádat.Odhodil její ruku a trochu jí zatlačil a začal křičet "Nedotýkej se mě!".Eva byla překvapená,že ztratila rovnováhu a spadla na zem."Maxi co jsi udělal?!"Max zvedl halvu a viděl,jak Rafael přiběhl a pomohl jí vstát.Max nic neřekl.Nechtěl Evě ublížit,ale nedokázal jasně přemýšlet.Nevšiml si,jak Eva přikývla a opustila místnost.Rafael teď stál s skříženýma rukama na hrudi a s rozzlobenou tváři před svým malým bratrem.
Maxovo tělo se zachvělo,když uslyšel Rafaelův chladný hlas "Maxi,jaký smysl tohle všechno má.Od té doby co je tady Eva a její bratr jednáš naprosto divně.Izoluješ se a s nikým nemluvíš.Táta A Papa jsou znepokojeni a bojí se o tebe.Já se o tebe bojím!"Po poslední větě Max trochu zavrčel."Jako by..".Rafael zvedl obočí."Maxi mám tě moc rád jsi můj bratr a vím,že nemáš rád nové lidi,ale musíš pochopit,že já se chci potkávat s novými lidmi".
ČTEŠ
Lightwood-Bane Family (Malec) PRÁVĚ PROBÍHÁ OPRAVA
FanfictionPříběh ze světa Lovců stínů zaměřený na nejmladšího syna Aleca a Magnuse. Je to příběh o Maxovi.Přečtěte si tu nejdůležitější kapitolu v jeho životě.