Když přišli do Alecové kanceláře všichni už tam byli. "A proč jsme všichni tady?"Max se zeptal,ale i Alec s Magnusem jenom pokrčili jejich rameny.Nikdo nevěděl co Rafael chtěl.On a Eva stáli před nimi.Rafael čekal až se všichni stiší."Takže nechci,aby to to trvalo déle než je potřeba,takže zeptal jsem se Evy jestli by nebyla moje...Parabatai a ona řekla...ANO"Po chvíli všichni mlčeli,ale pak tleskali a poblahopřáli jim.Dokonce i Aaron,který stále ještě neměl Rafael moc rád tak jim blahopřál."Alec objal Rafaela."Jsem za tebe tak šťastný,že jsi si našel někoho komu můžeš tak důvěřovat,že ti ten člověk stojí za to být Parabatai.Jsme na tebe tak pyšný"objímal ho Alec."Děkuji tati.Hodně to pro mě znamená.Kde..kde je Max?"Všichni věděli,že Maxův názor byl pro Rafaela nejdůležitější,a to více něž ten názor od rodičů.
Když spatřil svého bratra šel k němu s obrovským úsměvem na tváři."Maxi,co..co si o tom myslíš?".Ale Max jen pokrčil rameny "No tak,Maxi.Víš že tvůj názor je pro mě nejdůležitější".Max měl v ruce zkřížený na hrudi a jeho oči byly chladné."Víš co?Dělej si co chceš.Myslím že,přesně víš co si o ní myslím a tomhle nápadu."Rafaelovy oči se rozšířily a byly plné smutky.Nemohl uvěřit,že to takhle jeho bratr myslel.Max chtěl odejít,ale Alec držel dveře zavřené a vypadal smutně a zklamaně "Maxi co to s tebou je?Proč to říkáš?"smutně se na něj podíval."Cože?!Celá tato věc je prostě hloupá".Teď se Alecův výraz zcela změnil a jasně šel na Alecovi vidět hněv.
"Chceš říct,že nalezení Parabatai je hloupé?!Že si tvůj bratr někoho našel je hloupé?!"Max věděl,že to co řekl bylo špatné a že to nebylo o tom,že si Rafael našel Parabatai,ale v už to nemohl vzít zpět.Oddělal Alecovu ruku a odešel.Nikdo nic neřekl,Alec byl plný hněvu a zklamání.Magnus měl v očích slzy.Ostatní byli v šoku.Nikdo z nich nikdy neviděl Maxovo takové chování.Vždycky byl za Rafaela šťastný a všechno mu přál.Všichni byli tak šokováni,že si nikdo nevšiml,jak Aaron odešel za Maxem.
ČTEŠ
Lightwood-Bane Family (Malec) PRÁVĚ PROBÍHÁ OPRAVA
FanfictionPříběh ze světa Lovců stínů zaměřený na nejmladšího syna Aleca a Magnuse. Je to příběh o Maxovi.Přečtěte si tu nejdůležitější kapitolu v jeho životě.