30

396 25 12
                                    

Nebylo potřeba už žádných slov k tomu,aby věděli že jsou konečně šťastní.Když Max viděl Rafaela pustil své rodiče.Max si nebyl jistý jak bude jeho bratr reagovat.Možná Rafael ani nechtěl aby tady byl,ale když ho jeho bratr jeho myšlenky zmizely a on jeho tělo pevně stiskl."Maxi jsi tady"řekl nadšeně Rafael.Odtáhli se od sebe a Rafael měl obrovský úsměv na tváři.Když Max viděl jak se jeho velký bratr na něj usmívá a je šťastný cítil se šťastný a cítil že je konečně doma.Přikývl a usmál se."Kde bych měl jinde být,když ne tady?".Oba se zasmáli.Bylo to jako by se nic nestalo a to dělalo Maxe šťastným,protože nechtěl chodit s temným mrakem nad hlavou.

"Hey Maxi!"Max se rozhlédl a snažil se zjístit  kdo na něj volal a pak viděl Jace,Clary,Simona a Izzy.Byli šťastní,že ho viděli a zamávali na něj."Myslím,že bych si měl jít sednout"Rafael kývnul.V okamžiku,kdy se chtěl odejít,otočil se se zpět k němu."Rafe?Jsem opravdu velmi šťastný,že jsi si našel Parabatai a že jsi mě neposlouchal".Max popadl Aarona za ruku a posadili se.Nepusil jeho ruku,protože se bál že Aaron zmizí.Nikdo na to  nic neřekl a byli jen šťastní že se Max vrátil.Obřad byl velmi krásný a samozřejmně Magnus a Izzy to využili jako velkou příležitost uspořádat párty.

Všichni oslavovali a bavili se .Max stál u rohu,který byl vícevzdálený od ostatních a pozoroval dění kolem sebe.Aaron se po pár minutách vrátil zpátky k němu."Blue je všechno v pořádku?".Max se podíval na zem a začervenal se.Neřekl ani slovo a jen přikývl.Aaron zvedl obočí a vypadal skepticky."Opravdu?"cítil jeho pohled na sobě."Já..prostě.."Aaron viděl jak je Max nervozní.Vzal Maxovi ruce do svých a jeho hlas byl jemný a měkký."Můžeš mi všechno říci Maxi vždycky tu budu pro tebe"jemně se usmál.Max se zhluboka nadechl a spustil "Jen jsem ti chtěl poděkovat.Byl jsi vždycky pro mě bez ohledu na to jak často jsem se od tebe odtahoval.Bez tebe bych tady nebyl.Jsem..tak šťastný,že jsi vedle mého boku Aarone".

Lightwood-Bane Family (Malec) PRÁVĚ PROBÍHÁ OPRAVAKde žijí příběhy. Začni objevovat