Prošli portálem a stáli ve vstupní hale.Každý byl oblečený formálně a elegantně.Všechno bylo slavnostně vyzdobeno.Max pozvedl obočí "Samozřejmě že ano".Aaron se zasmál když spatřil Maxův pohled "Co se děje?".Max si povzdychl."To všechno.Věděl jsem že můj otec a teta Izzy to potřebovali jako záminku k tomu aby uspořádali párty.Aaron se rozhlédl kolem sebe a všiml si,že obřad nebyl nejen pro lovce stínů,ale i pro přátelé z podsvětí.Čarodějové,vlkodlaci dokonce i několik upírů.Nezáleží na tom v jakým institutu Aaron byl,ale nikdy neviděl nic takového a líbilo se mu to.Aaron byl velmi otevřený člověk a rád se učil a zažíval nové věci.
Aaron se lehce vyděsil,když mu Max náhle popadl ruku."Pojď.Půjdeme k ostatními".Aaron se usmál protože byl šťastný,že si Max znovu věří.Max se zhluboka nadechl a pak se vydali dále po chodbě,dokud nedorazili k obrovskému sálu.Většina lidí už tam byla dokonce i mlčenlivá bratr stál na své pozici.Když Aaron a Max vstoupili do místnosti,Max okamžitě cítil pohledy své rodiny na svém těle,ale Max se na ně nemohl podívat,místo toho se podíval na zem.V ten okamžik chtěl Max znovu odejít,ale zaslechl jemný hlas který mu šeptal do ucha "Jsem stále po tvém boku Maxi".
I když to bylo jen pár slov dali Maxovi energii kterou potřeboval,a ne proto co Aaron řekl.Bylo to proto že to Aaron vůbec řekl.Max vzhlédl od země a podíval se na svoji rodinu a všechny jeho starosti byli pryč.Protože se díval na šťastné a usměvavé tváře."Jdi"Aaron ho jemně tlačil a Max měl sílu pohybovat nohama.Přistoupil k rodičům a aniž by říkali slovo,už se navzájem objímali.Objali se,jako by se tisíc let nedotkli jeden druhého."Konečně jsi tady Blue"zašeptal Magnus a Alec přikývl na souhlas.
Ahoj lidi..Včera bylo poslední den natáčení..Byli to úžasné tři roky..Byla to ta nejlepší show všech dob!Myslím si že úžasnější herce vybrat nemohli.Doufám že jste si seriál užili jak nejvíce to šlo.Budu se těšit na rok 2019 a n další půlku třetí série.Takže zbohem lovci a děkuji za oživení těch nejlepších knižních postav.💜➰
ČTEŠ
Lightwood-Bane Family (Malec) PRÁVĚ PROBÍHÁ OPRAVA
FanfictionPříběh ze světa Lovců stínů zaměřený na nejmladšího syna Aleca a Magnuse. Je to příběh o Maxovi.Přečtěte si tu nejdůležitější kapitolu v jeho životě.