Voorzichtig open ik de deur en zie 2 grote mannen staan in het zwart. "Wij zijn van de bank is u vader thuis?" gromt een van de mannen " Neeh sorry " en ik sluit de deur alleen natuurlijk moet er weer een voet tussen worden gezet. " Dame uw vader heeft de schulden van zijn vorige huis niet afbetaald dat moest eergister afgerond zijn" de man heeft nog steeds zn voet tussen de deur dus doe ik de deur maar veder open. Verbaasd kijk ik de mannen aan dit kan niet want mijn vader zei toch echt gister dat alles was afgerond... " Sorry ik kan u niet helpen mijn vader heeft alles afbetaald" ik snauw de mannen af en gooi de deur dicht. Waarom waren die mannen hier als mijn vader alles al betaald heeft ? "oplichters" mompel ik en loop naar mn kamer en stap onder de douche.
"ALYSHA" ik open een oog en langzaam mn andere oog "neeeeeh" kreun ik zachtjes "ALYSHAAA " ik ga rechtop zitten en hoor mn vader de trap op komen. "jahaaaaaa ik ben wakker " en de voetstappen gaan weer naar beneden ik spring onder de douche en doe mn make up. "AlY?" ik kijk om het hoekje en zie pap staan " pap noem me geen ali oke" ik loop langs hem naar beneden " ik ga naar werk toe " en achter me slaat een deur dicht. Als ik op school aan kom zie ik Emma al lopen samen met Kate ook een meisje uit de klas als ik naar haar toe wil lopen word ik tegen gehouden en krijg een volle bitch klap in mn gezicht. "Moest dat nou" ik wrijf pijnlijk over mijn wang en zie die achterlijke bitch staan " door jou he" PATSS weer een klap " heeft mijn vriendje een gebroken neus" ze zegt het alsof ze zo kan janken. " fijn voor hem " kaats ik terug en loop naar Emma.
Ik ben onderweg met Emma naar starbucks! Yes daar heb ik gewoon even zin aan, als we door de hoofdstraat fietsen langs de ooooh zo mooie palm bomen zie ik aan de linkerkant de auto van mn vader staan. "Em wacht dat is de auto van mijn vader " we trappen op de rem en kijken naar het bord "CASINO CALIFORNIA" Emma kijkt naar mij " wat doet jouwn vader bij een casino?" ze kijkt me vragend aan " wist ik het maar " mompel ik en stap op de fiets. Even later stappen we de starbucks in en zitten we aan een tafel "serieus Em ik heb hem gewoon een gebroken neus bezorgt ahahahah " ik neem een hap van mijn overheerlijke chocolade muffin en kijk lachend naar Emma " ehh Em je hebt slagroom op je neus " ik probeer het weg te vegen maar ik kom er niet bij " Alles beter als een gebroken neus " proest Emma.
JE LEEST
The undercover girl
Teen FictionAlysha Benson leeft een ongewoon tienerleven. Met haar vader heeft ze de wereld afgereisd van plek naar plek maar uiteindelijk krijgen ze een huis waar ze voorgoed blijven, North-Californië. Waarom deze plek? Ze kijkt erna uit om naar school te gaan...