H9

729 27 2
                                    

songs voor dit hoofdstuk : Today was a fairytale - taylor swift brighter than the sun - colbie caillat

De hele dag over gedaan om de nieuwe trailer te maken please bekijk hem !

hij staat hier boven ! 

¨ Hey gaat het?¨ ik hoor een jongens stem achter me Charlene haar ogen beginnen te glanzen, ik draai me om en daar staat hij met zijn donker bruine ogen en donker haar en zn perfecte lach. Nee daar staat die klootzak die die bal zo hard moest schoppen ¨ Moest je nou echt die bal zo hard schoppen?¨ ik trek een wenkbrauw omhoog terwijl ik hem aan kijk ¨ Sorry, sorry het was niet de bedoeling¨ hij glimlacht en even verzink ik in zijn ogen kop er bij Alysha ¨ Jaja, ga maar lekker weer voetballen¨ ik draai me om en loop weg samen  met Charlene ¨ Zag je hoe hij naar je keek, hij is zooo into you¨ ze geeft me een lachend duwtje en samen lopen we de trap op van de school. Net als ik de deur wil openen word die weer dicht gedrukt door een hijgende jongen, de zelfde jongen als daarstraks ¨ Ik ben vergeten je naam te vragen¨ hij haalt verlegen zijn hand door zn haar ¨ Malia¨ ik druk hem zachtjes aan de kant en open de deur. ¨ Luke ¨ hoor ik hem snel roepen en weg is hij Charlene begint naast me te grinneken ¨ Kom we gaan me lesrooster op halen¨ en ik pak haar bij de arm en neem haar mee naar het kantoor van de directeur.

¨ Dus we hebben wiskunde, engels en biologie samen?¨ Charlene pakt mijn rooster en bestudeert de lessen ¨ We hebben ook natuurkunde samen¨ ze geeft het rooster terug en we lopen weer terug naar onze kamer. ¨Er is vanavond een feest bij de jongens we zouden moeten gaan?¨ charlene staat voor haar kast en haalt er verschillende jurkjes uit ¨Onee vergeet het ik ga echt niet naar een feestje¨ ik loop naar haar toe pak de jurkjes en hang ze terug in de kast ¨ Kom op het word leuk en trouwens Luke is er ook, en Dave¨ mompelt ze er snel nog achter aan. ¨ Ahaaa ik weet het al je wilt alleen maar heen omdat Dave daar zal zijn¨ ik plof lachend neer op haar bed, ze kijkt me met grote ogen aan die is duidelijk verliefd ¨ Oke oke ik ga, maar niet voor Luke ik ga voor jou ¨ en binnen een paar seconden hoor ik een gil en ligt er een crazy kind op me. ¨ Ga van me af of we gaan niet meer¨ lachend loopt ze naar de kast ¨ We hebben nog 2 uur om ons klaar te maken dat moet lukken¨ zo gooit een paar jurkjes naar me toe ¨ Een voorwaarde, ik ga never zo´n jurkje aantrekken¨ ik bekijk de korte strakke jurkjes ¨ Ah kom op ik weet zeker dat het je leuk zal staan¨ no in een freaking way dat ik dat ga doen ik loop naar mijn eigen kant en trek de koffer met kleren onder mijn bed vandaan en open de koffer. ¨ Serieus, heeft dat mens alleen maar jurkjes en rokjes hierin gestopt?!?¨ Charlene loopt naar me toe ¨ Eh Malia, heb je zelf je koffer niet ingepakt?¨ shit shit, het floepte eruit ¨ Eh nee ik had er geen tijd voor dus mijn zus heeft het gedaan¨ ik merk dat ik rood word en snel kijk ik de andere kant op. ¨ Hier trek dit aan¨ ze pakt een kaki groen short van de grond en pakt uit de koffer een zwarte kanten blousje ¨ Dankje¨ dankbaar kijk ik naar haar en loop naar de badkamer.

We zijn er klaarvoor, gedoucht make up op en haar gekruld Charlene kijkt me onzeker aan ¨ Char, je ziet er leuk uit kom nou maar¨ ik glimlach naar haar en trek haar mee. Het is al aardig druk als we aankomen en ik kijk mijn ogen uit, het is een super grote ruimte met een mega bar en ik ken niemand. ¨ Char, zullen we wat drinken?¨ ik kijk om me heen ¨ shit, CHAR¨ serieus laat ze me nu echt alleen ugh. Ik loop naar de bar en pak een beker met drinken ¨ Sorry, ik werd geroepen¨ Ik kijk naast me en zie Char staan ¨ Kom Dave is buiten¨ en ze sleept me mee naar buiten als we buiten staan zie ik Dave al naar ons toe lopen ¨ Hey Charlene¨ Dave komt naast ons staan en kijkt me verbaasd aan ¨ Jou heb ik nog niet eerder gezien¨ hij pakt mn hand ¨ Ik ben Dave¨ snel laat ik zijn hand los en ik kijk naar Char gelukkig lacht ze ¨ Malia, ik ben hier nieuw¨ Ik bestudeer Dave hij ziet er schattig uit echt iets voor Charlene ¨ Wacht, Malia ? oh jij bent Malia Luke had zoiets al verteld¨ ik kijk op ¨ Luke?¨ ik moet glimlachen ¨ Wil je met me dansen Charlene?¨ Dave pakt haar hand en zonder toestemming neemt hij haar mee.

Na 2 uur alleen te staan besluit ik Luke op te zoeken, ik loop naar binnen en vraag een beetje rond, nowhere of course ik pak een beker en loop in de gang. Nieuwschierig naar het huis loop ik de trap op naar de boven verdieping het ziet er ongeveer het zelfde uit als bij het meisjes huis maar die is veel chiquer. ¨ Luke? ben je hier ergens?¨ waarom ik begin te roepen geen idee misschien omdat ik niet alle kamers binnen wil stormen ¨ luke je word geroepen¨ ik hoor een meisje aan het einde van de gang fluisteren langzaam loop ik er naar toe ¨ Nou en,kom hier¨ als ik de hoek omloop zie ik een meisje halfnaakt op Luke zijn schoot zitten. Tuurlijk dit was te verwachten maar waarom doet het pijn ik ken hem niet en ik geef niet eens omhem  ik loop langzaam achteruit omdat ik niet gezien wil worden en net als ik me om wil draaien bots ik vol tegen Dave op ¨ Malia, wat doe jij hier?¨ hij steekt zijn hand op om me overeind te trekken ¨ Niks, ik moet gaan¨ en ik storm de trap af.

The undercover girlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu