Er zijn wss een paar problemen geweest met de namen dat komt omdat ik heel erg in de waar was maar nu ben ik er uit de personage heet ALYSHA!!
BLAKE GILBERT as Jake !!! zie foto
Daar zit ik dan op het strand in Californie kijkend naar de zon die op komt. Het is nu een paar dagen geleden sinds ik de rekeningen heb gevonden, mijn vader probeerde er onder uit te komen maar ik liet het er niet bij zitten tot hij opbiechtte dat we inderdaad in de schulden zitten. Hij zei dat hij het ging regelen en toen liep hij weg, ik heb veel gedacht sinds die dag weinig gesproken met mensen en Emma ontwijk ik omdat ze het uit me wil krijgen. Mijn vader heb ik al 2 dagen niet gezien, hij kwam laat thuis en ging vroeg de deur weer uit. Ik sta op om mijn spullen te halen voor school als ik tegen Emma opbots ¨ Ohw hey Em, wat doe je hier?¨ vragend kijk ik haar aan. ¨Ja dat kan ik beter aan jouw vragen Alysha sinds Starbucks ontloop je me al wat is er toch?¨ ze pakt mijn hand vast maar ik trek hem snel weer terug. ¨ Problemen met mijn vader ik wil het er niet over hebben oke?¨ ik loop richting mijn fiets ¨ Oke mij best maar ontloop me niet¨ Emma komt naast me lopen. Glimlachend sla ik een arm om haar heen ¨ vanavond gaan we naar een feest oke? het is immers vrijdag!¨ lachend geeft Emma mij een high five ¨ doen we !¨
¨Weet je zeker dat Dave het goed vind?¨ ik kijk Emma aan die een sexy setje in mijn handen drukt. ¨ Tuurlijk we gaan gewoon later naar zijn feest dan is hij dronken genoeg en hebben wij van niemand last¨ Ze doet haar kleren uit en stapt in een zwart strak jurkje. ¨ Ik weet het niet hoor¨ twijfelend kijk ik naar de wit met zwart gestreepte strakke tank top en een zwarte leren cirkel rok er onder. ¨ Aly dat gaat je zo leuk staan, en er komen super leuke jongen dus we gaan!¨ ze loopt mijn kast in en pakt 2 paar hakken witte voor haar en zwarte voor mij ¨ Lets go! " en ze gooit de hakken naar me toe.
We staan voor een mega grote villa waar de muziek duidelijk te horen is , het feest is al op volle gang en we staan hier al 10 min buiten te twijfelen. ¨ kom we gaan nu echt, op naar het tweede feestje!¨ Emma trekt me mee naar de tuin onderweg komen we Desray tegen die ons een arrogante blik toewerpt, Emma kijkt me schuin aan ¨ Dat was raar¨ Emma pakt 2 drankjes en geeft me 1. ¨Zo dames weet Dave dat jullie hier zijn?¨ we draaien ons tegelijker tijd om en dan zien we daar Jake staan dik aan het grijnzen.¨ shitt¨ Emma mompeld iets ¨ Rustig maar ik vind het wel leuk dat jullie er zijn¨ hij laat zijn blik glijden over onze lichamen. ¨ Jaa whatever¨ ik draai me om en sleep Emma mee naar de dj en samen beginnen we los te gaan. Na een paar drankjes word het steeds leuker en op en duur begint Jake tegen me aan te dansen, ¨ kom iets drinken babe¨ hij fluistert in m´n oor en samen drinken we een stuk of 5 drankjes. De hele avond heb ik Dave nergens gezien, gelukkig ik zie Emma met een jongen dansen en ik dans gezellig met Jake. ¨ Je bent zo sexy als je danst¨ Jake slaat zijn armen om mijn middel en drukt het tegen hem aan, ik giechel ¨ En je bent leuk als je aangeschoten bent¨ hij pakt mn hand en laat me een rondjes draaien lachend val ik ik op het gras.
Jake ploft naast me neer, en geeft me shotjes lachend liggen we op het vochtige gras ¨ Jakeee ik wil dansen¨ ik probeer omhoog te komen en na een paar keer lukt het en ik sleur jake me. Schurend sta ik met jake te dansen zijn warme adem in mijn nek bezorgen me kriebels hij draait me om en langzaam drukt hij zijn lippen op de mijne. Jake tilt me op en we lopen zoenend naar binnen, ik heb geen idee waar we heen lopen maar naar mijn idee is het de slaapkamer, ergens in de gang stoppen we en zet hij me neer hijgend kijkt hij me en glimlacht ¨Babe¨ fluisterd hij en drukt z´n lippen weer op de mijne en gaat dan langzaam naar mijn nek. Opeens stopt hij ik open me ogen en ik zie een woedende Dave voor een bloedende Jake staan, hoe the hell kan dit zo snel gebeurt zijn? Dave staat klaar om de volgende klap te geven ¨ Dave stop!!¨ ik begin te gillen maar het is al te laat BATSS daar ligt Jake bloedend op de grond, en daarna is alles zwart...
JE LEEST
The undercover girl
Teen FictionAlysha Benson leeft een ongewoon tienerleven. Met haar vader heeft ze de wereld afgereisd van plek naar plek maar uiteindelijk krijgen ze een huis waar ze voorgoed blijven, North-Californië. Waarom deze plek? Ze kijkt erna uit om naar school te gaan...