Ik probeer Luke te negeren maar dat gaat moeilijk als hij de hele tijd aandacht zoekt hij maakt me zo boos bedoel wie denkt hij wel niet wie hij is ? Als hij denkt dat ik na een paar flirt moves om zijn nek hangt heeft hij het mis. ¨ Hellooo aarde aan Maliaa¨ ik schrik op uit mijn gedachten als ik een hand voor me langs zie zwaaien ik kijk naar het serieuze gezicht van Charlene ¨ Jeetje man waar zit jij met je kop, je moet opletten morgen hebben we hier een tentamen over ¨ mijn ogen worden groter shit ze heeft gelijk ik heb morgen mijn eerste tentamen, we zitten in de les bij prof. Drenth natuurkunde en zoals elke school het heeft, DE leraar die het moet verpesten en ons als eerst een tentamen geven kom op zeg tentamen?! waarom niet gewoon een toets ofzo die haal ik zonder te leren maar dit ik zucht en besluit maar om me te concentreren op de man. ¨ Char please mag ik je aantekeningen lenen?¨ we lopen richting het gras veldje het is alweer het einde van de dag en ik heb niks kunnen opschrijven van wat de man allemaal zei ¨ Ik heb hem zelf nodig, sorry Malia maar dan moet je maar leren je kop er bij te houden¨ zegt ze stug, jeejzz waarom doet ze zo bitchy ¨ Bij wat moet je leren om haar kop er bij te houden?¨ ik kijk achter me als ik het niet dacht Luke en Dave, Dave loopt direct naar Charlene toe die zijn arm weg slaat jezus wat heeft zij? ¨ Nou sunshine ga je me nog antwoord geven of ga je me weer negeren¨ hij komt naast me lopen en kijkt me met een cheeky smile aan ¨ Natuurkunde, morgen tentamen¨ het komt stug uit mijn mond ugh precies goed. ¨ Laat ik nou net heel goed in natuurkunde zijn¨ hij slaat zijn arm om me heen ¨ No way, dan haal ik hem maar niet ¨ ik duw zijn arm weg en loop voor hem uit maar hij trekt me terug waardoor ik weer met mijn borst tegen zijn borst aan knal en recht in zijn ogen kijk Dick.. hij doet het gewoon express ¨ Aanbod blijft geldig Sunshinee¨ ik duw hem van me af en ga naast een paar meiden in het gras zitten.
Het lukt me niet hoe hard ik ook probeer ik krijg het stomme natuurkunde schema niet in mn hoofd en Charlene is nergens te vinden, dan maar een onvoldoende. Ik plof op bed hoe zou het met mijn vader gaan ? En met emma en de rest? en wie moet ik eigenlijks beschermen bedoel ik heb nog niks van die mensen gehoord ze hadden het erover dat ik eerst moest wennen en mensen moest leren kennen. Nou fijn en super handig, ik mis mijn vader de vader van vroeger waar ik zo veel lol mee had shit ik moet hier niet aan denken ik pak mijn tas, phone en loop de deur uit. Wat doen meisjes in een kut tijd? Juist shoppen. Ik stap de deuren uit van het huis en kijk op mijn iphone 18;34 ik heb dus nog wel een paar uurtjes voordat de winkels dicht zijn en aangezien ik hoog nodig iets anders nodig heb dan jurkjes moet dit gewoon. Ik loop winkel in en winkel uit met tassen vol vroeger deed ik dit nooit maar ik moet toegeven het voelt aardig goed.
Ik loop met volle tassen de trap op naar mijn kamer in hoop dat Charlene er is zodat ik haar aantekeningen kan stelen. ¨ Hellooo gorgeous ¨ ik draai me om en doe de deur dicht met open mond sta ik daar 3 keer raden wie er op mijn bed zit op MIJN bed?!?! ¨ Lukeeee flikker op¨ ik gooi mijn tassen in de hoek en probeer hem van bed te duwen, hij rolt om en trekt mij mee en zo vallen we samen op de grond. ¨ Wat doe je hier¨ ik duw hem van me af en boos loop ik naar het raam ¨ ik wist bijna wel zeker dat je hulp nodig had ¨ en ik kijk naar de open boeken op mijn bed, ik wil geen hulp van hem maar ik wil ook geen onvoldoende? ¨ Laat me je gewoon helpen¨ hij staat op en loopt naar me toen en slaat zachtjes zijn arm om mijn buik en legt zijn kin om mijn schouder. Ik voel dat hij zijn greep verstevigd en ik sta verstijfd in zijn armen zuchtend draai ik me om. ¨ Goed dan, maar je laat je handen thuis¨ ik kijk naar zijn twinkelende ogen en zijn grijns ¨ Beloofd¨ fluisterd hij en trekt me mee op bed. ¨ Goed om te beginnen moet je ¨ ik kijk naar luke hoe hij praat en hoe hij dingen uitlegt ik luister al niet meer omdat ik alleen maar naar hem kan kijken wat gebeurd er met me, ik haat deze jongen zo ik haat hem voor zijn charmes ik haat hem voor zijn grijns die hij te voorschijn haalt als hij me ziet en zijn ogen die altijd zo´n speciale twinkeling geven, ik haat het als hij praat alsof hij alles kan en ik haat het als hij met zijn vingers door zijn haar gaat en ik haat het als hij zijn velletjes van zn lip probeert te bijten. Ik word uit mijn gedachten gehaald door een hand op mijn wang zijn hand, zijn warme hand mijn buik begint te tintelen en duizenden vlinders vliegen door me heen als ik zachtjes zijn lippen op de mijne voel.
Sorry voor dit hoofdstuk, super saai en slecht maar ik kon even niks bedenken
en aangezien ik wel wou updaten haha
comment en het allerbelangrijkste vote people ! thanks already
oh and by the way ik weet niks van natuurkunde want ik heb het zo gauw als het kon laten vallen hahahah
JE LEEST
The undercover girl
Teen FictionAlysha Benson leeft een ongewoon tienerleven. Met haar vader heeft ze de wereld afgereisd van plek naar plek maar uiteindelijk krijgen ze een huis waar ze voorgoed blijven, North-Californië. Waarom deze plek? Ze kijkt erna uit om naar school te gaan...