H1- Don't be afraid you'll just do fine..

1.4K 51 5
                                    

Alle rechten voorbehoud

Ik rijdt over de weg naar North-Californié nou ja mijn vader rijd ik niet. Naast de weg ligt het strand met een heldere blauwe zee en allemaal palm bomen, wat een sprookje. ¨ALYSHA!!!¨ ik hoor iemand mijn naam roepen. ¨Aarde aan Alysha?¨ ik kijk op ¨huhhh¨ ik zie m'n vader lachen ¨We zijn er bijna¨ roept hij of is het meer schreeuwen ik weet het niet. Zuchtend kijk ik hoe we de oprit op rijden voor een mooi maar niet te groot wit huis. ¨Wat een schattig huis pap¨ ik spring uit de auto en loop over kiezelsteentjes de oprit op. Nieuwschierig loop ik even later door het huis heen op weg naar m'n kamer, ¨awesomee¨ ik ren de kamer in en zie in het midden een 2 persoons bed voor de rest is de kamer wit met mint groen, mijn lievelings kleur. Ik heb zelfs een inloopkast en een eigen badkamer wie wil dat nou niet?

¨TRINNGGGG¨ langzaam open ik mn ogen en wrijf het slaap eruit ¨TRINGG.. TRINGGG¨ langzaam rek ik mijn arm uit naar dat rot ding ¨ eindelijk die is uit¨ ik kijk op mn mobiel 7;15. Strompelend loop ik naar de inloopt kast ¨wat zal ik aan trekken op mijn eerste school dag¨ ik gaap en pak een wit blousje met studs en een zwart kort shortje het is inmiddels Californié. Even later stap ik uit de douche en borstel ik snel mijn lange zwarte haren en doe de twee voorste plukken naar achteren. Als ik mn make-up op heb loop ik naar beneden ¨Goedeeemorgen¨ pff ik zucht niemand hier, ik zie een briefje op tafel liggen

¨Lieve Alysha, ik werd opgeroepen door werk ben waarscheinlijk laat thuis vanavond. Er ligt een briefje met een pizza bezorger op de keukenblad vermaak je zelf en veel plezier op je nieuwe school en pss als je bang bent hoeft niet! Je zult het zo als altijd goed doen. Liefs Pap xx¨

Ik zucht ¨Fijn en hoe kom ik nu naar school?¨ ik pak een wafel en plof neer op de bank fijn dit. ¨Dan maar de fiets ¨ ik loop naar de garage en pak een fiets ¨Heuhh op weg naar mn eeste schooldag proef de sarcasme¨ Ik stap op de fiets en fiets richting het centrum ergens moet het zijn. Eindelijk sta ik voor een mega grote school na een paar keer verkeerd fietsen natuurlijk maaar ik ben er. Ik loop langzaam over het plein en kijk om me heen, overal staan groepjes nerdjes mensen die een beetje overgewicht hebben en ego's. Oke raar en natuurlijk niet te vergeten de achterbakse chearleaders met hun veelste korte rokjes en natuurlijk de rugby spelers. ¨heb je hier ook nog normale mensen..¨ zeg ik zuchtend. ¨erg he? ¨ hoor ik een stem achter me, holy crap zei ik dat hardop dat moet ik echt afleren. Ik draai me om en zie een heel neutral meisje staan ze is blond en draagt weinig make up. ¨sorry het was niet mn bedoeling dat hard op te zeggen¨ mompel ik en bekijk haar eens goed ze ziet er schattig uit met dat jurkje en die balerina's. ¨Ben je nieuw hier?, ik ben Emma¨ zegt het blonde meisje. ¨Ja haha, ik ben Alysha¨ ik glimlach ¨Kom ik zal je een rondleiding geven¨ ik word meegesleurd door Emma. Even later zit ik aan tafel met Emma en nog 2 meisjes ik zit bij hun in de klas, ik heb een leuke klas voor een deel dan. De rugby spelers en cheerleaders zitten helaas ook in mijn klas. ¨kijk die tafel is voor de popu's¨ Emma wijst naar een tafel precies in het midden ¨Ja en die jongens die je de heletijd aan zitten te staren zijn dus de rugby spelers¨ zegt het meisje genaamd Desray. ¨Ja dat doen ze altijd bij nieuwelingen je word vast nog wel een paar keer aangesproken maar trek je er niks van aan het zijn players¨ lachend kijk ik naar Emma ¨oke het boeit me niet zo veel die jongens ¨ ik glimlach en kijk naar het verlegen meisje ze heet Nathelena wat ik echt een mooie naam vind.

Heeey mensjuhss sorry het is niet echt boeiend maar ik beloof dat het spannender word

pleasseee comment en vote :) xx

The undercover girlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu