"Zo vertel nu eens, wie je echt bent en waarom je dit doet?" Ik zit op een heuveltje in de ochtend ergens in het bos met Thom, het was een hele zware nacht ook om alles wat er is gebeurd in het bos. "Mijn echte naam is Alysha" ik kijk twijfelend naar Thom. Zal ik het hem wel vertellen? Ik denk dat ik hem wel kan vertrouwen maar ik weet het niet zeker.
"Je kan het gerust zeggen hoor, zoiets hou ik voor me zelf. Ik hou alles eigenlijks voor me zelf." Hij grinnikt zachtjes. Ik neem een diepe zucht " oke mijn vader is weg gegaan of meegenomen omdat hij diep in de schulden zit door te gokken en weet ik veel welke dingen nog meer. Ik heb de hele wereld al zowat rond gereisd met hem en dit is mijn manier om mijn vader terug te krijgen" ik ratel als in een stuk door en ik voel mijn ogen zwaar worden snel kijk ik naar de grond. Ik schaam me, ik schaam me diep.
"Hey" ik voel Thom's hand op mijn wang en hij tilt mijn hoofd op zodat ik hem recht aan kijk. " Het is oke, wat jij voor je vader doet is super. Elke vader mag wensen dar hij zo'n dappere dochter heeft" fluister hij en beweegt met zijn duim over mijn wang. Een kleine zucht verlaat mijn mond, hij is echt aardig. " Dankje, dat is lief van je" ik bijt op mijn lip " Kom hier" hij slaat zijn arm om me heen en trekt me tegen zich aan zo kijken we hoe de zon opkomt.
"Ik denk dat we maar eens moeten gaan, even een goede indruk maken op het nieuwe meisje" Thom stoot me uit mijn gedachten. "Wacht" en trek hem terug als hij wilt opstaan " wat is jouwn echte naam eigenlijks en waarom ben jij hier" hij gaat weer naast me zitten. " Mijn echte naam is ook gewoon thom en ik ben hier voor jou en Emma" hij grijnst. " Nog iets, wat staat ons eigenlijks te verwachten? " hij staat oo en ik volg zijn voorbeeld. "Veel geloof me heel veel" hij knipoogt en loopt weg. Serieus? Hoe kan hij hier zo makkelijk over doen, ik sta te trillen op mijn benen. "Kom nou" ik hoor Thom zijn stem in de verte en neem een sprintje naar hem toe. Als ik aan kom spring ik op zijn rug " je mag me dragen" fluister ik in zijn oor en ik weet zeker dat hij moet grijnzen want hij begint te rennen. "THOM STOP" ik kan niet meer stoppen met lachen hij gaat zo snel en hij schaamt zich blijkbaar niet want we rennen dwars over het school plein heen. De tranen lopen over mijn wangen van het lachen, ik kijk achter me en zie een gebroken Luke staan. Shit dit moet er wel heel verkeerd uit zien Thom stopt voor de school en op hetzelfde moment gaat de bel. "Succes he" en met die woorden loopt hij weg, ik kijk naar Luke die ook naar mij kijkt snel loop ik de school in.
Als ik de klas inloop zit ze er al en aangezien er nog een plek naast haar is neem ik de kans en plof naast haar neer. "Hey, ben je nieuw hier?" tuurlijk domme vraag " Eh ja sinds vandaag" ze trekt een wenkbrauw omhoog en ik zucht dit gaat moeilijk worden. "Weet je waar biologie is?" ik kijk achter me en zie Emma staan " Ja ik heb ook biologie dus loop maar mee" ik doe mijn kluis dicht en loop naar biologie en Emma volgt me. "Hoe heet je?" "Malia, jij?" tuurlijk wist ik wel hoe ze heet maarja "Emma" ik glimlach. " Hello" ik kijk opzij "hii Thom" hij geeft me een knipoog en loopt weg.
"Is dat je vriendje?" Emma komt naast me zitten " Nee haha, heb jij een vriendje?" ik bestudeer haar gezicht, eigenlijks is ze best mooi met haar strakke wenkbrauwen. "Eh nee" ze pakt snel haar boeken ik kan gewoon zien dat ze liegt.
"Ken je haar al?" ik kijk op mijn mobiel van wie is dit? Ik besluit om maar terug te antwoorden. "Komt in de buurt"
"Waar kom je vandaan?" ik kijk Emma aan die druk alles aan het opschrijven is, tenminste zo lijkt het in iedergeval. " Miami" ze krijgt een beetje een kleur wat is er toch met haar? Dit kan nog wel eens heel moeilijk zijn als ze niks zegt in details.
"Kom bos over kwartier x T". Ik glimlach ik moet hem inderdaad nodig spreken "See you there! XM" ik zit te twijfelen, moet ik nou M of A doen? Ik besluit toch maar te verzenden en loop richting het bos. Als ik aan kom staat Thom er al "hey" grijnst hij " hoe ging het met de new girl?" ik trek mijn wenkbrauw op " hoe moet ik haar ooit leren kennen als ze me kortaf beantwoord zo weet ik nooit iets over haar" ik kijk hoe Thom met zijn ogen rolt, stop met dat ik geef hem een duwtje. "Wat?" voor ik het weet pakt hij mijn arm en duwt hem op mijn rug en komt tegen me aan staan. "Waar moet ik mee stoppen?" fluisterd hij, ik verstijf onder zijn greep en ik hoor gewoon zijn grijns in zijn stem. " Met dat" ik geef een trap naar achter en ruk mijn arm los zodat ik zijn arm op zijn rug kan draaien. "Mmm, niet slecht voor een meisje" ik lach " pas maar op" en ik laat hem weer los.
"Serieus dat is wat je doet? Je wilt mij niet zien omdat je het niet kan maar je zit wel te flicken met die gast in het bos?" mijn hart stopt en verschrikt kijk ik achter om recht in de ogen van Luke. "L-luke het is niet wat je denkt" ik went een blik naar Thom die boos naar Luke kijkt. Waarom kijkt hij boos? "Wat is het dan wel he?" hij slaat zijn armen over elkaar en kijkt boos, heel boos. "Hij is een goede vriend" het komt er niet zo zelfverzekerd uit dan dat ik had gehoopt.
"En waarom heb je dan wel tijd voor hem als hij alleen maar een goede vriend is?" Luke begint te schreeuwen en ik bijt op mijn lip. "Please, kunnen we hier een andere keer over praten?" ik kijk hoe hij steeds bozer word en Thom staat er ongemakkelijk bij. "Oh ja tuurlijk heb je daar wel tijd voor?" ik staat nu letterlijk tegen me aan en ik kan nergens mijn adem vinden.
Voor ik het weet krijg ik een duw en val ik achter over, ik begin boos te worden hoe laag? Wat bezielt hem om mij te duwen? "Gaat het" Thom tilt me weer omhoog "Waag het niet om haar te helpen" en dat, dat was de druppel en blijkbaar voor ons beiden. Ik spring op hem en dan ook letterlijk op hem "Malia niet doen! " ik voel Thom's hand om mijn pols en hij trekt me terug. Voor ik iets kan zeggen of hem uit kan schelden waarom hij dat deed begint hij te praten. "Dit laat je aan mij over " hij geeft een knipoog en voor ik het weet vliegt zijn vuist in de gezicht van Luke.
Hello peepzz
Weer een hoofdstukje.
Ik merk dat de lezers en votes omlaag gaan:( ligt dat ergens aan? Want als ik er iets aan kan doen zeg het dan alsjeblieft dan doe ik er wat aan hahaComment&vote lieve mensjes ⭐⭐
JE LEEST
The undercover girl
Teen FictionAlysha Benson leeft een ongewoon tienerleven. Met haar vader heeft ze de wereld afgereisd van plek naar plek maar uiteindelijk krijgen ze een huis waar ze voorgoed blijven, North-Californië. Waarom deze plek? Ze kijkt erna uit om naar school te gaan...