Thom zou de deur zo open doen dus die kan het niet zijn. Haastig kijk ik om me heen. Ik zit met mijn enkel dus vluchten word het ook niet. Ik kijk naar de deur en de klink gaat langzaam naar beneden. Boem. Auw. Ik heb mezelf zojuist van het bed gerold op de grond zodat ik onder het bed kan rollen.
Grote zwarte laarzen treden de kamer binnen. Grote stevige passen lopen op me af en gespannen houd ik mijn adem in. Damn dit is niet goed voor mijn hart. Hij gooit de deken op de grond waardoor ik nu een soort muurtje heb tegen de rand van het bed. Helaas kan ik niet meer zien waar hij heen loopt.
In hoop dat Thom snel terug komt wacht ik gespannen af. Ik hoor deuren die worden opengemaakt en even later kraakt het bed in. Ik bijt op mijn lip en een enkele traan rolt over mijn wangen zodra ik een klik hoor van een pistool. Met mijn ogen stijf dicht wacht ik wat er gaat gebeuren. Niks. De voetstappen verdwijnen en de deur word dicht gegooid. Maar als nog verroer ik me niet stijf van angst lig ik op de koude vloer met een pijnlijke enkel tot ik een bekende stem hoor. "Alysha?" de deur word weer open gemaakt en ik zucht opgelucht.
"Fuck Alysha!!! Waar ben je?" Thom's stem schreeuwt door de kamer heen. "Hier" piep ik en schuif mezelf voorzichtig onder het bed vandaan. "Wat? Waarom lig je onder het bed? Shit waarom is de deken van her bed. Wie is hier geweest?" hij loopt met vlugge passen op me af en tilt me op en plaats me op bed op zijn schoot. "I-iemand met een pistool" antwoord ik terwijl Thom mijn tranen weg veegt.
"Heeft hij je wat aan gedaan?" fluisterd hij. Ik schud mijn hoofd en druk mezelf tegen zijn borst aan. "Ik laat je nooit meer alleen Alysha" fluisterd hij zachtjes in mijn oor terwijl hij me voorzichtig in bed legt en de deken weer over mij heen legt. "Slaaplekker" twee warme lippen drukken tegen mijn voorhoofd aan en ik glimlach.
Ik word wakker door gestommel in de kamer en als ik mijn ogen open doe komen de zonnestralen me tegen moet. "Shit ik heb je wakker gemaakt" Piept Thom terwijl hij met moeite omhoog komt. "Gaat het?" kreun ik terwijl ik mezelf omhoog hijs. Mijn hoofd bonkt op een of andere manier als een gek en mijn enkel word er ook niet beter op en laten we het niet hebben over mijn stijve nek. "Ja ik zakte door mijn benen heen beetje moe denk ik" glimlacht hij terwijl ik hem bezorgd aan kijk. "Hoelaat is het?" ik kijk om mij heen naar een klok. "4 uur in de middag" antwoord hij met een gaap. Grinnikent klop ik naast me "kom je kan ook wel wat slaap gebruiken." ongemakkelijk loopt hij naar me toe. "Weet je eh het zeker?" vraagt Thom zachtjes. Ik gooi de deken een stukje weg en knik "waarom niet het is jouw bed" hij grijnst en begint zijn kleren uit te trekken.
Blozend kijk ik weg als hij zijn broek uit trekt en zijn t-shirt. Hoe graag ik ook wil kijken ik wil niet dat hij ziet dat ik bloos. Ik voel het bed inzakken en kijk weer opzij. "Het is trouwens koud buiten, ik heb wat kleren voor je gekocht" glimlacht hij terwijl hij het licht uitknipt zodat het donkerder word. Dat het koud was had ik wel gemerkt aangezien het hier in de kamer ook niet zo warm is. "Echt? Dat is lief maar het had niet gehoeven hoor" ik draai mijn hoofd naar hem toe. "Ohnee? Wou je dan ik mijn kleren rond blijven lopen" grinnikt hij en ik begin ook te lachen. "Ze ruiken wel lekker" Thom's mond zakt open en het bloed stijgt naar mijn wangen.
"Zei ik dat hard op?" ik sla mijn handen voor mijn hoofd en bedek mijn schaamte. Shit genant. Twee warme handen pakken mijn polsen vast en brengen ze naar hem toe zodat ik dichter tegen hem aan lig. "Je bent schattig" ik glimlach en hij prikt in mijn kuiltje. Hij slaat zijn arm om me heen en trekt me nu helemaal tegen hem aan. De warmte en kriebels komen al snel tevoorschijn en ik krijg rillingen van zijn streling over mijn rug.
"Alysha wat doe je toch met me" fluisterd Thom waardoor ik weer begin te blozen. Hij komt dichter bij met zijn gezicht en even dacht ik dat hij me wou zoenen maar hij legt zijn voorhoofd tegen de mijne aan. Mijn handen vinden al snel zijn haar en ik kneed zachtjes door zijn haar waardoor Thom een kreun laat ontsnappen. "Ik ben zo blij dat het weer goed is" fluister ik en hij sluit zijn ogen.
Ik denk na over wat hij zei, wat doe je toch met me. Ik juist geen idee wat hij met mij doet. Zijn hand streelt mijn rug en schouders en mijn adem halen word steeds zwader. Thom merkt het en opent zijn ogen. Als hij me diep in de ogen aan kijkt hou ik het niet meer. De vlinders slaan op hol, mijn hoofd slaat op hol en mijn hart slaat op hol. Het lijkt wel alsof mijn hart zo uit mijn borst springt. Hij streelt met zijn ander hand een plukje haar uit mijn gezicht, ik zucht zachtjes van zijn aanraking.
"Alysha" fluisterd Thom en mijn aandacht gaat naar zijn lippen. Hoe die bewegen terwijl hij mijn naam zegt. "Thom" antwoord ik met een schorre stem. Ik heb hem nodig en wel nu. Hij duwt me achterover zodat ik op mijn rug lig en komt boven me hangen. Met beide handen pakt hij mijn gezicht vast "i need your love" fluisterd hij terwijl hij zijn lippen gevaarlijk dichtbij brengt.
Zijn warme zachte lippen raken voor de tweede keer de mijne en het gevoel word steeds sterker. Hij komt nu volledig boven me hangen. Ik trek hem zo dicht tegen me aan terwijl hij met zijn tong over mijn onder lip gaat. Zachtjes glijd zijn tong naar binnen. Ik laat een kreun ontsnappen en woel met mijn handen door zijn haar. Al snel schuur ik automatisch met mijn onderlichaam tegen de zijne. "Fuck" kreunt hij tussen het zoenen door en ik begin te blozen.
Ik voel zijn sixpack tegen mijn buik aan en het zoenen word intenser. Het gevoel is geweldig en ik laat me helemaal gaan. Een kreun verlaat mijn mond als Thom kusjes geeft in mijn nek en zo naar beneden gaat naar mijn sleutelbeen. Zijn onderlichaam drukt steviger tegen de mijne en ook hij laat een kreun ontsnappen. Het mooiste geluid die er bestaat. Ik glimlach wanneer hij zachtjes begint te zuigen. "Je doet wat met me Alysha" fluisterd hij en geeft me nog een lange kus voor hij weer naast me neer ploft. Ik leg mijn hoofd in het kuiltje van zijn nek "rust maar lekker uit Alysha" fluisterd hij in mijn oor en haalt zijn hand door mijn haar.
Shame on me. Lang niet ge-update sorryyyy. Dankje voor de 5k :D speciaal loveee stukje voor julliee ❤
Vote &comment voor meer ⭐
JE LEEST
The undercover girl
Teen FictionAlysha Benson leeft een ongewoon tienerleven. Met haar vader heeft ze de wereld afgereisd van plek naar plek maar uiteindelijk krijgen ze een huis waar ze voorgoed blijven, North-Californië. Waarom deze plek? Ze kijkt erna uit om naar school te gaan...