H10- I ain't got time for that.

785 28 2
                                    

Pov Luke

Met Malia in gedachten sla ik een paar shotjes achter over, zou ze komen vanavond? Vast niet volgens mij is het geen type voor feesten. Er gaat een meisje naast me zitten die me aan het eye-rapen is ¨ Lukt het? ¨ ik draai mn hoofd om naar het meisje en dan pas zie ik dat het  Ashley is ooooh hier ga ik zo´n spijt van krijgen ¨ Ja hoor , het uitzicht bevalt me wel¨ ze begint ze giechelen, ik sla nog een paar shotjes achterover voor ik haar hand pak en haar mee naar boven trek. ¨ Heey want ga jij doen¨ ze begint nog harder te giechelen en knijpt in mijn kont, het is dat ik niet meer helder na kan denken anders had ik haar allang van de trap geduwt. Ik sleur haar mee naar het einde van de gang en duw haar tegen de muur ¨ rustig Luke we hebben alle tijd¨ mompelt ze wanneer ze zachtjes aan mijn haar trekt, ik druk mijn lichaam tegen de hare en breng mijn gezicht dichter bij ¨ oke¨ fluister ik snel voor ik mijn lippen op de hare druk. Ze spring omhoog en klemt haar benen om mijn heupen, zoenend loop ik naar achteren en ga op het bed zitten voor ik weet heeft ze haar shirt al uit en haar broek wie zei er nou rustig aan? Ik grijns ze trekt mijn shirt over mn hoofd heen. ¨Luke, ben je hier ergens¨ ik hoor een stem van de gang komen ¨ Luke je word geroepen¨ Ashley fluistert terwijl ze tegen me aan schuurt, aah fack ik wil haar zo graag ¨ Nou en, kom hier¨ kreunend trek ik haar nog dichter tegen me aan en ik begin langzaam haar nek te kussen. Plotseling hoor ik een knal ¨ Malia wat doe jij hier?¨ Hoor ik dave zeggen , wat Malia is hier wel? ¨ Niks ik moet gaan¨ en ik hoor snelle passen verdwijnen richting de trap. Shitt ik gooi Ashley van mijn schoot af en trek snel een t-shirt over mijn hoofd en ren achter haar aan.

~~~~~~

pov Malia¨

Ik loop zo snel mogelijk naar de deur zodra ik buiten ben begin ik te rennen, waar naar toe? Geen flauw idee maar ik moet weg van hier. Wat bezielt mij waarom vind ik dit zo erg ik ken hem net een dag en alleen die blik al slaat mijn hart op hol, ik moet hem uit mijn hoofd zetten nooit heb ik me druk gemaakt om jongens , ik hoefte ze niet en ik had er al helemaal geen behoefte aan. Ik ren over het gras heen en als ik een bankje tegen kom stop ik en hijgend neem ik plaats met mijn hoofd tussen mn knieen. Na een tijdje zo zitten, hoor ik een zachte plof naast me ¨ Hey¨ naast me fluisterd een jongens stem precies de stem waar ik niet op gehoopt had Luke. ¨ Wat doe jij hier?¨ ik probeer zo nonchalant over tekomen maar het lukt amper ¨ I.ikk zag je weg lopen¨ hij zucht diep en kijkt me aan ¨ Is er iets?¨ zijn stem klinkt schor en zacht en zoooo ongelovelijk sexy, kop der bij hij vraagt je iets ¨ Nee hoezo? , en waarom loop je me achterna was je niet te druk bezig?¨  ik probeer het zo zelfverzekerd te zeggen en als ik me zelf zo hoor lukt het aardig. Zijn blik word verrast en zijn twinkelende ogen verdwijnen. ¨ i-iik dachht dat er wat was om dat je me zocht?¨ even hoorde ik onzekerheid in zijn stem maar hij herstelt zich snel ¨ Ik dacht dat je niet zou komen¨ voegt hij er aan toe ¨ Ik deed het voor Char en ik verveelde me dus ik wou gewoon even praten maar ja je was voor te druk met zo´n slet eerste klas met weet ik niet hoeveel spul op haar gezicht¨ Ik sta op en loop weg, weg van die vieze ellendige Luke het liefst wil ik gaan rennen maar dan lijk ik net zo´n idioot die weg rent voor de problemen dus ik wandel gewoon rustig over het gras heerlijk genieten van de koude lucht en de prachtige sterren aan de hemel just kidding.

Ik voel een hand naar mijn pols grijpen en ik verstijf direct, hij draait me om en helaas merkt hij dat ik direct verstijf en natuurlijk kan hij het niet laten om te gaan grijzen player ¨ Wat? en wat is er zo grappig?¨ ik ruk mn hand los ¨ Sorry Malia, dat je dat moest zien¨ ik zie dat hij het meent of hij moet wel heel goed toneel spelen ¨ Wat boeit mij het dat je dat doet, ik heb er niks over te zeggen je doet maar wat je wilt¨ en met die woorden loop ik weg zonder ook maar een keer om te kijken, nee oke grapje ik keek misschien stiekem een keer om maar hij liep weg terug naar het huis.

De volgende ochtend was ik zo chagerijnig als hell en natuurlijk moest Charlene weer zo hyper vrolijk doen en mijn oren doof praten over hoe geweldig Dave is. ¨ Heeey luister je wel¨ ik krijg een tik tegen mijn schouder van haar en ze ploft naast me op bed ¨ Vind je het zo erg van gister?¨ ik voel een arm om me heen en ze trekt me tegen haar aan, ze is zo lief ¨ Ik weet het niet, misschien wel een beetje maar ik snap niet waarom ¨ ik sta op en loop naar de spiegel toe ¨ Oeh misschien was het wel liefde op het eerste gezicht, maar je moet het gewoon niet laten merken aan hem want dat vinden ze juist leuk en dan gaan ze er plezier in hebben wacht gewoon af wat hij doet ¨ ik draai mn haar in een knot en plof weer neer op bed ¨ Zo wijze raad ja ¨ ik geef haar een schouder duwtje terwijl ze aan het grinninken is ¨ Jaa, anyways Dave vroeg of we vandaag gaan voetballen met hem¨ heel leuk allemaal maar mij krijgt ze niet mee ¨ Ohw leuk ja, nou veel plezier haha¨  Charlene begint te lachen ¨ Jaa daaag hij wou dat jij ook mee ging¨ ze loopt naar haar kast en opent de deuren ¨ No way, Luke komt zeker ook?¨ ik zie hoe ze verschillende outfits op mijn bed legt ¨ Dat kan geen idee, maar kom op Lia dit is juist het moment om te laten zien dat het je niks doet¨ ergens heeft ze wel gelijk als ik nu op mijn kamer blijf dan verdenken ze sowieso iets ¨ Oke ik ga mee maar ik verzeker je ik kan echt niet voetballen ¨ ik loop naar mijn eigen kleding kast en trek de deur open, oja ik was vergeten dat ik alleen maar jurkjes had ¨ Char mag ik misschien een shortje van je lenen?¨ ze gooit een licht spijkerbroekje naar me toe met gaten erin ¨ Thankss¨ ik pak een croptop van de grond vandaan en loop naar de douche.

Daar staan we dan voor de spiegel helemaal schoon haren in een hoge staart en eyeliner en mascara op ¨ Ben je de klaarvoor?¨ Charlene pakt haar phone en maakt een selfie met mij op de achtergrond ¨ Ik denk het ¨ Zuchtend kijk ik in de spiegel al zeg ik het zelf, ik zie er niet slecht uit. Snel doe ik mijn vans aan en laat me mee sleuren door Char ¨ Denk erom als hij er is gewoon blijven lachen en hem negeren¨ ik knik makkelijker gezegd dan gedaan. En jahoor hij is er als we aan komen rent Dave naar ons toe en slaat een arm om Char heen lucky her.... ¨We hebben de teams al verdeelt, Char jij hoort bij luke zijn team en Mila bij mij ¨ Dave kijkt ons beiden aan ¨ Het is Malia Dave..¨ ik loop langs hem en ga bij mijn team staan dit gaat zo fout en voor ik het weet zijn we begonnen en krijg ik de bal op me af gespeeld ¨ Maliaaa hier¨ Dave staat wilt naast me te zwaaien en ik zie Luke op me af komen, wat moet ik nu doen ? Ik kijk van Luke naar Dave en van Dave naar Luke ¨ Lukt het niet sunshine?¨ ik kijk voor me en zie dat luke langzaam op me afloopt ¨ Noem me geen Sunshine¨  en ik paas de bal over naar Dave die er weer mee naar het doel rent en scoort. Juigend wil ik op hem afrennen maar mijn pols word vast gegrepen door Luke die me terug trekt waardoor ik met een knal tegen zijn borst aan kom en met onze gezichten 5 cm van elkaar af, ik verstijf meteen en ik hou mijn adem in  hij komt nog dichter bij mijn gezicht en brengt zijn lippen naar mijn oor ¨ Please, vergeet gister¨ opeens krijg ik kippenvel en ik laat mijn adem ontsnappen als hij een klein beetje afstand neemt. ¨ Persoonlijke ruimte A.U.B¨ ik loop expres tegen zijn schouder en wandel naar de rest.

woeeh extra lang hoofdstuk, sorry voor het wachten school is a bitchh :(

hope you like itt , vote &comment voor meeer!!

The undercover girlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu