We rennen nu al zo wat een kwartier ja je hoort het goed we rennen, zijn we aan het vluchten? Zoiets wel geloof ik. Emma vond het een goed idee door de deur uit te gaan en weg te rennen ik wou nog zeggen dat dat het domste is wat we kunnen doen maar ze was de deur al uit en raad eens ze komen achter ons aan of courseeee. ¨Em hier in¨ gil ik en we rennen een donker steegje in amper zien we wat en de jongens zitten al bijna op onze hielen ¨Alysha dit loopt dood¨ schreeuwt ze als we voor een muur staan. ¨NEEE shit dit kan niet, dit gebeurd alleen in films¨ ik draai me om en zie aan het eind de jongen lopend op ons afkomen waarom moet dit? dit is zooo kinderachtig. ¨Em we gaan er over heen¨ ik ren een stukje naar de jongens en draai me om in een sprint ren ik op de muur af en grijp me aan de rand. Als ik me omhoog trek zie ik dat Emma hetzelfde doet en de jongen beginnen te rennen. ¨Snel Em¨ ik begin te gillen en we springen er over heen. ¨SHIT SHITT SHIIIIIT¨ hoor ik Jake zeggen.
Uitgeput steek ik mijn sleutel in de deur het is ons gelukt we zijn ze gewoon kwijt geraakt ik glimlach bij het zien van Dave´s gezicht net goed voor hem. ¨Pap? ik ben thuis¨ ik hoor mijn stem door de lege ruimte klinken en loop naar de keuken. Als ik drinken wil pakken zie ik op het aanrecht 3 lege flessen drank staan zuchtend pak ik drinken en loop naar de bank. Zappend lig ik voor de tv als de brievenbus begint te klapperen ik sta op en pak de post van de deurmat af alleen maar van de belasting nieuwschierig open ik er een.
Geachte meneer Benson,
Graag verzoeken wij u om met spoed het overstaande bedrag over te maken. Word dit niet voor de onderstaande datum over gemaakt moeten wij persoonlijk langskomen. Ook moet u uw schulden af betalen dit moet binnen een jaar gebeuren.
Ik lees de brief al niet eens meer veder waarom zei hij niks? Snel zoek ik het bedrag in de brief 1500 euro moet zo snel mogelijk worden betaald, mijn mond valt open 560 duizend euro aan schulden? Hoe in vredesnaam heeft hij dat gedaan? ¨PAAAAP¨ ik gil en ren naar boven regel recht naar mijn vaders slaapkamer. Als ik de deur open doe ligt mijn vader daar half dood op bed. ¨Wat is dit??!¨ kwaad sla ik de brief naast hem neer ¨ 560 duizend euro? pap hoe kon je dat doen!!¨ een zacht gekreun verlaat zijn mond ¨Bullshit Aly¨ mompeld hij ¨Hoezo BULLSHIT? waarom loog je pap hoe wil je dit ooit weer goed maken¨ kwaad loop ik weg maar er word aan mijn arm getrokken ¨Ik verdien het wel weer terug meid¨ Mijn vader is op bed gaan zitten ¨Tuurlijk pap door te gokken zeker?¨ ik loop weg en sla extra hard met de deur. Met tranen in mijn ogen spring ik op mijn bed waarom moet dit ? Zachtjes hoor ik getik op mijn raam ¨ wie the hell is dat¨ ik loop naar het raam en schuif het gordijn open.
Ik schuif het raam open om te kijk wie er staat ¨Emma ? wat doe jij hier?¨ ik lach als ik haar uitdrukking op haar gezicht zie. ¨Eindelijk, kom we gaan naar een feestjuhh¨ ik lach, even later zit ze bij me op bed ¨Al wat trek je nou aan?¨ ze kijkt geiriteerd aangezien ik al 10 min voor mn kast sta. ¨Help eventjes dan¨ ik kijk haar qausi boos aan, ze drukt een mint groen met wit kanten jurkje in mn handen en een paar mint groene hakken. ¨Em ik kan niet lopen op hakken¨ zeg ik als ik zie hoe hoog ze zijn ¨Niet aanstellen kleed je nou om¨ Ze duwt me richting de badkamer. We staan voor een mega huis een hele grote witte villa maar dat is het probleem niet nee het probleem is dat het feestje van Jake&Dave is en Emma zegt het nu pas. ¨Ik ga niet naar binnen ¨ Schreeuw ik als Emma me probeert mee te trekken ¨Pleasee doe het voor mij ¨ zeurt ze. Emma heeft dus een oogje op jake sinds een week ik vind het maar niets maar toch loop ik maar mee naar binnen. Ik sta bij de bar en Amber is spoorloos verdwenen, zuchtend sla ik wat punch achter over Dave komt naast me staan. Tuurlijk die sukkel moest er ook nog es bij komen, ik loop naar buiten richting het zwembad en ga op de rand zitten met m'n voetjes in het water. "Alyshaa kijk hier'' Dave komt naast me zitten en drukt een glas punch in mijn handen ik kijk naar het rode spul en sla het dan in een keer achter over. "Sorry voor vanmiddag" mompeld hij "Sorry voor je neus" ik grijns en kijk naar zijn neus. "Bevalt het uit zicht?" Dave gaat staan en reikt me een hand uit ik pak zijn hand PLONSS ik had het kunnen weten een Dave die aardig doet bestaat niet "Homooo" ik schreeuw om me heen en veeg mijn natte haar weg. Aangeschoten en zwemmen werkt niet echt dus ik hou me vast aan de kant als ik een plons naast me hoor Dave... grijnsend komt hij naast me hangen Hij veegt een pluk haar uit mn gezicht neeeneee waar gaat dit heen ik moet dit tegen houden "Ehh Davee.." hij lacht "ssst " hij doet zijn vinger op mijn lippen en buigt naar me toe stop pleasee ik wil achter uit stappen maar mijn lichaam werkt niet mee ik voel dave's natte lichaam tegen me aan komen en dan ja dan niks.
Wacht dit hoort niet ik voel dat ik het zwembad uit word getrokken "Je staat bij me in het krijt" iemand fluistert in mijn oor "AMBER godzijdank" ik vlieg om haar hals en kijk naar Dave die rood weg loopt.
Please people vote en comment
maak je me heeel blij mee :D
ahaha
xx
JE LEEST
The undercover girl
Teen FictionAlysha Benson leeft een ongewoon tienerleven. Met haar vader heeft ze de wereld afgereisd van plek naar plek maar uiteindelijk krijgen ze een huis waar ze voorgoed blijven, North-Californië. Waarom deze plek? Ze kijkt erna uit om naar school te gaan...