H18- suprise, suprise

510 21 1
                                    

"Thom praat met me, alsjeblieft." Ik kom moeizaam van zijn bed af en als ik zie dat hij weg loopt strompel ik achter hem aan. "Alysha ga terug op bed zitten, je kan niet lopen en je moet uit mijn buurt blijven" koppig schud ik mijn hoofd en boos loopt Thom de deur uit met mij op zijn hielen. "Flikker op Alysha" roept hij kwaad, zijn woorden komen er koud uit en zijn ogen staan emotieloos. Nog nooit heb ik hem zo gezien en ik moet weten wat er aan de hand is. "Nee je bent mij een uitleg verschuldigt " kwaad schud hij zijn hoofd en met grote passen loopt hij het gebouw uit, de tranen prikken achter mijn ogen zo heb hem nog nooit zo gezien.

Dan moet het maar zo, als ik midden op straat sta en Thom al een eindje vederop is laat ik me gillend vallen op straat. De pijnscheuten schieten door mijn enkel heen en de tranen prikken ik mijn ogen, en binnen de korste keren staat Thom voor me neus. "Fuck,oke" en hij tilt me op.

~~~~~3uur eerder~~~~~~

"T-thom, wahaat is d-dit?" hier heb ik geen woorden voor en ik schuil achter Thom die begint te grommen, letterlijk als een hond die zijn aartsvijand ziet oke Alysha we gaan niet mensen met honden vergelijken, al hoewel... Fuck nee stop. Ik kijk naar Thom die zijn mond opent om wat te zeggen maar dan weer dicht klapt, serieus? Jij bent de held hier, haal em neer. Hij is eng, hun zijn eng dit is gewoon fucking eng!!

"Zo broertje, dit had je niet gedacht he" de jongen neemt een stap naar voren en ik grijp het shirt van Thom stevig beet. Ja je hoorde het goed, broertje. Zijn fucking tweelingbroer of whatever het is staat voor onze neus, een tweede Thom maar een beetje enger. "G-ga weg, laat ons gaan ik zweer Markus je laat haar met rust" Thom neemt een stap naar voren en laat mij staan.

De dubbelganger knikt naar zijn mannen achter hem en voor ik het weet word ik opgetild. Ik begin te gillen, zo hard als ik kan "Thom" ik probeer hem vast te grijpen maar het mislukt en ik word afgevoerd. "Ik zei laat haar gaan, niet neem haar mee" hoor ik Thom kwaad schreeuwen, ja go Thom pak em haal hem neer. De jongen genaamd Markus begint te lachen "sinds wanneer geef jij om zo'n griet?" zijn lach word steeds harder en enger. Boos begin ik op de man zijn rug te slaan maar niets helpt. "Waar breng je haar heen?" hoor ik nog ergens in de verte, en dan word alles zwart en verdwijnt de pijn.

"T-thom?" ik knipper mijn ogen en kijk het donker in, waar the hell ben ik? Ik kijk om me heen en voel dat mijn handen achterop mijn rug zijn vast gebonden. "Hallo?" ik zie geen flikker "iemand hier?" fluister ik, way to go Alysha tuurlijk is niemand hier. Ik probeer omhoog te komen om beter te kijken, hoe krijg je het touw nog maar los? Geen idee. Ik hijs mezelf omhoog en druk me tegen een muur aan, wat is er gebeurd? Langzaam komt het allemaal weer omhoog, ik wil gaan gillen maar wat heeft dat ook voor zin?

"ALYSHAAAA" Ik open mijn ogen weer, hoelang lig ik hier al? Voor mijn gevoel al uren. "Alysha?" ik hoor Thom in de verte "THOM " ik knal tegen iets aan zodra ik omhoog wil komen "fuck" schreeuw ik. "Alysha waar ben je, fuck ben je gewond?" ik geef een gil zodat hij misschien weet waar ik ben en ik hoor een krakende deur open gaan en een licht straal vult de ruimte. Al snel voel ik 2 warme armen om me heen die me tegen een warm lichaam drukken en zachtjes omhoog tilt. "I'm sorry Alysha" fluisterd Thom en loopt naar buiten.

"Dus hij is je tweeling broer en je hebt hem al sinds je 9e nier gezien?" met open mond kijk ik hem aan "wat wou hij?" ik laat me achterover op bed vallen. "Dat ik bij zijn team aansloot, en" hij kijkt naar zijn handen "als ik je niet alleen laat dat ze jou wat aan zouden doen" ik grinnik even en Thom komt naast me liggen. "Wat vind je daar grappig aan?" hij kijkt me verbaasd aan "dus je wou me echt met rust laten? Dat willen ze juist zodat ik dan zwak sta en zo kunnen ze me pakken" ik kijk even naar de ijszak op mijn enkel en de schrammen op mijn polsen door de strakke touwen die om mijn polsen zaten.

"Ja je hebt gelijk, en ik ben nog lang niet van plan om bij je uit de buurt te blijven." ik glimlach en laat mijn hoofd op de kussen vallen " eh trouwens ik heb Charlene een berichtje gestuurd dat je naar huis bent voor een paar dagen en school weet ook dat je even niet komt" zegt hij snel terwijl hij aan zijn vingers frunnikt. Mijn mond zakt open "en waar moet ik dan wel niet heen?" fluister ik verbaasd. "Je blijft hier tot je weer normaal bent" ik begin te lachen "oh ben ik niet normaal dan?" ik stoot tegen zijn schouder aan "zo bedoelde ik het niet, ehh tot je enkel hersteld is en je wond in je nek weg is" ik schuif wat dichter naar hem toe.

"En hoelang gaat dat duren?" fluister ik terwijl ik naar hem toe draai zodat ik hem aan kijken. "Hoelang ik vind dat je moet blijven" grijnst hij en zuchtend draai ik me om "oke, haal dan maar wat water voor me." ik sluit me ogen en hoor hem zuchtend weglopen wat me doet lachen, dit gaat nog leuk worden.

"Wakker worden, schone slaapster" Thom springt op bed en prikt in mijn wang "kop dicht" boos smijt ik mijn kussen naar hem toe "hehehe, ik heb ontbijt gemaakt dus doe even lief anders krijg je niks" met een glimlach open ik mijn ogen. "Lief van je" ik kijk naar het dienblad vol broodjes en sinasappelsap. "Ik moet zo even weg, je kan proberen te douchen als je wilt. Ik heb kleren op bed gelegd die je aan kan trekken. Met opgetrokken wenkbrauw kijk ik naar het oversized tshirt "je wilt dat ik dat aantrek" zeg ik op een spottende toon. "Sexy toch" hij geeft mee een vlugge kus op mijn wang en pakt zijn jas, verbaasd kijk ik hem aan "doei, ben zo terug" voor ik iets kan vragen knalt de deur dicht. Zuchtend begin ik aan mijn broodje.

Al snel word ik gestoord door een harde bons op de deur.

The undercover girlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu