H13- letting it go

521 24 0
                                    

Het is amper 7 uur in de ochtend en ik sta al weer te oefenen met pijl en boog. Het gaat al aardig beter en ik heb zelfs al twee keer in de roos gemikt, morgen komt Emma op school en dan kan het echte werk beginnen. Ik ontloop Luke al 3 dagen en ik weet dat ik het niet moet doen maar ik moet me concentreren op het echte werk en hij lijd alleen maar af. "Hey wat doe je daar?" Een stem achter me komt schreeuwend naar me toe ik draai me om en sta oog en oog met een jongen die net iets ouder is. " kun je dat niet zien " ik draai me weer om en concentreer me op de roos. Hij loopt weg en even later komt hij weer naast me staan, ook met een pijl en boog " en wat doe jij?" Vraag ik de jongen "zelfde als jij" "oh" ik kijk hoe hij naar mij kijkt en dan zijn pijl los laat recht in de roos. "Wooh" hij lacht " ik ben de andere jongen" en ik snap meteen wat hij bedoeld "Alysha maar noem me maar Malia" knipoog ik "Thom" zegt hij met een lachje en ik verdiep me weer in het schieten.

"Waar was je vanochtend?" Ik loop door de gangen en Charlene komt naast me lopen. "Ochtend wandeling" mompel ik " Luke vraagt de hele tijd naar je " ik kijk op " rustig maar hij ligt ziek in bed, maar als ik je zag moest ik zeggen dat je maar hem toe moest komen." Ik zucht gewoon negeren, Charlene loopt alweer naar Dave toe.

"Ga je vanmiddag met me mee" ik kijk naast me en zie Thom lopen "waarom?" "Omdat ik je ga voorbereiden op het echte werk" hij grijnst. "Dat mocht nog niet mompel ik "i know, maar hun hoeven het niet te weten en bovendien je helpt je zelf er alleen maar mee" ik knik ergens heeft die jongen een punt, ik kan een beetje boogschieten maar daarnaast kan ik niks. "Oke zie ik je zo? " hij knikt "Bos zelfde plek" en met een knipoog loopt hij weg.

"Hij ziet er goed uit" Charlene komt naar me toen " shut up" ik open mijn kluis en werp een blik op Thom die ook naar mij kijkt " just saying, hoe ken je hem?" Vraagt ze. Ja lekker dan en wat ga ik nu zeggen " hij heeft me geholpen toen ik werd lastig gevallen in de stad." Ze grijnst en we lopen naar de les.

Ik ren door het bos met Thom naast me we springen over boomstammen heen en nemen af en toe snelle sprinten. " het is belangrijk dat je een goede conditie hebt, zo kun je snel weg rennen of achter iemand aan rennen" ik knik en we stoppen hijgend bij een boom "wat is dat?" Ik kijk met grote ogen naar een pistool die hij uit zijn zak haalt " haha rustig maar heb je nog nooit een wapen gezien ofzo" hij richt op een boom en schiet " nu jij" hij drukt de pistool in mijn handen en gaat achter me staan. Ik voel zijn warme adem in mijn nek als hij tegen me aan komt staan en mijn handen en ik verstijf " Rustig maar, ik doe niks" hij tilt mijn armen op en richt op de boom "nu" ik schiet en er komt zo'n druk uit het ding dat ik achter over val op Thom. " daarom stond ik achter je" hij begint te lachen en ik ook " nog een keer " en we herhalen het een paar keer tot het beter gaat.

"Morgen komt ze al he?" Thom kijkt me aan en ik knik " spannend ben je er klaar voor?" Ik twijfel ben ik er wel klaar voor, ik bedoel ik weet niet echt wat ik moet doen. "Rustig maar ik bescherm je" Grinnikt Thom, dat was de druppel beschermen? Hoezo beschermen behandeld hij mij nou echt als een klein kind wat denkt hij wel niet. " ik hoef geen bescherming" ik druk de pistool in zijn handen en loop weg ik dacht echt even dat hij aardig was. "PAS OP" voor ik het week voel ik twee armen om mijn heupen en vlieg ik op zij en tegelijker tijd hoor ik een knal. Ik kijk recht in de ogen van Thom die me aan kijkt "wat was dat?" Mijn lichaam begint te trillen "shit shit shit" Thom spring omhoog en sleurt me achter een boom "ze hebben onze oefen plek gevonden." Ik schrik " wie is ze?" Vraag ik maar hij reageert niet "Thom?" "Mensen die je niet wilt ontmoeten dit is precies de reden waarom ik zei dat ik je beschermen zou" hij kijkt me met diepe ogen aan "ik hoef geen bescherming" ik begin bijna te schreeuwen "onee?!? Nou je was anders wel gewond geweest als ik er niet was" mijn bloed stijgt omhoog van woede en ik loop weg. "Waar ga je naar toe kom onmiddelijk terug!!" Schreeuwt Thom ik ren naar het huisje met wapens en kies iets willekeurigs uit. Via een grote boog loop ik om en kom ik achter de mannen te staan "Ik hoorde de jongen schreeuwen ze zijn er dus nog steeds" ik hoor een van de mannen fluisteren. " Laat je wapens vallen" ik spring achter de boom vandaan en kijk naar de 2 mannen die zich omdraaien en met een grijns naar me kijken. Ik houd de boog op hun gericht en de mannen hun pistolen in een fractie van een seconde pak ik de pijl en schiet de pistool uit de van de man en richt mijn boog op de andere die zijn handen omhoog doet. "Waag het niet om me weer lastig tevallen" en ik loop weg.

"Weetje wel wat je gedaan hebt?!?" Thom komt naast me lopen. "Ja dat weet ik precies" ik grijns en voel me ongelooflijke trots, hij blijkbaar niet "Die mannen hadden je dood kunnen schieten" mijn grijns verdwijnt " ach man hou toch eens op ze deden het niet en ze doen het niet jezus" ik loop weg, weg van hem en zijn rot commentaar.

"Maliaaaa" ik kijk achter om en ik verwacht dat Thom achter me aan was gekomen maar als ik zie wie het wel is verstijf ik. Luke, hijgend komt hij aan rennen en staat hij recht voor me "waarom ontloop je me, heb ik iets verkeerds gedaan?" Ik zie het verdriet in zijn ogen en ik voel me schuldig "sorry, ik wist niet wat ik moet doen" hij neemt een stap dichter bij en plaat zijn armen om mijn heupen "het is oke" fluisterd hij en drukt zijn lippen op de mijne.

" Nee het is niet oke" ik duw hem weg " ik kan het niet Luke" en ik meende het ik kan het echt niet. Ik kan niet met iemand samen zijn die ik bedrieg, Luke kijkt me verbaasd aan en ik bijt op mijn lip. " sorry maar om een reden kan ik het niet, je moet me met rust laten en veder gaan met je dingen die je doet " en met die woorden laat ik hem achter en met tranen in mijn ogen ren ik naar mijn kamer.

Helloooo, dat was H13 alweer het is niet heel lang maarja het is niet anders.

Ik heb gister mijn nieuwe boek geplubiceerd dus ik zal echt even een kijkje nemen!! Ik zet hier onder de beschrijving het boek heet Love conquers all! Dus ga het lezen!

Julia Roselynn parker leeft aan de rand van Londen. Na een break up met haar vriend verhuisd ze naar het universiteit, ze komt op de kamer met Eleanor Calder en het klikt direct tussen die twee. Al gauw ontmoet ze het vriendje van Eleanor een of andere Louis Tomlinson, Julia heeft geen idee wie hij is maar als ze er achter komt dat hij in een beroemde boy band zit komt ze al gauw ik in contact met de andere leden. Een daarvan heeft direct haar hart alleen heeft ze het niet door maar Harry styles wel. Het brengt ernstige gevolgen met zich mee voor beiden en Julia is er helemaal niet op voor bereid. Is ze er wel klaar voor? Liefde overwint toch alles? Tenminste dat zeggen ze...

Een verhaal met spanning,liefde, complicaties en veel meer

Comment and voteee ♡♡

The undercover girlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu