Pov Alysha
Ik sta op een of andere dak en ik heb geen idee waar ik nu heen moet. Owja ik moet naar Emma maar hoe? Waar moet ik heen als ik omringt word door zwarte mannetjes. Ik houd mijn boog klaar voor gebruik, terwijl ik met mijn rug tegen een muur ga staan. Bang kijk ik om me heen, niet weten wat ik nu moet doen. "Waar ben je klein mormel" ik schrik en druk mezelf nog meer tegen de muur aan. "Gotcha" ineens gaat het heel snel ik voel een arm om me keel die me naar voren sleept en iets scherps tegen me keel. Ik kijk naar beneden.
Holy shit een mes? Ik slik, hier eindigt mijn leven dan. Een traan rolt over mijn wang, niet zo dramatisch doen Alysha denk aan de dingen die Thom je heeft geleerd. Bij de gedachten moet ik bijna glimlachen, maar in deze situatie gaat dat iets te ver. "Laat me gaan" ik voel de greep verstrakken "kom mee" de man sleurt me naar achteren en ik voel mijn adem minder worden door zijn greep. Ho ik ga mijn leven niet beeindigen, ik besluit een knietje naar achter tegeven maar dat was niet slim. De man viel naar achter en ik voel mijn keel beginnen te bloedden, shit happens. Ik geef de man een trap en ren naar de ander kant van het dak.
De pijn is niet te snijden en mijn hele shirt zit onder het bloed. Ik moet hier weg, ik kijk om me heen en zie een uitweg. Ik moet springen, twijfelend kijk ik naar de ruimte tussen de twee daken. Na een tijdje besluit ik toch maar via een regenbuis naar beneden te glijden. Ik kan nu drie dingen doen. Een ik ga naar mijn kamer maar dan zal charlene mijn keel zien. Twee ik ga naar Emma maar dan weet ze het direct. Drie ik kan naar Thom, maar die zit in de school.
Waar is Thom zijn kamer eigenlijks? Ik voel mijn mobiel trillen Thom. Ik neem op "Thom waar ben je?" "Jezus ik probeerde je zovaak te bellen is alles goed?" ik zucht "eh ja ben je nog in de school?" "Ja maar ik kom er bijna uit" huh? Hoe bedoelt hij dat nou weer? "Waar is je kamer? "across yours" ik glimlach, mooi dan ben ik dichtbij. "Heb je een sleutel ergens? Ik moet even wat doen voor ik terug naar de mijne kan gaan." ik leg mijn hand op mijn keel en zie dat mijn hand onder het bloed zit. "Onder de mat, zie je zo" en Thom hangt op. Snel haast ik me naar zijn kamer, in hoop dat hij alleen slaapt maar volgens mij wel.
Na een douche sta ik voor de spiegel mijn nek te verbinden met verband, ik grinnik even omdat het er gek uitziet. Ik loop in mijn ondergoed naar de kast van Thom en kies een oversized shirt uit en trek het aan. Verleidelijk kijk ik naar het bed, waarom ook niet? Ik ben moe. En met die gedachten kruip ik warm onder de dekens.
Pov Thom
Eindelijk heb ik de luik door gezaagd. Ik haast me de trappen af en stop even om uit terusten. Ik heb zo'n voorgevoel dat Alysha niet helemaal oke is, ik neem een sprintje en ren de school uit richting mijn kamer. "Alysha?" voorzichtig open ik de kamerdeur maar ik zie niks wat het is donker. Ik loop naar mijn bed en zie een gedaante er in liggen, ik grijns en loop naar de badkamer om schone kleren aan te trekken. "Holy shit" ik schrik me kapot als ik handoeken zie liggen en kleren vol bloed. Ik trek snel schone kleren aan en loop naar het bed. "Alysha?" ik ga op bed zitten en trek de deken een beetje van haar af. Snel doe ik het licht aan om te zien wat ze heeft, ik zie verband om haar nek en ik doe het licht weer uit. Hoe is dit gebeurd? Ze moest alleen maar het dak af zien te komen? Ik zucht en ga in de vensterbank zitten. "Thom?" ik schrik uit mijn gedachten als ik de zwakke stem van Alysha hoor. "Hey gaat het?" ik draai me naar haar om. "Ja gaat wel" ik hoor haar zuchten "wil je niet slapen?" vraagt ze zacht. "Ik wist niet of je dat wel goed vond " ik glimlach zwakjes. "Tuurlijk het is jouwn bed" ze klopt zachtjes op de lege plek naast haar en ik loop naar haar toe en sla de dekens open en duik eronder. "Slaaplekker Alysha" ik druk een kus op haar voorhoofd "slaaplekker Thom" mompelt ze nog en al snel is ze in slaap.
Pov. Alysha
"Nee, laat me met rust" ik voel steken in mijn hart maar ik blijf door rennen. Vijf mannen rennen achter me aan en ik voel mijn longen happen naar adem. "Alysha we zullen je altijd vinden" bang spring ik over een boomstam heen en ren het bos in. Ik ontwijk alle bomen, snel kijk ik achterom en zie ze steeds dichterbij komen. Mijn knieen beginnen te knikken en ik voel me duizelig worden wat gebeurd er? Ik ren het bos weer uit en kom bij de rand van een ravijn. Ravijn? Ik kijk naar beneden en zie kilometers diepte, ik kijk achterom en zie het bos verdwijnen. De mannen komen op me af en ik herken een van de mannen. Thom nee dit kan niet waar zijn? "T-thomm" ik neem een stap terug maar merk al snel dat ik niet veder kan. "Ik blijf je je hele leven volgen Alysha whahaha" hij neemt een stap dichter bij en opeens word alles zwart.
"Neeeeghh" "Alysha wakker worden!" ik voel twee handen me wakker schudden eb ik schiet omhoog. "Had je een nachtmerrie?" ik knik "wacht ik haal wat water voor je" Thom loopt weg. Hij moest eens weten dat het over hem ging...
Hiii!
Volgens mij is het aardig lang geleden dat ik heb ge-update maar dat komt omdat ik bezig ben met een nieuw verhaal! En ik denk dat ik het binnekort online zetMorgen laatste dag school! Yeaaaaah
IK WENS IEDEREEN EEN FIJNE KERST EN EEN GELUKKIG NIEUWJAAR!!!❤⛄
voor kerst update ik nog een big christmas special en voor de rest van de vakantie zal ik denk ik helaas nier updaten omdat mijn hele vakantie vol is gepland! Eindelijk kan ik mijn soort zusje uit wit rusland weer zien
Gaan julie nog wat leuks doen deze vakantie?
X
Vote &comment als kerst cadeautjeeee
JE LEEST
The undercover girl
Teen FictionAlysha Benson leeft een ongewoon tienerleven. Met haar vader heeft ze de wereld afgereisd van plek naar plek maar uiteindelijk krijgen ze een huis waar ze voorgoed blijven, North-Californië. Waarom deze plek? Ze kijkt erna uit om naar school te gaan...