H7- what's going on..

792 23 0
                                    

¨Aly?...ALYYYYY?¨  voorzichtig open ik een oog al snel volg de andere, waar ben ik?. ¨Waar ben ik?¨ kreunend gaat mijn hand naar mijn bonkende hoofd, ¨ Godzijdank Aly¨  ik zie Emma´s kop boven me hangen. ¨Wat is er gebeurd Em?¨ ik probeer omhoog te komen maar het lukt niet, ¨ Dave heeft je kop tegen de muur geramt en toen was je knockout en heb ik je naar mijn huis gebracht¨ ik glimlach zwakjes naar haar.¨Thanks Em¨ ik pak het glaasje water naast haar bed, ¨Waarom deed Dave dit?¨ ik kijk haar vragend aan. ¨ Hij zag julie zoenen, en en veder weet ik het ook niet waarom¨ ze loopt naar het gordijn en schuift het open, pijnlijk kijk ik naar de zonnestralen die naar binnen vallen. ¨ Ga douchen, dan maak ik wat eten voor je.¨ met een bonkend hoofd stap ik even later onder de douche , na een tijdje zakt de pijn weg ik stap de douche uit kleed me snel om in een jumpsuit doe make up op en bind mijn haar in een hoge staart. ¨ Ik voel me stukken beter Em, thanks¨ ik drink het laatste beetje op van een heerlijke smoothie ¨ wat gaan we vandaag doen?¨ Emma buigt naar voren pakt haar haar en bind het ook in een staart ¨ laten we naar het strand gaan?¨. Ik zie Emma´s ogen twinkelen ¨ Kom¨ ze pakt mijn hand en sleurt me mee.

Even later ploffen we neer op het zand, heerlijk de stilte en het ruisen van de zee. ¨ Volgens mij zijn we nu al een kwartier stil¨ Lachend stoot Emma me aan, ¨ Waar zit je met je hoofd Aly?¨ zuchtend kijk ik haar aan ¨ ik ben bang dat ik mijn vader straks tegen kom ¨ Ik frutsel wat aan mijn armbandje en weer is er een lange stilte, dan schiet het me te binnen ik heb Emma niks verteld. ¨Sorry je hebt vast niet door waar ik het over heb, en ik kan het ook niet zeggen maar het is niet erg leuk¨ schuldig kijk ik haar aan, ze heeft een verbaasde blik maar ze hersteld zich meteen. ¨ Als je wilt mag je bij mij slapen als je wilt?¨ ik pak mijn mobiel en kijk hoelaat het is , ik kan het niet doen ooit moet ik hem onder ogen komen. ¨ Nee ik ga wel naar huis, nu ¨ ik sta op en pak mijn spullen ¨Sorry Em ¨ snel loop ik weg , opweg naar hell.

¨PAAPP, ben je thuis?¨ ik open de kamer deur en kijk of hij hier is, nee dus dan maar naar mijn kamer. Eerst maar eens drinken pakken, onder weg naar de koelkast kom ik allemaal flesjes bier tegen. Geweldig pap helemaal geweldig, er is een briefje op de koelkast geplakt snel pak ik het op
¨ Ontmoet me om 19,20 om de hoek ¨ wie the hell schrijft nou zoiets? Het is mijn vaders handschrift niet wat me gerust steld, wacht het is mijn vaders handschrift niet. OMGG wie is hier geweest ¨ Paaaaaaaap!!??¨ ik ren als een gek door het huis en tuin heen, nergens is die vent als ik hem nodig heb. Snel kijk ik op de klok 19.09, ik heb nog 10 minuten ik ren de trap op check mijn haar pak mijn mondspray jaa je weet maar nooit. Vlug doe ik vans aan en stap de deur uit, nou wil ik weten ook wie dat verdomde briefje heeft geschreven als ik om de hoek van de straat loop zie ik iets wat ik nooit had verwacht...

sorrryyyyyy voor het korte hoofdstuk, het moest een beetje snel haha.

Byee xx

The undercover girlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu