H15- Things are getting serieus

541 29 4
                                    

"Thom we gaan" ik trek Thom van Luke af en sleep hem mee het bos uit. "Gaat het?" ik kijk naar zijn rode wangen "ja, ga alsjeblieft niet met hem om oke?" Ugh wat denkt hij wel niet ik ga om met wie ik wil. "En waarom niet" ik draai met mn ogen "nou?" ik hou Thom tegen "eh dat kan ik niet zeggen gewoon niet" ik zucht. "Je moet trouwens je iphone in de gaten houden" zegt hij "hoezo? En welke van de twee" grinnik ik. "Allebei als de een afgaat hebben we iets te doen en als de andere afgaat gaan we wat eten. Deal?" ik knik en loop weg van hem richting mijn kamer.

" Hey Char" ik loop naar binnen en pak de beide telefoons en stop ze in mijn broekzakken. "Heey girl" ze loopt op me af en houd haar hand voor me "Oh wauww" ik kijk naar een ring die om haar vinger zit. "Gekregen van Dave, lief he?" ik glimlach wat schattig. "Ja ik ga even douchen " en ik loop de badkamer in.

Ik stap de douche uit en wikkel mezelf in een handoek, shit kleren vergeten. Ik loop de kamer in direct door naar de kledingkast "KuchKuch" verschrikt blijf ik staan en draai me langzaam om. "Aaaaah Thom eikel" ik zoek om me heen en pak get eerste wat ik zie en smijt het naar hem. " Hallo jij loopt zo de kamer in" mompelt hij als hij een vliegende teddybeer ontwijkt. "ERUIT NUUUUUU!" Ik raap de kleren van de grond en loop naar de badkamer.

Als ik me omgekleed heb en mijn make-up op heb zit Thom nog steeds op mijn bed. "Wat moet je?" ik plof naast hem neer "we gaan uiteten" serieus? Hij zou bellen! Ik smijt een kussen tegen hem aan "Stop met dingen tegen me aan te gooien" "Jij zou mij bellen en inplaats van dat denk je maar gewoon zo eventjes langs te komen " hij begint te grijnzen. "Beste keus ooit, je handdoek was trouwens veeel te kort" ik bloos "ach niet man hou je bek" lachend staan we op.

"Wat wil je eten?" we lopen door de stad heen opzoek naar een geschikte eetplek. "Zeg jij het maar" ik haal een hand door mijn haar heen "KFC kom" hij trekt me mee naar binnen.

" Zo kunnen we even praten?" we hebben een rustig plekje uitgekozen in de hoek. "Eh ja waar wil je het over hebben?" ik kijk Thom vragend aan "Emma" ik knik "ik snap er niks van Thom, ik snap de hele bedoeling hiervan niet. Maar ik weet wel dat ik het dood eng vond in dat bos toen met die mannen" hij knikt en ik neem een slok drinken. "Je zag er niet bang uit, maar het doel is dat je haar gewoon in de gaten moet houden. Als ze snachts weg loopt of met vreemde mensen praat" ik knik "Maar wat doe jij dan?" dat ik hier nog nooit eerder aan gedacht had. "Ik ben er echt voor de details van de mensen die haar bedreigen. Jij bent er voor haar om haar te beschermen en ik ben er om de mensen neer tehalen" ik slik "J-je bedoeld toch niet?" Thom zucht. "Als het echt moet wel ja" ik schrik "kunnen ze niet gewoon in de gevangenis?" Thom legt zijn hand op die van mij en ik voel dat ik moet blozen. "Dit zijn niet zomaar mensen die een foutje hebben gemaakt, deze mensen hebben zulke extreme dingen gedaan en de politie weet hier trouwens niks vanaf helemaal niks oke? Dus denk niet dat als er iets is dat je de politie kan gaan bellen" ik trek mijn hand terug "pff ik zou echt geen politie bellen hoor" hij begint te lachen "je verraad jezelf " hij geeft me een knipoog.

"Hoelaat is het?" ik kijk op mijn telefoon. "Oh het is al bijna negen uur, zullen we zo terug gaan? Het word al bijna donker en-" "ahw ben je bang in het donker" onderbreekt Thom me. "Nee dat wou ik niet zeggen" hij grijnst "wat wou je dan zeggen?" en hij geeft me een duwtje " Ja eh laat nou maar eh" en hij begint te lachen. "Ey je iphone gaag af" ik voel inderdaad mijn broekzak trillen "shit het is de andere iphone" Thom's ogen worden groter "het is een berichtje" ik open de SMS
"Ze is in de school gekomen. Blijkbaar had ze een sleutel ga achter haar aan of probeer haar tevinden nu!!"

Ik kijk naar Thom eigenlijks word ik hier een beetje bang van maar hij blijkbaar niet. "Dat word rennen" en hij trekt me mee.

"Oke ik moet echt wat aan mijn conditie doen" ik begin te hijgen als we eindelijk bij het school terein aankomen. "Kom hier hebben we geen tijd voor" en Thom pakt mijn hand en we lopen naar binnen. "Hoe kom je aan een sleutel?" ik voel een hand op mijn mond "sst, jij onderzoekt de bovenverdieping ik ga naar de kelder" en hij sluipt weg. Waaaat nee dit kan hij mij niet aan doen, de spanningen zijn nu duidelijk te voelen en mijn adem word steeds zwader. Oke focus, in plaats van hier te staan moeten we naar boven "goh wat slim van me" ik sla mijn hand voor mijn mond. Oke dat was dom. Ik sluip de trap op en stop even om te kijken of ik iets hoor.

Als ik niemand op de gang zie loop ik door de gang naar het achterste gedeelte en check alle lokalen. Niks logisch wie gaat er nou dingen bespreken op een plek met camara's. Shit camara's ik kijk om me heen lekker slim dit. Ik pak mijn iphone voor dit soort dingen en zoek naar de plattegrond van de school. Aha er is ook nog een bovenverdieping, ik zoek de trap op en sluip naar boven door een luik heen en verstop me achter een kast.

"Alsjeblieft ik doe alles maar laat haar met rust" ik hoor mensen fluister achter de deur en ik krijg het benauwd. Ik loop wat dichter bij in de stoffige kamer en ga achter een paar dozen zitten die vlak bij de deur naar een ander hok gaat. "Hoorde je dat? Je hebt toch niemand verteld dat je hier bent he?"  shit hoe kunnen ze mij gehoord hebben? Ik hoor een klein kreetje van Emma. Shit hij moet haar nu niet pijn doen.

De voetstappen komen richting de deur en ik neem een stap naar achter en houd mijn adem in. Shit ik voel in mijn zakken, hoe dom zijn we ? Wie gaat hier godverdomme zonder ook maar een wapen heen? De voetstappen stoppen bij de deur maar de deur zelf gaat niet open. Opgelucht haal ik adem "we zijn nog niet klaar met praten dame" de voetstappen komen weer dichter bij maar dit keer van de andere kant. Shit Thom.

"Ik zei toch de boven verdieping niet de zolder verdomme" Thom komt vloekend door de luik. Ik gebaar dat hij zijn bek moet houden maar het is al telaat. De man komt de deur uit stormen en probeert Thom aantevallen maar hij ontwijkt. Hij gebaard dat ik naar Emma moet gaan maar als ik de kamer in kom is Emma al via een andere luik weg. Ik ren naar de luik en jump de trap af.

Rennend ren ik de school uit en zie ik Emma richting de kamers gaan. Mooi die is in ieder geval weg, mijn hart bonkt in mijn keel shit Thom. Ik kijk om naar het gebouw, zal hij wel wapens mee hebben? Nee natuurlijk niet shit. Ik betrap mezelf erop dat ik de laatste tijd wel veel shit zeg. Ik ren naar het bos naar het huisje met al die spullen erin. Ik draai de deur open en pak het eerste wat ik tegen kom "pijl en boog" ik gooi het over mijn schouder en ren terug de school in alle trappen op en de zolder.

Met een ingehouden adem houd ik mijn oor tegen het luik om te horen of ze er nog zijn. Als ik niks hoor doe ik voorzichtig het luik open en klim er doorheen. Met mijn pijl en boog gericht zoek ik door de donkere kamer heen. Niemand, "thom" fluister ik. Ik hoor wat gekreun uit de andere kamer en ik bedenk me niet en ren de deur door naar Thom. "Thom gaat het?" ik gooi mijn spullen weg en kniel naast hem neer. Over zijn hele gezicht zit bloed en zijn ogen zijn helemaal kapot, de tranen lopen over mijn wangen "Shit Thom het spijt me zo" hij glimlacht zwakjes als ik met mijn kleren zijn gezicht probeer schoon te maken. "Waarvoor?" komt er moeizaam uit. "Ik had sneller moeten zijn ik had je moeten verdedigen" hij pakt mijn hand. "Ga" "w-wat? Maa-" "ik zei GA Alysha, ga naar Emma toe en kijk of ze in haar kamer is" ik slik, ik kan hem niet alweer alleen laten. "Maar jij dan?" "ik red me wel, ga nou" ik zucht en pak de pijl en boog en loop naar de luik. "Ehh Thom hij is opslot?" hij komt moeizaam omhoog "waaat?" ik trek nog een keer aan de luik. "Ja ik denk dat tie hem opslot heeft gedaan" "probeer de andere" ik knik en ren naar de andere luik. "Ook opslot" schreeuw ik. "Shit shit shit Emma!" ik schrik "wat Emma?" hij staat op " nu gaat hij natuurlijk naar Emma toe, Alysha ga door het dak raam" ik kijk onhoog tegen het schuine dak zit een smal raampje . "No way" ik loop er naar toe en Thom duwt hem open. "Kom ik geef je een pootje" hij pakt mijn voet en tilt me omhoog. Onhandig klim ik het raam uit en draai me om naar Thom "Eh wees voorzichtig Alysha" thom pakt mijn hand en knijpt er in. Even ben ik van de wereld maar al gauw glijd ik naar beneden zodat ik op het platte dak sta.

Ik zoek om me heen naar een uitweg en zie alsnel dat dit niet makkelijk word. ik sprint naar een ladder tegen de muur en klim omhoog. " Hey jij daar! " ik kijk achter om en ontwijk nog net een pijl en een vaag zwarte schim. Holy fuck things are getting serieus. Ik pak mijn boog en richt om de man, blindelings schiet ik en klim ik omhoog.  " Aaaahaw Fuck" ik hoor de man schreeuwen en ik glimlach, goed gedaan meid goed gedaan.

woehoee hoofdstuk 15 ! 
Ik wou even bedankt zeggen voor de mensen die een reactie achter laten en mijn verhaal voten! Het betekent veel voor me. De helft leest dit waarschijnlijk niet maarja

Comment and vote darlingss ❤✏⭐⭐

The undercover girlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu