Hier is de kerst special!
Heb de spellings fouten niet gecontroleerdXo
"Je moet echt naar de dokter, nog even en hij had je strot door gesneden" thom ploft naast me op bed. " Haha je kan ook overdrijven hoor" ik geef hem een klein duwtje. "Oke oke, laat dokter Thom eens kijken we moeten toch het verband vervangen." Ik begin te lachen en schuif dichter naar hem toe zodat hij het verband eraf kan halen. Ik voel het verband een beetje vast plakken aan de wond, stevig bijt ik op mijn tanden geen idee of dat helpt maar ze zeggen het altijd dus het zal wel.
"Het valt mee" mompeld Thom als hij met een nat doekje het bloed weg haalt "het is gewoon een rot plek" ik glimlach voorzichtig. "Gelukkig maar dokter Thom" hij begint te lachen "hier doe een sjaal om en haal wat kleren en ga dan naar Emma" ik zucht "wat moet ik zeggen dan?" "Nou gewoon of ze mee wilt ontbijten" ik knik. "Eh Alysha?" ik draai me weer om zodat ik Thom weer aan kijk. "Zie ik je later?" ik glimlach "sowiezo" en ik gooi de deur achter me dicht. Serieus Alysha sowiezo? Ik haal me schouders op en loop naar buiten.
Een koude wind komt me tegenmoet, ik begin te rillen in het te grote shirt van Thom. Schichtig kijk ik om me heen, niemand mag dit zien want ik hem geen broek aan, nou heb ik mazzel dat het shirt bijna tot mijn knieen komt maar alsnog. Ik spring snel achter een bosje als er een paar jongens naar hun kamers lopen. Hoe komt Thom eigenlijks aan een sjaal? Vraag ik hem later wel. Als de jongens voorbij zijn begin ik te lopen naar de overkant, snel begin ik te rennen en kijk ik achterom of niemand me ziet. Patsss
Ik voel steken door mijn lichaam, ben ik tegen een muur opgebotst ofzo? "Alysha?" shit shit shit. Laat het hem niet zijn laaaat het hem in godsnaam niet zijn. Ik krabbel omhoog en kijk recht in de ogen van de jongen waar ik zo niet opgehoopt had. "Eh Luke" stammel ik "wat doe jij hier?" ik bijt op me lip en trek mijn shirt naar beneden. "Oh laat maar ik zie het al" ik kijk hem aan en zie een soort van pijn in zijn ogen. Pijn? Dat kan niet, Luke die ergens omgeeft. Hij loopt weg maar ik hou hem tegen, shit wat doe je nou. "H-het is niet wat je denkt" ik kijk naar mijn voeten "waar lijkt het dan op?" ik kijk hem weer aan en nu is hij degene die op zijn lip bijt. "Ehh nou, w-we zijn ge-gewoon en ik had drinken gemorst en ik was in slaap gevallen." Ik betrap mezelf erop dat ik niet echt geloofwaardig klink. "Ik mis je Malia" Luke pakt mijn handen vast en knijpt er even in, mijn knieen beginnen te knikken. Wat doet hij toch met me? Ik glimlach even naar hem. "Waarom heb je een sjaal om?" ik grinnik even. "Voor de kou" Luke slaat een arm om me heen en trekt me in een knuffel. "Hopelijk helpt dit" fluisterd hij in m'n oor "Luke" ik duw hem zachtjes weg. "Ik meende wat ik zei" ik kijk weer naar mijn voeten.
Ik voel twee vingers onder mijn kin en zachtjes duwt hij mijn hoofd omhoog en voel ik de pijn door mijn stijve nek gaan. Hij kijkt me nu recht in de ogen aan, "dat maakt me niks uit Malia" ik huiver even van zijn woorden en langzaam komt hij dichter bij. Ik voel zijn warme lippen op de mijne en mijn hart begint sneller te kloppen. Als hij stopt glimlacht hij en loopt tie weg richting zijn kamer, zodra ik me omdraai om veder te lopen zie ik Thom een eindje vederop staan. Shit, zou hij het gezien hebben? Zachtjes loop ik naar hem toe alsof ik me betrapt voel, waarom eigenlijks? Ik ben hem toch geen uitleg verschuldigt? "Eh je was je kleren vergeten, dus ik heb ze even in een tas gedaan" ik knik en pak de tas "bedankt" als ik me omdraai om weg te lopen pakt thom mijn pols en draait me om.
Wat doen jongens toch met me? Vroeger boeide jongens me echt niet, maar sinds ik hier ben? "Alysha" fluisterd Thom en trekt me voorzichtig dichter bij. Nee hij gaat toch niet doen wat ik denk dat ik ga hij gaat doen? " Blijf alsjeblieft bij hem vandaan. Hij is niet wie je denkt dat hij is" boos duw ik hem van me vandaan, " wat denk je wel niet? Dat je nu opeens mijn leven bepaald omdat we samen een soort missie hebben gedaan? Vergeet het Thom. Jezus wat ben jij een eikel." de tranen glijden over mijn wangen, ik haat het dat ik zo emotioneel ben. Snel ren ik naar mijn kamer en smijt ik de deur dicht.
JE LEEST
The undercover girl
Teen FictionAlysha Benson leeft een ongewoon tienerleven. Met haar vader heeft ze de wereld afgereisd van plek naar plek maar uiteindelijk krijgen ze een huis waar ze voorgoed blijven, North-Californië. Waarom deze plek? Ze kijkt erna uit om naar school te gaan...