Vyndám šíp z toulce, založím ho do rýhy v luku, natáhnu tětivu, nadechnu se a představím si, jak šíp míří do místa, kde chci aby skončil. Když pustím šíp, chvíli letí a s hlasitým zvukem se zabodne do hlavy slaměného panáka.
"Vau, pěkný zásah! Přímo do hlavy!" Začne jásat Shiva. Zahledím se na probodlého panáka a moje koutky se zvednou.
"Tak, viděly jste malou ukázku. Teď je řada na vás. Vemte si každá luk a jeden šíp." Dívky poslechnou a každá si vezme.
"Sephinrotha vám ukáže základní postoj na výstřel." Sef pokývne hlavou, rozkročí nohy na délku ramen, pozvedne luk, zaklepe ukazováčkem po rukojeti luku, založí šíp a natáhne.
"Postojů je spousta, ale tento, ve kterém stojí, tak ten je pro začátečníky nejlepší. Máte nad šípem větší vliv. Tyto luky jsou dělané na krátkou vzdálenost, ale lítají rychle. Kdyby ste měly luky na dálku, které jsou o dost větší a těžší, tak by většina z vás měla problém to ustát."
"Výstřel," pokynu čekající Sephinrothě. Ta pustí šíp a ten se zaryje na místo, kde je srdce.
"Výborně." Podívám se na ostatní. Ty stojí, drží luky a koukají na mě. Lehce se na ně s úsměvem zašklebím.
"Na co čekáte? Prosím." Ukážu rukou na panáky. Tím dám pokyn, že mohou střílet.
Gundula nemá nejmenší problém, aby její šíp našel protivníkova. Zřejmě už střílela.
Rissa a Yrbeth se radí se Shivou, jak na to mají přijít. Jejich šípy létají rovně, ale jen párkrát se střelí do terče.
Překvapí mě Ciel a Ignissa. Své tři šípy vystřílelí během chviličky.
Když všem dojdou šípy dojdu k panákům a zjišťuji, jak každá z dívek dopadla. Když sbírám jednotlivé šípy něco mě napadne. Co když to uděláme v podobě soutěže? Dojdu k dívkám a podělím se se svým nápadem. Výhra je v podobně luku, který nechám vyrobit nejlepším lukařem v Malevu. S tímto nápadem všechny souhlasí.
"Budete každá mít tři střely. Čím víc bude váš šíp ke středu, tím více bodů dostanete. Pokud se netrefíte, tak máte nulu. Nejsou žádné opravy." Souhlasně kývnou hlavou. Terč má několik kruhů. Okraj je bez barvy, červená, modrá a střed je černý. Čím více se kruhy blíží ke středu, tím jsou užší.
"Fajn, kdo chce začít?" Chvíli se nikdo nehlásí až pak předstoupí Sephinrotha. Zamíří a vystřelí. Netrefí se přímo do černé, ale i tak to není špatné. Druhá střílí Rissa, pak Yrbrth, Gundula, Shiva, Ciel a nakonec Ignissa. Rissa s Ignissou se netrefí. Yrbethin šíp je v červené. Ostatní se trefily do modré.
První kolo:
Sephinrotha, Gundula, Shiva a Ciel 15.
Rissa a Ignissa 0.
Yrbeth 10.
V druhém kole se holky začnou naschvál rozptylovat. Když střílí Gundula, Rissa zakřičí, že támhle letí pták. To Gundulu rozhodí a netrefí se. Nějak podobně to jde i u ostatních. Jediný, kdo se trefí do černé je s překvapením Ciel.
Druhé kolo:
Sephinrotha 30.
Rissa 10.
Gundula, Ignissa a Yrbet 20.
Shiva 25.
Ciel 30.
Oznámím jejich pořadí. Ciel se Sephinrothou si prohodí pohledy a oběma se zajiskří v očích. Je mezi nimi menší rivalita, avšak pak od sebe odtrhnou pohledy a obě se usmějí.
Sephinrotha ystřelí a tentokrát její šíp končí přesně v prostředku. Rissiin, Ignissin a Gundulin šíp skončí v červené. Yrbeth a Shiva se trefí na okraj černé. Jako poslední je na řadě Ciel. Ta před vypuštěním šípu se hluboce nadechne a s výdechem pustí šíp. Ten letí přímo do prostředka terče, kde roztříští Sephinrothin šíp na několik částí. Dívky nevěřícně koukají, co se to právě stalo. Pak s hlasitým jásáním začnou Ciel chválit. Blondý tam minutu stojí jako hromádka neštěstí, ale pak se usměje a zčervená, jak rajče.
"Tak bych prosila klid. Po třetím kole to vypadá následovně: na posledním místě se umístila Rissa." Ta se vesele jen směje.
"Na předposledním místě máme Gundulu, Yrbeth a Igniss." Zelenka se s uraženým pohledem zadívá na Rissu. Ta jí odpoví omluvným pohledem.
"Třetí obsadila Shiva." Prý to mohlo být lepší.
"Kohopak máme na druhém?" Udělám delší odmlku a těkám pohledem mezi Ciel a Sephinrothou. Když ostatní začnou být nedočkavé, tak odpovím "Sephirotha".
"A k mému překvapení, vítězkou je Ciel. Na to, že si v životě nedržela luk, tak ti to opravdu šlo." Usměji se na ni. Na to mi odpoví: "Nikdy jsem neříkala, že jsem luk nedržela. V Confluxu jsem si vybrala lukostřelbu k učení."
Sephinrotha podá Ciel ruku a obě si s nimi potřesou.
"Tak jo. Pro dnešek jsou vaše aktivity ukončeny. Teď máte hodinu čas. Pak je večeře. Tahle je dnes opravdu povinná, tak bych byla radši, kdyby jste tam všechny byly. A hlavně v čas. Teď můžete jít." Na to se všechny rozprchnou a já zůstanu sama.
Dojdu do kasáren, kde poprosím služebné, zda by mohly uklidit cvičiště.
Zakručí mi v břiše. Tak a jde se do kuchyně. Pomyslím si a rozejdu se dát si něco na zub.
ČTEŠ
Dungeon [VELKÉ PŘEDĚLÁVÁNÍ]
FantasyUtekla jsem od nich. Od svých lidí. Všichni do jednoho mrtví. Sice jsem jako jediná přežila, ale pořád cítím pocit viny. Neměla jsem utíkat. Měla jsem být silná a bojovat. Kdyby mě viděli moji rodiče. Co by si asi tak řekli? Jejich dcera je zbabělec...