Portál

127 13 0
                                    

"Jdeme s vámi." vykulím oči na dívky stojící nebo sedící v místnosti.
"S Gundulou to máme stejně po cestě. A Rissa jede s námi. " podívá se s úsměvem Shiva na obě kamarádky.

"Jdu taky." oznamí Ciel se vzdviženou bradou.

Můj pohled padne na Sef, Zoe a Ignissu. Zeptám se: "A co vy?"
Do toho se vloží Jed.
"Zoe nikam nejede. Jako moje žena tu bude muset zůstat. Budu ji připravovat na povinnosti královny. Ostatní, s prominutím, jsou mi jedno."

"Ráda bych šla, ale chtěla bych tu vypomoci, co jen nejvíce budu moci." Řekne Sef. Bylo mi hned jasné, že tu někoho poznala a byl to náš stájník Henry. Proto tu chce zůstat.

"Igniss? Co máš v plánu ty?" ta se zadívá na svou sestru a obě na sebe kývnou.
"Musím zpátky do Confluxu. Někdo musí vládnout a náš otec už nemá moc sil. Ciel dostane možnost si rozšířit své schopnosti. Až se vrátí, tak pojedu zase někam já." světlušky se se slzami v očích obejmout a řeknou si své zbohem. Pro zatím.

Oznámím čas odjezdu. Všichni se odebereme do svých pokojů a začneme balit. Do velkých přepravních brašen si zabalím nějaké oblečení a různé vychytávky jako například křesadlo, v kuchyni menší hrnce, nůž, kompas a další.

Večer se máme sejít na nádvoří, kde čekám já a Alamar s připravenými koňmi. Každý kůň měl na sobě jedny velké brašny spolu s přikrývkou vzadu na sedle a druhé menší před sedlem. Na zádech mi vysel luk se šípy. U pásku byla přivázána dýka. Al měl velký těžký meč černé barvy. Nebyla to však jediná věc, kterou jsem na něm viděla poprvé. Jeho zlaté vlasy byly staženy do culíku. Tím se mu odhalily jeho ostře řezané křivky v obličeji. Chvíli jsem to obdivovala, než mě přerušily kroky. Zbytek dorazil.

Gundula, Rissa a Shiva se vyhoupnou do sedel. Ciel se mezitím rozloučí se Zoe. Něco jí řekne a Z se pořádné rozesměje.

Dojdu ještě za Z. "Doufám, že až se vrátím, tak tu bude v pořádku." prohodím ironickým hlasem k Jeddiemu stojící o kousek dál.

Ten se rozesměje a řekne, že se o Zoe bude velmi pečlivě starat. Zadívám se na ni a obejmu ji. "Budeš mi chybět Z."
"Ty mně taky". Odpoví přidušeným vzlykem. Zvednu jí hlavu a slzy jí stékají po tvářích proudem.

"Přestaň nebo to tu vyplavíš." obě se zasmějeme. Vydám se k Silver a nasednu.

Naposledy se všichni rozloučíme a naše skupinka zamíří k bráně. Projedeme městem, kde se poddaní loučí s budoucím pobočníkem krále. Některé děti nás doprovodí až za město, kde nás i opustí.

Za několik minut dojedeme k obrovské konstrukci ze železa, kostí a zlata. Konstrukce vypadá jako obrovská futra bez dveří. Na horní straně je vytesána hlava draka s otevřenou tlamou. Dlouho jsem necestovala portálem.

"Stát." okřikne nás medúza- žena s hady namísto vlasů- před portálem. Doplazí se těsně před koně. Ti nervózně zafrkají a někteří i přešlapují.

"Nemohu vás pustit dál bez prohlídky."
Alamar sesedne ze svého koně a dojde k portálu. Při tom se na medúzu usměje: "neměla by jsi dneska hlídat Labyrint Mex?" Hadi na její hlavě hlasitě zasyčí.

Proto Alamar vytasí meč, poklekne a začne odříkávat složité věty ve starém jazyce. Po odříkání se vyplní portál něčím, co vypadá jako kapalina. Je černá se zelenými podélnými vlnkami.

"Všichni víme, kam se chceme přesunout?" všichni souhlasně na alamarovu otázku kývnou.

Cestovaní portály má jednu nevýhodu. A to tu, že pokud nevíte kam chcete, tak vás vyhodí někde, kde se otevřel portál naposledy. Nebo druhá varianta, že budete roztrháni.

První vejdou děvčata až nakonec zůstanu já s Alem. "Nervózní?" zeptá se.
"To ne. Ale bojím se, že neuspěji."
"Dal, my je najdeme. Zkus trochu věřit."
Zadívám se mu do oříškových očí a políbím ho.

"Ten portál nezůstane otevřený věčně." odsekne znechucená Mex. Pohlédnu na portál a vyrazíme s Alem spolu. Při vstupu do kapaliny mě polije pocit horkosti. Můj tep se zrychlí. Vybavím si místo, kde chci být. Moje tělo se začne trhat na malé částečky. Cítím se tak volná.

Najdu vás. Jen tak se nevzdám. I kdybych měla prohledat Peklo.

Dungeon [VELKÉ PŘEDĚLÁVÁNÍ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat