V sále si všichni užívají. Je tu hodně lidí. Jak se všichni baví a překřikují, tak je těžké zaslechnou, o čem vůbec diskutují. Občas zaslechnu nějaké slovo. Vzadu hraje menší orchestr. Na stolech je spousta jídla. Jelikož jsem přišla později, tak jsem prošvihla přípitek a předkrm.
Někdo mě chytí za ruku a otočí mě čelem k sobě. Je to Ciel s Ignissou stojící za ní.
"Černá? Opravdu? Má to být oslava, ne pohřeb." Ohodnotí mé šaty. No možná jsem si ty šaty brát neměla. Ale co, teď už se převlíkat nebudu.
Ciel má na sobě tyrkysové šaty se třpytivými rukávy. Ignissa je na tom stejně akorát její šaty jsou červeno oranžové.
"Přišla si akorát, za pět minut začínáme. Doufám, že máš něco vymyšleného." Upozorní mě Ciel s vysoko nasazeným obočím. Usměji se a kývnu hlavou. Ona mi úsměv oplatí a obě odejdou.
Začnu se rozhlížet po místnosti. Jsou tu různí lidé a ne jen ti urození. Což je docela překvapení, stává se málokdy, že by lidé z nižší vrstvy slavili s bohatými.
Můj pohled se zastaví u oříškových očí, které se zarývají do těch mých. Alamar si mě začne prohlížet. Pak zvedne svoji sklenku a pokyne jí na přípitek. Nahodím lehký úsměv a vezmu si sklenku od číšníka a udělám stejné gesto jako on. Ten se zakření a začne konverzovat s jeho bratrem vedle něho.
Pokračuji v rozhlížení. Všimnu si dlouhého stolu plného jídla a dojdu k němu. Ukradnu pár jednohubek a zapiju je bílým vínem.
"Prosím o pozornost." Rozlehne se mužský hlas po celém sálu. Otočím se směrem na parket, kde stojí Alamar. "Máme pro našeho milovaného Jeddieho a i pro vás takové překvapení. Dívky, které se ucházení o korunu, dnes večer předvedou, co dokáží. Jako první bych vám chtěl představit sestry z Confluxu Ciel a Ignissu." Když to dořekne, jde se posadit. V sále se udělá tma.
V černé tmě zazáří menší plamen a objeví se jen obrys postavy. Objeví se i druhý. Plameny začnou různě kroužit a dělat různé obrazce. Zapálí se pár svíček. Světlo odhalí dvě dívky. Jedna drží v rukách ohnivé koule a vedle Ciel se tvoří vodní sloup. Ze sloupu se stane had, který krouží kolem ní. Do toho se přidá ohnivý pták. Je to phoenix, který začne létat nad hlavami diváků. Ti se krčí k zemi a s úžasem to pozorují. Nakonec do sebe had a phoenix narazí a rozprsknou se v malé kapičky a vytvoří duhu, která však netrvá tak dlouho a Ignisse vzplanou šaty spolu s vlasy a Ciel pohltí vír vody. Nikdo snad ani nedýchá. Obě nechají své schopnosti odejít, chytí se za ruku a ukloní se. Všichni v sále začnou šílet. Jak se někteří rychle zvednou k potlesku, tak strhnou skleničku nebo židli.
Jako další přijde na parket Rissa s nějakou koulí v ruce. Zaslechnu pár lidí jak říkají, co bude s tou obyčejnou koulí dělat.
Ona tam chvilku stojí a pak natáhne ruku i s koulí. Klepne na ni prstem. Koule se během vteřiny přetvoří do mechanického malého draka. Je to taková zmenšenina draka z Nighomu, jen s vyjímkou, že není černý, ale měděný. Drak vychrlí plamínek ohně, roztáhne svá malá křídla a doletí před Jeddieho a usadí se před ním. Ten na něj jen nevěřícně kouká. Pak se ale usměje a malého dráčka pohladí po hlavičce.
"Toho jsem sestavila sama. Trvalo to pár hodin, ale nakonec jsem to stihla. Jeddie, prosím berte to jako můj dar pro vás." Řekne Rissa a ukloní se. Jeddie jí poděkuje.
Rissu vystřídá Gundula. Ta začne tancovat barbarský slavnostní tanec. Je to něco neskutečného. Má na rukávech a kotnících rolničky, které vydávají zvláštní zvuk. Jak se Gundula pohybuje, tak vytváří rajskou hudbu pro naše uši. Z ničeho nic se zastaví. Naproti ní přijde Shiva, která má na sobě také nějaké rolničky. Jsou však jiné. Mají jiný tvar a barvu a také vydávají jiný zvuk. Dohromady rolničky vydávají tak strašně krásný zvuk a zajímavý. Ještě do toho dívky různě dupou nebo tleskají. Přirovnala bych to k nějaké bojové písni. Jako poslední skočí snožmo, tlesknou a hned se ukloní. Lidé opět tleskají.
ČTEŠ
Dungeon [VELKÉ PŘEDĚLÁVÁNÍ]
FantasiUtekla jsem od nich. Od svých lidí. Všichni do jednoho mrtví. Sice jsem jako jediná přežila, ale pořád cítím pocit viny. Neměla jsem utíkat. Měla jsem být silná a bojovat. Kdyby mě viděli moji rodiče. Co by si asi tak řekli? Jejich dcera je zbabělec...