"Giselle, Giselle!" Probudím a snažím otevřít oči.
"Hmmm", odpovím nepřítomně osobě hulákající za dveřmi.
"Vím, že máš mít dneska volno, ale potřebovali bychom tě na hradě. Bude se konat ten ples, tak bude více práce", říká mi Trigga stojící už ve dveřích. Zívnu a převalím se ignorantsky na druhý bok.
"Dostaneš dvakrát více odměň, než normálně." Na to jsem se rychle otočila a zírala na Triggu ve dveřích.
"No tak jo." Odpovím nevrle. "Za jak dlouho vyrazíme?" Rychle na ni zavolám, než odejde pryč.
"Obleč se a vyrazíme, udělám ti rychle snídani. Tu si sníš po cestě." Odpověděla a rychle odešla.
Hodím na sebe bílou halenu, černé kalhoty a hnědé vysoké boty. Ani se neobtěžuju česáním svých vlasů a stáhnu je do vysokého drdolu. Zamířím dolů po schodech do kuchyně, kde už čeká Trigga s balíčkem našich svačin a obloženým chlebem. Ten si rychle ulovím a obě dvě jdeme ven.
Písknu a během pár sekund přiběhne Silver. Zastaví se těsně u mě a já jí lehce pohladím po hlavě.
"Trigg?" Zeptám se se zvědavostí.
"Ano?"
"Co že je to vůbec za ples? Nějak jsem o tom neslyšela."
"Opravdu? To je divné , všude a všichni o tom v poslední době mluví."
"No ale já nic nevím."
"Princ Alamar si bude vybírat svou nadcházející. Přijedou ušlechtilé dámy z různých koutů Enrothu. Slyšela jsem něco o Braccadě, Krewlodu a dokonce by měly dorazit sestry z Cofluxu."
"Confluxu? Není náhodou Conflux absolutně nezávislý a nevměšuje se do cizích záležitostí?" Zvedu v otázce jedno obočí.
Conflux leží na jihu Enrothu. Jeho sousedy, které dělí obrovské pohoří, jsou Krewlod a Erathie. Jediný přístup do Confluxu je přes Zemi nikoho. Celé hranice jsou střeženy elementy a těch není zrovna málo - voda, led, oheň, energie, země, magma, vzduch, bouřka a magie. Dalšími ochránci jsou ženy s motýlími křídly, takzvané světlušky a bájní fénixové. Conflux má několik akademií. Největší se nachází ve Wazzaru. Hlavním městem je Ventu, které je rozprostřeno téměř po celém jižním poloostrově.
"Ano, ano, dlouho o nich nikdo neslyšel. Asi to chtějí změnit. Jen přeci proč nespojit pouto se stejně nezávislým královstvím?"
"Triggo, doufám si tvrdit, že narozdíl od nich, se obyvatelé Malevu nemusí ničeho bát. Kdo by dobrovolně chtěl dobýt pevnost, která je pod povrchem pustého ostrova pokrytého skalami?" Teď už jsem měla zvednuté i druhé obočí. Trigga na to neodpověděla. Jen se dívala před sebe. Zřejmě moji reakci nečekala.
Conflux se nikdy nevměšoval do záležitostí jiných zemí v Enrothu. Vždy, když byla nějaká válka a jeho sousedské země požádaly o pomoc, Conflux odvrátil oči pryč. Nechtěli, aby se jakýkoli svár dostal do jejich mírumilovných krajin. Mír a vzdělání, to bylo to jediné, čím se kdy lidé Confluxu zabývali.
ČTEŠ
Dungeon [VELKÉ PŘEDĚLÁVÁNÍ]
FantasiUtekla jsem od nich. Od svých lidí. Všichni do jednoho mrtví. Sice jsem jako jediná přežila, ale pořád cítím pocit viny. Neměla jsem utíkat. Měla jsem být silná a bojovat. Kdyby mě viděli moji rodiče. Co by si asi tak řekli? Jejich dcera je zbabělec...