II

203 14 0
                                    

Když jsem se ocitla v Nighomu, vůbec jsem nepřemýšlela nad tím, že bych zde mohla nadále žít. Tma, hlína, smradlavá řeka Styx, svítící houby a hlavně zdejší obyvatelé. Většina z nich nebyla lidmi. Troglodyti, manticory, minotauři a stvoření, která mi jako jediná připomínala domov- draci. Nebo spíše jejich jeskyně. Nikdy z nich nevylézali. Na rozdíl od našich Greenů, kteří s elfi trávili veškerý svůj čas. Údajně v těch jeskynních nad Malevem žil obrovský drak. Poslední svého druhu. Mezi lidmi se šířili zvěsti, že drak spí na obrovské haldě zlata. Od krále byl však výslovný zákaz tam chodit. Nečekalo tam nic jiného, než smrt.

Nemám se tu vůbec špatně. Ujala se mě starší paní jménem Trigga. Byla to taková vedoucí všech pokojských na zámku. Ze začátku dělat uklízečku mi nevadilo, ale když se sám Alamar dozvěděl, že mám pegase, tak mi nabídl práci ve stajích. Nabídku jsem hned přijala. Jenže to nebyly stáje takové, jaké jsem si představovala. Vlastně to vůbec nebyly stáje, ale obrovská jeskyně s kostmi. Žily zde manticory. Lvi ve velikosti přerostlého koně s netopýřími křídly a štířím ocasem napuštěným jedem.

Poprvé, když jsem je viděla, jsem z nich měla strach, ale časem se to zlepšilo. Já byla ráda, že nemusím uklízet na zámku a Silver měla společnost. Což byl pro mě šok, když mi Alamar řekl, abych do jeskyň nechodila pěšky, ale jezdila na Silver. Napadlo mě totiž, že jakmile bych jí tam přivedla, tak by se na ni manticory vrhly a sežraly ji za živa. Jenže tyto bestie byly zvyklé na koně a hlavně na to, že se místní koně nežerou.

Trigga mi pokaždé říkala, jak je Alamar s mojí maličkostí spokojený a že určitě má se mnou velké plány. Samozřejmě jsem jí to nevěřila, protože proč by měl princ jako on, zrovna se mnou plány? Byl vysoký, blonďák, tmavé hnědé oči a měl svalnatou postavu. Kdyby to nebyl princ, tak bych se ho snažila svést, ale to mi stejně neprojde. Určitě si vezme nějakou mladou krásnou lidskou dívku bohatého krále. Třeba kvůli míru nebo zlatu. Já si můžu nechat o něm jen zdát. Kdo by taky chtěl zrovna mě. Jsem vyšší než ostatní dívky, hnědé kočičí oči, vlasy bílé a pleť bez jakékoli známky opálení. Vlastně vypadám jako smrt.

Dungeon [VELKÉ PŘEDĚLÁVÁNÍ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat