👽 Ah Şu! 👽

14.9K 419 153
                                    

Bugün günlerden pazartesi ve ben yine okuldan men edildim.

Aslında Bu bunun nedeni, bütün kızlar kraliçeleri bile çatlayacak Bi güzelliğe sahip olmam düşüncesi ile bana bulaşmaları. Bence bu çok saçma ama bence...

Jungkook'un yanıma koşması ile düşüncelerimi Bi kenara attım. İkimizde kaldırım taşına oturmuş öylece duruyoruz. İlk söze ben girdim.
" neden geldin?"

Kafasını bana çevirdi ve boş boş yüzüme baktı.

" hiç sahdece ben, suga ve jimin senle aynı okula geliyoruz, bunu söyleyecektim."

Kafamı gökyüzüne kaldırdım ve gözlerimi kapatarak derin Bi nefes verdim.

"yine mi yaaah!"

Sinirle gözlerimi jungkook'a sabitledim. Biraz gerilediğinin farkına da vardım.

" ne bağırıyorsun ya? herkes bize bakıyor."

Kaşlarımı çattım. " herkesten Banane! ben size kaç kere söylemek zorundayım?! bana zarar gelse bile peşimden gelmeyeceksiniz demedim mi! neden anlamak istemiyorsunuz?"

Bana biraz yaklaştı ve kolunu omuzuma attı." çünkü sen bizim dostumuz değil kardeşimizsin... değil mi çocuklar!? " kafasını arkaya çeviren jungkook ile bende aynı şekilde kafamı arkaya çevirdim.

" EVETTTT" bunlar ne ara geldi? Bi tek jimin bağırınca. Sugaya baktığımda sesizce "evet" dediğini duydum. Jimin ile suga yan tarafıma oturduğunda kolumu omuzlarına attım.

" sizi seviyorum çocuklar" diye mırıldandım...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sabah
Saat 6:30

Ahhhhh alarmın şu sesi! Kafam patlamak üzere. Gözlerimi açmadan alarma yetişmeye çalışıyorum fakat yetişemiyorum. Daha fazla dayanamadım ve gözlerimi açıp etrafa bakındım.

Ah doğru tabiki uzanamam sehpanın üzerine koyarsam. yani 2 metrelik yere kimse uzanamaz. "Herneyse" deyip alarmı kapattım ve banyoya doğru yol aldım. Rutin işlerimi halledip biraz kalvaltı yaptım ve giyinmeye başladım. Biraz parfüm sıktıktan sonra çantamı ve telefonumu alarak dışarı çıktım ve kapıyı kitlendim.

Telefonumdan bildirim sesi gelmesi ile irkildim. Telefon ekranıma bakarak mesaj atan kişiye baktım. Jungkook'dan mesaj gelmiş.

Tavşan:

Hey! Uyandın mıııı!?

7:08

Ah...evet uyandım. Nerdesiniz?

7:09

Tavşan:

Okul çıkışı hep buluştuğumuz parka gel.

7:09

tamam yoldayım 5 dk sonra oradayım görüşürüz.

7:09

Tavşan:

Tamamdır görüşürüz.

7:10

Telefonumu kapatarak cebime koydum. Ağır adımlarla giderken Bi kız çığlık sesi duymam ile sesin geldiği sokağa doğru koşmaya başladım. 4 erkek 1 kızı arasına almış bir şeyler söylüyorlardı. aralarındaki sarı saçlı çocuk Bi yandan kızın saçları ile oynuyor diğer Bi yandan da bir şeyler söylüyordu. Bende öylece bekleyemem!

"HEY! Siz ne yaptığınızı sanıyorsunuz!?" kızıl saçlı çocuk bana doğru gelirken sarı saçlı çocuk kolundan tutup onu durdurdu ve bir şeyler fısıldadı. Kızıl saçlı çocuk kıza doğru döndü ve konuşmaya devam etti. sarı saçlı çocuk ise bana doğru yaklaşmaya başladı.

" selam ben Taehyung. kim Taehyung... Sendeee" kafasını sağ tarafımdaki adımın yazıldığı yere döndürdü. " minsu olmalısın bizimle aynı okuldasın değilmi? Tanıştığımıza sevindim. " kaşlarımı çattım ve sert ses tonumla.

" bana bak çocuk senin bildiğin kızlara benzemem ya o kızı bırakırsın yada yumruğumu ağzına yersin."

İlkte biraz şaşırdı ama kendini toparlayıp gülmeye başladı. Bunun nesi komik ciddiyim ben!

" Peki öyle olsun küçük bayan..." arkadaşlarına doğru dönüp" kızı rahat bırakın çocuklar! " diye bağırdı.

Hiç bir şey demeden taehyung denen çocuğun yanından geçtim ve kızın yanına gidip elinden tutup hızlı adımlarla ilerlemeye başladım.

Çocuklardan baya uzaklaştıktan sonra kıza dönüp." iyi misin? " diye sordum.
Kızın bana dediği şey ile şoka uğradım.

" sen gerizekalı mısın? Hah! Sevdiğim çocuk ile konuşurken ne cüret ile araya girersin!"

" ama sen çığlık att-"

"Çığlık atmamın sebebi Bi anda karşıma çıkmaları! Ve şimdi senin yüzünden bir daha asla benle konuşmayacaklar! "

" ben özür dilerim bilmiyordum..."

Kız bana acınacak halde bakarken
" ah bide özür mü diliyorsun?! salağa bak! Git onlarla konuş sonra benden özür dile! "

Kızın dedikleri canıma tak etmişti.
" lan sen kime bağırıyorsun be! Sahdece yanlış anlaşılmaydı. zengin züppe seni! anca sürtüklük yap sen!"

Sinirle yürümeye başladım. arkamda ağazı açık Bi sürtük bıraktığımdan memnundum. Ama geç kalıyordum. koşmaya başladım...

sonunda parka ulaştığımda direk Sugayı görmem ile yüzümde tebessüm yayıldı.

" geldim. " suga ve diğerleri bana dönünce gülümsediler.

" nerde kaldın ya? Saat buçuk geçiyor." diyen jimine gülümseyerek yanıt verdim. " okulda anlatırım."

\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

Of çok yoruldum! Bu merdivenler Bi bitmiyor. Müdürden öğrendiğime göre jungkook 12/F de, jimin 12/D de, suga ise 12/C de ben ise 12/A dayım.

Sonunda sınıfı gördüğümde içimde kelebeklee uçuyordu. Hemen kapıya tıklayıp gel sesi ile içeri girdim. Açtığım kapıyı geri kapatıp öğretmene doğru adımladım.

" sen yeni öğrenci olmalısın" kafamı sallamak ile yetindim. " bize kendini tanıtırmısın?"

" merhaba ben suji minsu bana kısaca minsu'da diye bilirsiniz tanıştığıma sevindim." dediğim gibi gülümsedim.

" tamam minsu şuradaki en arkanın Bi önü boş oraya geçe bilirsin." kafamı gösterdiği sıraya odaklandım.

Aman tanrım bu o sarı taehyung değil mi? Tam arkamda oturuyor. Ve bana göz kırpıp gülümsüyor! Bu çocukla çok işim var...

Merhaba dostlarım 😘 çok üzgünüm ama yazdığım diğer hikayeleri beğenmiştim o yüzden değiştirdim bence bu hikayeyi daha çok seviceksiniz beğenip yorum yaparsanız sevinirim ❤😍

👿+ŞEYTANSIN+👿Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin