Göğsümde uyuyan küçük kafayı fazlasıyla özen göstererek yavaşça kaldırdım. Bedenimi sakince kenara çekerken elide belimden yavaşça kayıyordu.
Tamamen çekildiğimde ayaklarımı sıcak zemine bastırdım. Çarşafı minsunun Beline kadar çekip odadan ayrıldım. Sağ tarafımda bulunan bonyoya doğru adımladım.
Hafif bir duş iyi gelir...
Aynanın önüne geçerek yavaşca boynumun tarafından başlayarak düğmeleri açmaya başladım. Gömlekten kurtulduğumda hiç bakmadan çöp kutusuna fırlattım.
Tam isabet.
Pantolumun kemerini de çıkardığımda demir sesi banyoda yankılanmıştı. Pantolonumun düğmesini açarak fermuarı indirdim. Anında parmak uçlarıma kadar inmesiyle boxer'ımıda indirdim.
Kıyafetlerimin hepsinden kurtulduğumda adımlarımı küvete doğru yönelttim. Sıcak suyu ayarladığımda yavaşça küvete oturdum ve yayıldım.
Buhar yavaşca banyoyu doldururken gözlerimi kapatıp kafamı geriye yasladım.
____________________________________
" jimin beni bekle YAH!"
Masumça yüzüme bakan bebeksi Jimine iyice sinir olmuştum. Şimdide Trip mi atıyor?
" siktir git taehyung!"
" noldu ya?! Bugün okulda sahdece Jungkook ile takıldığım için mi Trip atıyorsun? "
Söylediğim sözlerin sonunda kaşlarını çatan jimin karşısında yanaklarımı şişirip gülmeye başladım.
" bok ye taehyung! Konuşma benle!"
Arkasını dönüp sinirle yürümeye başlayan jimin karşısında gülmemi kestim. Cidden bana sevgili tripi atıyormuş gibi hissettim.
Hızlı adımlarla yürümeye devam eden Jimine doğru hızlıca koşup sırtına atladım ve saçlarımı hafiften çekiştirdim.
" İN LAN SIRTIMDAN! DOMUZ! " jimin söylenirken ciddileştim.
" domuz mu dedin sen bana? Şimdi görürsün sen."
Saçlarını var gücümle sağa sola geçerken kontrolsüz biçimde sağa sola doğru yürüyordu.
" AĞĞĞHHH! ACIYO! ACIY-"
Gülmeme devam ederken aynı anda ikimizde düşüp yeri boyladık. Yüz üstü düştüğüm için burnum baya Bi acımıştı. Acıyla dirseklerim sayesinde dikleştim.
Jimine baktığımda sol dizinin üstüne başını koymuş elleriyle dizini tamamen sarmıştı. Hızlıca yaklaşarak...
" j-jimin b-ben özür dilerim. Ç-çok acıyor mu? "
Dizine uflemeye başladığımda kafasını kaldırıp gülmeye başladı. Ben ise hala yerimde şaşkınca bakarken gülmesini kesti ve gülümsemeye başladı.
" 15 yaşındasın ama hala 6 yaşındaki çocuk aklına sahipsin. "
Yavaşça koluna vurdum ve gülümsedim. Çantasından çıkardığı bezi bana uzattı.
" bune? "
" neye benziyor gerizekalı? Bez işte, Bunun kanıyor."
Cidden mi? Farkında değildim. desem bana salak mısın yoksa bilerek mi yapıyorsun. Derdi.
Elime aldığım beyaz bezi burnuma götürdüm. Burnuma Batıstırdığım zaman tam önümüzde adımız bağrıldı.
" TAEHYUNG! JİMİN! HADİSENİZE SİZİ BEKLİYORUZ! "
Bize bağıran Jin'e sırıttım.
Jimin...
Jungkook...
Suga...
Hepimiz birimiz için kurşun geçirmez incilerdik kimse bizi yok edemezdi.
Kendimiz hariç...
_____________________________________
Boynuma taktığım kolyeye son bir kez daha baktım.
Takmayalı uzun zaman olmuştu. Kendi grup adımız ve sembolümüzün olduğu bir kolye idi...
B kurşun
T geçirmez
S izciler
Gözümü kolyeden ayırarak mutfağa adımladım. Dolaptan salata için malzemeler çıkararak tahta üstünde bıçakla kesmeye başladım.
___________________________________
" ben geld-"
Kapıyı kapatıp arakamı dönmem ile yerde kanlar içinde yatan annem ve kardeşim ile karşılaştım.
" ANNE! PO!"
Koşarak hareketsizce yatan anneme ve kardeşime korkarak yaklaştım. gözlerimden yaşlar durmaksızın akarken ölmemiş olmalarını diledim.
Şiddetli bir şekilde sarsmaya başladığımda titrek çığlıklarım salonu dolduruyordu.
" taehyung... "
Duyduğum sesle korkarak yavaşça arkamı döndüm.
" b-büyükbaba."
Yavaş adımlarla bana yaklaşmış elini ağnıma koyup tek bir söz söylemişti.
" Özür Dilerim..."
____________________________________
Domatesi keserken dalmıştım ve parmağımı kesmeme kendim sebep olmuştum. Kestiğim parmağımı ağzımı sokup emdim.
Ağızımdan çekip parmağıma baktığımda kesik saniyeler içinde kapanıp yok olmuştu.
" Keşke acılarım da saniyeler içinde yok olup gitseydi..."
İvitttttt bu bölümü de bitirdim. Diğer bölüm için 15 yıldız 15'de yorum istiyorum. Sizi seviyorum kendinize dikkat edin... 😘❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
👿+ŞEYTANSIN+👿
FanfictionYa sen nasıl bir şeysin? yaralarımı iyileştirmek isterken daha da derinleştiriyorsun! Bunu bana yapma, KİM TAEHYUNG...