🐂 Çığlık 🐂

5.9K 315 55
                                    


Elimi kaldırıp tokat atacağım sırada elimi tutu. " sefer vurmana izin vermeceğim mini şeytan" dedi.

" bende farklı bir şekilde vururum o halde."

"Ha? "

Dizimi kaldırdım ve özel bölgesine bacağımı geçirdim yüzü şaşkınlık ve acı içindeydi. Elleri ile ön tarafını tutu ve dizlerinin üstüne çöktü. Yandaki insanlar bana "bu kız nasıl Bir salak? " bakışı atarken taehyungu orda tek başına bırakıp garsona doğru yöneldim.

" 1 tane ağır içki"

" senin gibi güzel bir kızın ağır içki içmesi, çok kötü yan etki yapar bebeğim"

Zaten sinirliyim dövecem şimdi bunu he! " lan sen garson musun?! Yoksa, herkese yorum yapan aptalın tekimisin!? Sana söylediğim şeyi yap!"

" üzgünüm" yavaştan eğildi ve bardağın içine yeşil köpüklü Bi sıvı doldurdu. Bardağı Bana uzattı. aldığım zaman burnuma götürdüm ve kokladım. İğrenç kokuyordu...

Direk kafama diktim.

" hey! hey! ne yapıyorsun? yavaştan içmen gerek, küsüp yere yayılmanı istemiyorum. "

" bu seni ilgilendirmez. garson" ters Bi bakış attım ve diğerlerin yanına gitmek için ayaklandım fakat kalktığım gibi başım döndü ellerimi tezgaha koydum ve destek aldım.

Birisinin yine arkamdan sarılması ile " lanet olası ellerini çek taehyung!" diye söylendim. Arkamı döndümde 3 adam bana gülümseyerek bakıyordu. Ortadaki kişinin eli hala belimdeydi. Hemen ellerini tutup belimden çektim ve göğsünden ittirdim.

" sen kimsin?" diye sordum hepsi bana doğru yaklaşıyordu bende geriliyordum.

" sakin ol bebeğim... biraz eğlenelim istiyoruz değil mi çocuklar?"

Diğer çocuklar kıkırdıyarak cevap verdiğinde. " EVET PATRON"

" ben sizinle eğlenmek istemiyorum! gidin başımdan! " diye bağırdım.

"ah hadi ama!" ortadaki adam elimden tutup beni sürüklediğinde bağırmaya başladım. Garsona baktığımda kafasını eğmişti...lanet olsun!

Elimi hızlıca çektim ve adama Bi tane yumruk geçirdim. Yere düştüğü gibi koşmaya başladım. Pistin içinde yine kendimi bulduğumda gözlerim jimini ve diğerlerini arıyordu.

Neredesiniz?

Birisi eli ile ağzımı kapatıp beni sürüklediğinde çırpınıyordum. İnsanlar görüyor ama yardım etmiyorlardı... bazıları ise gülüyordu.

Lütfen birisi yardım etsin! lütfen!

Ağızımı kapatıp beni sürükleyen adam durduğunda hızlıca arkamı döndüm.

Yine onlar... Gitmem gerek! Koşacağım sırada yumruk attığım adam saçımdan tutu ve beni yere fırlattı. Acıyla çığlık attım. etrafıma baktım fakat çıkmaz sokaktaydım. Amam tanrım bu- bunların bana ne yapacağı açıktı. beni taciz edeceklerdi veya daha ilerisi. Bağıracağım sırada arkadaşlarından birisi eli ile ağzımı kapattı.

" eğer bağrırsan seni şuracıkta sikeriz!"

Kafamı salladım ve ne yapacaklarını çaresizce bekledim. Ağlıyordum... hıçkırıklarım hızlanıyordu.

Yüzüme yediğim sert yumrukla kafamı zemine çarptım. Elimle kafamı tuttuğumda elime gelen sıvı ile kan olduğunu anlamam kısa sürüdü. Yanda bulunan bira şişesini tutup adamın kafasına attım. Adam çığlık atarak kafasını tutu. Gözleri deliye dönmüş boğa gibi bana bakarken salak gibi ne yaptığımın farkına vardım.

Adam sinirle duvarla bir olmuş beni, delicesine tekmeliyordu. Acıyla inliyordum gözlerim artık kapanmaya başlıyordu.

Gözlerim kapanacağı sırada yüzüme ışık süzmesi yansıdığında Bir saniyelik Bi olsa kurtarılmayı diledim.

Bir kaç dakika sonra Havaya nazikçe kaldırılmam ile adamın çikolata kokusundan taehyung olduğunu anladım.

" iyi olacaksın güzelim..." dediğinde küçükten sırıttım ve yorgun olan bedenimi uykuya teslim ettim.


Hu. hu. bu bölümde bitti... az oldu ama bence güzel oldu gibi :-D











👿+ŞEYTANSIN+👿Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin