🐦 Minik Serçe 🐦

4.7K 266 92
                                    

Kuşların cıvıldaması ile gözlerimi yavaşça araladım. Sakince yatakta dikildim ve kollarımı yukarı doğru uzatarak esnedim. "ah..." kendi kendime homurdarken açık olan pencerenin önünde minik serçe görmem ile sırıttığım. Sıcak ayaklarımı buz gibi zemine değdirdiğimde hafiften titredim. Minik serçenin cıvıldaması ile gülümsemem büyüdü. Ayağa kalktım ve onu ürketmeyerek minik adımlarla yaklaştım... minik serçeye elimi uzattım. İlkten geri çekilsede sonun bana güvene bileceğine inandı. Hafifçe elimin üstüne uçtu ve tamamen yuva gibi yayıldı. " cidden çok tatlısın..." dediğim gibi milyontane sivri dişi çıkıp gözü kırmızının en koyu tonuna gömülmesi ile hızlıca elimin üstünden onu ittirdim.

" ya değilsem hailey!" konuştuğunda gözlerim pörtledi.

" tamamen bana ait olacaksın HAİLEY!"

Yüzüme doğru hızlıca uçması ve kocaman bir yaratığa dönüşüp ellerinde kaybolmam ile büyük bir çığlık kopardım.

(sonundaki öpücük yok

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


(sonundaki öpücük yok. yani öyle hayal edin...)

Hızlıca yattığım yatakta dikleştim. Neler oluyor? Neden böyle kabuslar görerek uyanıyorum?

Yataktan kalktım ve lovoboya girdim...

__________________________________

Merdivendeki son  basamağıda indikten sonra. Salona doğru adımladım. Gözüm koltukta uyuyan taehyung'a kaydığında adımlarımı uyuyan taehyung'a yönelttim. Yüzünü daha net göre bilmek için çömeldim ve eşsiz yüzünü incelemeye başladım.

Pürüzsüz teni, mavi saçları, dudağının yanında, burnunda ve gözünün altında minik benleri vardı. Pembenin en güzel tonunda tasarlamış dudakları beni benden alıyordu. Onu durmadan öpücüklerimle boğmak onunla gecelerimin en güzelini geçirmek, ağladığımda "git!"desem bile durmasını ima ederek zamanlarımı geçirmek, çocuklarımın babası evimin direği olarak tüm saatlerimi, tüm dakikalarımı, tüm saniyelerimi sahdece onla geçirmek istiyorum.

Ama... O ve ben, biz olamayız.

Bunun nedeni çok basit. O Beni sevmiyor... ben sahdece sıradan Bi kız olarak, genellikle erkeklerin gözde bebeği olarak yaşıyorum. Ama o ise...

Okuldaki bütün kızların dilinde. kızların hepsi onunla yatmak ve herzaman beraber olmak istiyor. Bu sahdece okulda da değil sosyal medya ve dışarıdaki çoğu herkes buna benzer şeyler konuşuyor.

Aslında bu konu bence çok itici. Herkes sevdiği ile olmak ister. Normal birşey fakat konunun özele kadar girmesi çok iğrenç.

Herneyse sanırım gerçekten taehyung'dan hoşlanıyorum. Ama ona hislerim ile ilgili hiç bir şey söylemeyeceğim! en azından o bana karşı birşeyler hissedene kadar...

Yavaşça elimi kaldırdım ve tüy kadar yumuşak olan saçlarına daldırdım. Nedense, sahdece biraz onla ilgilenmek istiyorum. Acaba canı yanıyor mu? Çoğunlukla yüzü hasar almış. Nasıl birşeye bulaştın yine kim taehyung!










👿+ŞEYTANSIN+👿Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin